Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

A Year Without Rain-del 1: episode 10

Av Noveller om Justin Bieber - 27 februari 2013 12:54

Previous:

Nästa dag var jag på stranden tillsammans med Jaxon och Jazmyn och min pappa. Alltid när jag var tillsammans med Jazmyn och Jaxon brukade jag njuta av stunden att få vara med mina syskon men för första gången drog mina tankar över sms:t Savannah fått igår kväll på väg hem i limousinen. Vem var det som ville Savannah så här illa?

Då kom en tjej fram till mig.

"Hej, mitt namn är Zandra och jag kommer från Frankrike." log hon med sin franska brytning hon var otroligt söt.

"Hej." svarade jag och log.

Vi fortsatte att tala om allt och inget men när hon hörde Savannah, Stacey och Lauren kom skrattande med bikini på påväg ner mot stranden så såg hon på mig och sa.

"Jag måste gå." sade hon rastlöst och var i nästa sekund försvunnen.

____________________________________________________________________________________________________

 

~Savannah Courtney's perspektiv:~

Med Stacey och Lauren på varsin sida av mig gick vi neråt stranden. Då fick jag syn på Justin i simshorts som stod och talade med en tjej. På sidan om dem var Justins pappa Jeremy och Justins två halvsyskon Jazmyn och Jaxon som lekte nere vid vattenkanten. Jag hade på mig enn knallgul klänning med några svarta fläckar på. Men den där tjejen störde mig. Hon var inte som de övriga fansen som brukade komma fram till honom för att be om autograf. Den här tjejen stod där och pratade med honom och Justin verkade se ut att ha kul. Då fick tjejen syn på oss  och sekunderna efter var hon försvunnen. Vem var hon egentligen?

Vi gick ned för trappan och snart var vi nere på stranden. Jag gick fram till Justin och kramade om  honom. Han kramade mig tillbaks. Sedan kramade även Lauren och Stacey om honom också. Under tiden gick jag fram till Justins pappa Jeremy.

"Så det är du som är den omtalade Savannah va?" frågade han glatt.

"Det är väll så." svarade ja och log och skakade hans hand.

"Jeremy." svarade han.

Jag nickade ett leende och såg sedan på Jazmyn och Jaxon.

Jag gick bort till dem  och satte mig ner på huk framför Jaxon. Fastän jag aldrig erkänt det hade jag alltid velat ha ett syskon.

"Hej Jaxon." log jag.

Jaxon tittade blygt på mig innan han försiktigt vände bort blicken för att springa iväg till Jeremy.

Jag log litet och såg på Jazmyn som försiktigt kom gående mot mig.

"Vad heter du?" frågade hon.

"Savannah.Vad heter du då?" log jag.

"Jazzy." svarade hon.

"Det är ett fint namn." log jag.

"Jazzy, ska du också ha smörgås och saft?" ropade Jeremy från picnik filten högre upp på stranden.

"Kommer." svarade hon och började springa ditåt.

Då dök Justin upp vid min sida.

"Du har träffat mina syskon." sade han.

"Ja, de är ljuvliga." log jag.

Han log som svar medan vi började gå mot min väska för jag skulle hämta mina shorts.

"Sååå... Vem var tjejen?" frågade jag.

"Vem då?" frågade han.

"Försök inte du vet mycket väl vem jag menar." svarade jag.

"Nej, det gör jag inte." svarade han.

"Tjejen som du talade med när vi kom ner till stranden." svarade jag.

"Aaa, du menar hon. Ja, om jag skall vara ärlig så har jag inte en aning om vem det egentligen är. Men hon hade fransk dialekt och hon sade att hon hette Zandra." svarade han.

"Du verkade helt tagen av henne." svarade jag tyst.

"Är du avundsjuk?" frågade han.

"Jag är inte avundsjuk!" svarade jag.

"Okej okej..." log han ett retande leende.

Jag drog upp ett par ljusblåa korta jeans shorts och gick ti ett av provrummen och drog av mig den gula sommarklänningen och drog på mig shortsen istället ovanpå min lila bikini. Påväg ut ur provrummet dök en paparazzi upp och började ta bilder. Justin dök direkt upp och hjälpte mig komma bort medan Kenny tog hand om paparazzina. Vi gick tillbaks till de andra. Jag och Justin lade sig bredvid varandra på varsin handduk. Då dök Stacey och Lauren också upp. Vi solade tillsammans i ungefär en timme innan Stacey och Lauren tyckte att vi skulle ha sanning eller göra. Gammal lek i denna värld.

Men ja, vi gick med på det ändå.

Vi satte oss upp och Lauren skrek att hon ville börja fråga av någon.

"Sanning eller göra?" frågade hon av Justin.

"Sanning." svarade han.

"Vem gillar du?" frågade hon och log.

´´Vem gillar du?´´ den frågan är bara så irriterande.

Han drog efter ett djupt andetag. Man såg på honom att han helst inte ville svara på den frågan och jag brydde mig ju inte heller om vem Justin gillar.

"Jag gillar... Savannah..." han mumlade slutet och började rodna och jag kunde just och just urskilja bokstäverna som kunde stavas i mitt namn.

"Sanning eller göra?" frågade Justin av Stacey. Stacey sken upp när Justin vände sig mot henne för att fråga henne.

"Göra." svarade Stacey.

"Du skall kyssa någon av de där killarna vi volleyboll nätet." log Justin.

Stacey log, steg upp gick bort till nätet och klamrade sig fast runt halsen på en av killarna och kysste honom. När de särat läpparna igen gick hon glatt tillbaks till oss.

"Så, Savannah, sanning eller göra?" frågade Stacey.

"Göra." log jag.

"Kyss, personen på vänster sida om dig." log hon.

Jag tittade åt vänster och ingen annan än Justin satt där.

Jag sträckte mig mot honom och vände försiktigt på huvudet, särade läpparna och mötte Justins i en underbar kyss. Han var gudomlig på att kyssas.


En halv timme senare dök Jazzy och Jaxo upp vid min sida. Ja hade tagit på mig den gula sommarklänningen igen och jag lekte lätt med de två urgulliga syskonen.

När det blev sen eftermiddag gick jag, Stacey och Lauren på restaurang. Vi åkte omkring på våra färgade vespor omkring i stan. Men vad än jag försökte hitta på för att göra under dagen, fanns det nåot i den där kyssen med Justin som betytt guld.


~Justin Bieber's perspektiv:~

Jag åkte hem tillsammans med min pappa och mina syskon. Nu låg jag tillsammans med dem i min pappas och Erins dubbelsäng med Jaxon och Jazmyn på varsin sida av mig själv. Ja kunde inte sluta tänka på den där kyssen med Savannah, den hade varit så underbar. Då plingade det till i mobilen två gånger tätt intill varann. Jag tog mobilen för att kolla. Det första var ett sms. Ja öppnade det för att läsa.

"Tjena, du var ursnygg idag,

vad sägs som att träffas

imorgon igen?

xx R."

R? Samma som alltid, och hur i helsike kunde den personen veta vart ja varit idag? Det här började bli kusligt. Det andra var en artikel på internet med biler på mig och Savannah kyssas. De där djävla paparazzina...

Nu ringde Savannah också. Hon hade också säkert sett bilderna.

 

__________________________________________________________________________________________________

Sådär, ska försöka skriva ett till ännu som ja sätter tidsinställt tills imorgon! Nu börjar det hända någonting här;)

Jag vill ha åtminstone 2/3 kommentarer på detta kapitel så då kan ni få kapitel 11!

K O M M E N T E R A ! ! !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards