Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 8 november 2014

Episode 80: 2 years

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:

 Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom.

När han kom ut ur badrummet var han utan skjorta. Han var riktigt atletisk och snygg. Han hade bara kalsonger på sig och kom fram till mig.

”Tack.” mumlade han och pussade mig på kinden och lade sig sedan utmattat ned på soffan.

Jag lade mig ned i min säng och kröp under täcket.

”God natt.” sade jag.

”God natt och tack igen.” mumlade Zach.

”Det var så lite.” mumlade jag innan jag somnade.

____________________________________________________________________________________________________

 


Följande morgon låg Zach på mage med täcket ned fällt på golvet bredvid soffan i bara kalsonger. Jag reste mig försiktigt upp och smög förbi honom till badrummet och låste om mig och tog en varm och lång dusch. 

”Hur är det?” frågade jag av honom då jag dök i rummet tillbaka med handduken runt mig tillsammans med Zach.

”Magen är otroligt öm men jag är okej.” mumlade Zach.

”Du borde nog byta kalsonger. ” konstaterade jag.

Han vände på sig och kollade.

”Ugh. Förlåt.” mumlade han kort.

”Det är okej.” sade jag och räckte honom ett par nya kalsonger innan han reste sig upp och tog en dusch innan han drog på sig de nya kläderna.

”Tack än en gång.” log han och gav mig en kram innan han gick.

Fem timmar senare satt jag, Mandy och Louis på ett flyg tillbaka till New York. Mitt och Justins sista samtal hade slutat med ett stort bråk. Jag hoppades verkligen inte detta skulle fortsätta länge till.


”God morgon mina damer och herrar, flickor och pojkar, beliebers och haters vet ni vad det är för dag idag? Hela världen kommer ligga i dyster stämma hela dagen. Det är den 12.07.2013 och för exakt två år sedan gick popsensationen Justin Biebers ex och döda flickvän Savannah Lynn Courtney bort. Alla vet historien. I ett år var popstjärnan i ett mörkt töcken och kunde inte ta hand om sig själv-det var då hans skyddsängel Pixie Charlotte dök upp inte bara som Savannahs dubbelgångare utan som hans livs räddare. Hon hjälpte honom genom dimman och tog honom ut ur helvetet till en helt ny livs gnista. Nu mer är de USAs mest romantiska par och har två gemensamma barn och är mer själsfränden än klienter och avvänjare. Var kommer denna episka kärlekshistoria att sluta? Var tålmodiga, nu, låt oss be och hålla en tyst minut till minne för Savannah Courtney.”

Jag knäppte av tv:n och suckade. Om en timme skulle flyget lyfta till Stratford i Canada. För att besöka Savannahs grav.

”Har du allt med dig?” frågade Justin i förbi farten då han plockade upp några strumpor och lade de i kappsäcken.

”Ja, för miljonte gången.”  mumlade jag tillbaka.

Jag och Justin hade stridigt så otroligt mycket den senaste tiden. Man märkte att vår smektid var över.

”Då far vi.” mumlade han.

Mandy och Louis hade Diana och Ethan som barnvakt.

En timme senare satt jag och Justin på ett flyg till Stratford.  Flygresan skulle ta ungefär två och en halv timme. Vi hade privatflyg så för tillfället satt vi två ensamma.

”Hur känns det?” frågade jag.

”Ensamt och mörkt så som det troligtvis alltid kommer att göra denna dag.” mumlade Justin kort.

”Du är inte ensam.” svarade jag.

”Jag vet.” log han. Det var första leendet sedan evigheter.

Jag besvarade leendet innan han böjde sig fram och pussade mig på kinden.

”Tack vare dig.” log han innan vi båda två somnade.

Två och en halv timme senare så landade vi och tog sedan en taxi till Stratford. Vi satt tysta och Justin blev allt dystrare ju närmare vi kom begravningsplatsen. Jag tog hans hand i min och kramade om den. Justin smekte mina fingrar med sin tumme och tittade ut genom fönstret.

Tio minuter senare var vi framme. Vi stannade på parkeringsplatsen och steg ut och tog våra väskor.

Då fick vi syn på en medelålders kvinna och man samt en äldre dam.

”Är det?” frågade jag av Justin.

Han nickade kort och så gick vi mot dem.

”Mr. Och Mrs. Courtney?” sade Justin.

“Hej, Justin.” log Savannahs mamma Chataryn Courtney och kramade om honom. Sedan gjorde Savannahs pappa, Rob Courtney samma sak.

Sedan var det min tur att presentera mig. Det måste kännas underligt för dem att deras dotter hade sett ut som jag gör.

”Mrs. Courtney- det är en ära att få träffa er, Pixie Charlotte.” presenterade jag mig. ”Jag beklagar verkligen.” sade jag och skakade hennes hand.

Hon tittade på mig en stund och så sa hon.

”Jag uppskattar det, men du behöver inte säga det, det är två år sedan nu och det är vårat fel att våran dotter hamnade här i denna situation, inte ditt. Men jag uppskattar det.” log hon.

”Mr. Courtney, det är en ära att få träffa er, Pixie Charlotte.” presenterade jag mig och skakade hans hand.

”Trevligt att träffa den unga kvinnan som räddade Justins liv.” log han.

Justin log åt det innan han kramade om den äldre damen också, vilket var Savannahs farmor som var härifrån, hon som Savannah hade bott hos här.

”Trevligt att träffas Mrs. Wilson, Pixie Charlotte.” presenterade jag mig.

”Detsamma Ms. Charlotte.” log den gamla damen. ”Det är unikt hur lika du och Savannah var.”

”Jag vet.”

”Mamma, pappa...” hörde vi någon säga bakom oss.

Alla vände sig om och där stod ingen mindre än Maria. Savannahs äldsta storasyster och enda levande dottern av de tre döttrarna till föräldrarna Courtney.

De stod länge och tittade på henne innan de började le och snart började Chataryn gråta. Maria närmade sig försiktigt henne innan hon omfamnade sin mamma.

”Rob?” hulkade Chataryn och slog med armen i luften en gång som tecken att det var dags att han också förlät deras dotter.

Rob nickade sakta och kramade också om sin fru och dotter.

”Så är ni redo?” frågade Maria och tittade på sina föräldrar till Justin och sin farmor.

”Ja.” mumlade Chataryn och sedan gick vi alla in på gravgården och fram till Savannahs grav.

Först gick Chataryn , Rob och Maria fram till Savannahs grav och grät en skvätt och sörjde sin dotter och talade några få ord med henne innan jag och Justin gick fram till hennes grav.


Justin Bieber’s perspektiv:

”Får jag tala med henne ensam en stund?” frågade jag av Pixie.

”Självklart, jag finns här.” sade hon och kysste mig innan hon gick en bit bort.

”Haha, jaa... Det där...Det där var min flickvän... Pixie... Pixie Charlotte. Jag har ingen aning vad jag skulle ta mig till om jag inte hade henne och tack till dig så finns hon här för mig. Hon har hjälpt mig med så mycket, jag kan inte ens beskriva hur mycket den tjejen betyder för mig. Vi har haft en tung period nu. Men hon är mitt livs kärlek, jag bara vet det. Du sa till mig innan du lämnade mig att inom två år efter att du gått bort att jag skulle ha hittat en tjej jag vill tillbringa resten av mitt liv med och nu har jag det. Jag älskar henne men en del av mig kommer alltid att sakna dig.” mumlade jag och torkade en tår från min kind. ”Men tack för att du gett mig chansen med Pixie, tack.” hulkade jag och torkade en tår och lade den röda rosbuketten på Savannahs grav och pussade hennes gravsten.

Då dök Pixie upp vid min sida.

”Vad säger hon? Skvallrar hon på mig?” skojade Pixie.

”Nej, hon älskar dig.” svarade jag och lade armen om henne. ”Precis som jag.” log jag och kysste henne.

Vi stod en stund och tittade på hennes grav och talade och tackade Savannah för allt.

”Skall vi gå?” frågade jag sedan.

”Gå du, jag kommer strax. Jag måste säga några ord till Savannah.” log Pixie.

”Okej.” log jag och kysste henne och lämnade gravgården och väntade på Pixie utanför.


Pixie Charlotte’s perspektiv:

”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så mycket för allt Savannah.” sade jag och pussade hennes gravsten innan jag lämnade gravgården.

Vi åkte hem till Savannahs farmor Marys hus och tillbringade kvällen och natten där. Imorgon skulle vi flyga hem till New York igen.

 

_________________________________________________________________________________________________

Förlåt för den långa väntan har verkligen haft fullt upp! Nästa kapitel kommer upp inom kort.

Kommentera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 09:28

Förlåt för den usla bloggningen! Den har varit lika usel på min privata blogg men den har varit ännu värre här. Jag skall göra allt för att få nästa kapitel upp på bloggen. Det skrivs som bäst. Jag ber om ursäkt och nästa kapitel kommer att komma upp...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards