Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 29 juli 2014

Episode 77: We're getting married

Av Noveller om Justin Bieber - 29 juli 2014 18:17

Detta har hänt:


Mamma, pappa, det här är min pojkvän-Brian Logue, Brian, det här är mina föräldrar Amanda och Thomas Maxfield.” presenterade Emily dem.

Jag och Feliciah stod i ett hörn och iakttog dem.

Tänk att vi kommer att göra det där någon dag... Komma hem med en pojkvän att presentera för våra föräldrar, en pojke som är så nervös att han skakar för att träffa dem.” viskade Feliciah.

Jag nickade kort.

På tal om det Cynthia, jag har någonting jag måste medge...” började Feliciah.

Vad?” frågade jag.

Jag är inte oskuld längre.” mumlade hon.

Vad?”

Ja, jag tänkte berätta tidigare men visste inte hur.”

Hur är det möjligt, jag är fortfarande oskuld men inte du?” frågade jag frustrerat.

Ta det lugnt Cynthia, han är där ute någonstans, jag vet det, du måste bara lita på det.” sade Feliciah.

 Jag log och tittade på Vincenzio.

”Du tog honom till mig, inte sant? Tack så hemskt mycket Feliciah.” mumlade jag innan jag lutade mig mot honom och han ryckte till och vaknade. Han kysste mig i pannan innan vi båda slumrade in.

_________________________________________________________________________________________________

 


Antonio Lopéz's perspektiv:


”Okej, visst, ses mamma. Ja, jag älskar dig med. Puss, hejdå.” sade jag och lade på.

”Vem var det?” frågade Ashley när hon kom ut ur duschen med handduken virad runt kroppen.

”Min mamma. Ugh, nu ringer min syster, vänta ett tag.” sade jag och svarade. ”Hallå?”

Hej, Antonio, det är jag Claudia, jag skall precis ut på middag med min nya pojkvän Paco och Edeline, jag tänkte bara fråga när du kommer hem?” frågade min syster.

”Snart väl, stannar inte så länge till.” svarade jag.

Aa just det, den där amerikanska bruden... Vad var hennes namn? Ash... Ashley var det visst? Hur är det med henne? Knullar du henne fortfarande?” frågade Claudia.

”Claudia! Lägg av! Hon är faktiskt fantastisk och jag älskar henne!” sade jag surt.

Visst, synd bara att hon ser ut som en hora.” muttrade Claudia.

”Fy fan Claudia, när skall du växa upp? Hon är ingen hora, hon misste sin bästa vän, hur skulle du må om du skulle missta Edeline?! Låt henne vara! Du har inte träffat henne än, sluta döma alla mina flickvänner, jag har aldrig dömt dina hundra pojkvänner, Bartolo, Emilio,Leonardo, Isaias, Saul, Ramirez, Xalvador och vad fan alla hette och nu någon Paco?!” spottade jag ur mig.

Usch, jag hatar dig!” skrek Claudia och lade på.

Jag suckade, jag och Claudia var tvillingar och vi stred hela tiden. Det var mycket sällan vi kom överens.

”Wow, det där lät inte bra, jag förstod inte ett ord, men tonerna av samtalet lät väldigt illa. Så vad hände?” frågade Ashley.

”Bry dig inte om det, min syster är en idiot ibland.” mumlade jag. ”Den där klänningen är fin, när fick du den?”

”Köpte den igår, gillar du den?” frågade hon och log.

”Jag gillar den verkligen, men jag skulle älska den ännu mer om du tagit den av dig.” log jag och bet mig i läppen.

Hon log och böjde sig fram och kysste mig.

Plötsligt gjorde jag det mest spontana jag någonsin gjort.

”Vill du gifta dig med mig?” frågade jag.


Pixie Charlotte's perspektiv:


”Du vet de där jeansen de måste jag ha med mig.” sade Justin i förbifarten när han rusade in i walk-in-clothesetten för hans skor och började plocka med sig en massa par.

”Jag hämtar dem.” sade jag och gick till tvättstugan för att hämta jeansen.

”Så vart var första stoppet?” frågade jag när jag kom tillbaka med jeansen.

”London, England.” svarade han.

Jag nickade kort och jag kunde känna Justin snegla på mig.

”Det kommer bli bra, jag kommer att sakna dig jätte mycket, oändligt, men vi tar oss genom detta, du kan komma och hälsa på mig när du vill, du tar med dig Mandy och Louis och kommer och hälsar på, när och vart du än vill.” sade Justin och lade armarna runt min midja. ”Jag älskar dig P.” log han och kysste mig långsamt.

”Jag älskar dig med J.” log jag efter kyssen. ”Synd att jag inte kan följa med på turnén.” mumlade jag.

”Jag vet, fokusera på skolan nu så kommer du och hälsar på mig i sommar, de är bara två månader kvar. Det klarar vi.”

Jag nickade.

Efter packningen gick jag och Justin ut för att äta middag på restaurang tillsammans medan Ethan var barnvakt med Diana över Mandy och Louis. De skulle flytta in i Justins hus med mig nu och bo här i New York.

”Vad får det lov att vara?” frågade servitören som stod vid mitt och Justins bord för att ta vår beställning.

”Ungsbakad potatis med rökt lax tack.” log jag.

”Ja, och att dricka?” sade han medan han skrev ned beställningen.

”Vitt vin tack.” log jag och räckte honom menyn.

”Absolut och för herr'n?” frågade han och vände sig mot Justin.

”En medium stekt nötfilé med stekta potatisskivor tack.” sade Justin.

”Och att dricka?” log han och skrev ned beställningen.

”Rött vin tack.” sade Justin och räckte honom menyn.

”Absolut, tack så mycket, vinet kommer strax.” log servitören och gick sin väg.

”Han gjorde ingenting annat än stirrade på dig den där servitören.” muttrade Justin surt och sneglade mot köket och såg servitören titta på mig.

”Strunta i det Justin, det är bara du och jag här nu, du och jag, okej?” sade jag.

”Okej.” sade han med en liten suck i rösten.

Då ringde min telefon. Jag tog fram den. Ashleys namn lyste i displayen.

”Ashley, det passar inte så bra just nu...” började jag innan jag blev avbruten.

Jag vill att du kommer till New Jersey, nu genast!” sade hon snabbt.

”Till New Jersey? Ashley varför?”

Kom bara hit nu okej?” sade hon med en aning stressad ton på rösten.

”Okej, visst, messa mig adressen okej?” sade jag och lade på. ”Justin, jag är så ledsen, men jag fick ett nödsamtal av Ashley, hon sade att jag måste till New Jersey nu direkt, åste åka ifall det hänt något. Vi ses senare, älskar dig.” sade jag och kysste honom innan jag rusade iväg. Jag tog tåget och åkte genast iväg till New Jersey och var där någon timme senare. Tog sedan en taxi till adressen hon messat mig och taxin stannade utanför någon pub.

”Är det här verkligen rätt?” frågade jag taxichauffören då jag fick syn på Ashley och Antonio so stod på trottoaren utanför och väntade. ”Här.” sade jag och räckte honom pengarna och steg sedan ut.

”Vad är det här Ashley?” frågade jag.

”Låt oss gå in, låt oss gifta oss.” log Ashley stolt och beundrande ringen på hennes finger och Antonio stod vid sidan om och log stort.

”Wow, jag vet inte vad jag skall säga...” mumlade jag.

”Vi gifter oss och sedan åker vi hem till Antonios familj i Spanien.” log Ashley glatt.

”Wow, vet dina föräldrar om det?” frågade jag.

”Nej, baar om att jag åker till Spanien men giftermålet behöver de inte veta om än.” log Ashley. ”Kom igen nu, låt oss gifta oss.” log Ashley innan vi gick in i puben.

Det dök det upp en man i medelålder.

”Mitt namn är Jonathan Grace och jag kommer att viga er denna afton.” sade mannen.

Ashley log exalterat. Jag förstod ingenting men hängde med så gott jag kunde, ville ju inte såra Ashley efter allt hon gått genom.

Jonathan talade litet innan han kom till den intressanta delen.

”Tar du Ashley Gabriella DeVitto-Antonio Valentin Lopéz till din äkta make att älska i nöd och lust?” frågade Jonathan.

”Ja.” log Ashley.

”Tar du Antonio Valentin Lopéz-Ashley Gabriella DeVitto till din äkta hustru att älska i nöd och lust?” frågade Jonathan.

”Ja.” log Antonio.

”Ni är nu man och hustru!” log Jonathan. ”Du kan kyssa bruden.”

Antonio böjde sig fram och kysste Ashley passionerat.

Efter vigseln lämnade vi puben.

”Så, Mr. och Mrs. Lopéz hur känns det?” log jag.

”Underbart, men vi bestämde oss för att jag tar dubbelnamn istället.” log Ashley. ”Så nu heter jag, Ashley Gabriella DeVitto-Lopéz.”

”Grattis, mina älsklingar. Ni ska ha det så bra, när åker ni?” frågade jag och kramade om dem.

”Nu, tar nästa flyg, följer du med till flygplatsen?” frågade Ashley.

”Ja, varför inte?” log jag och så tog vi en taxi till flygplatsen.

När vi kommit fram stannade vi en sista gång utanför incheckningarna för att ta ett sista farväl.

”Ha det bra, ta hand om Ashley nu och kom och hälsa på någon gång, kommer att sakna dig så mycket.” log jag och kramade om Antonio.

”Jag kommer att sakna dig också, såklart vi kommer, ta hand om dig Pixie och tack för allt.” log Antonio.

Jag log mot Ashley innan jag omfamnade henne och höll om henne hårt, hon började gråta.

”Jag kommer att sakna dig så mycket, jag älskar dig Pixie.” hulkade Ashley.

”Jag kommer att sakna dig med, ha det bra nu, ring så ofta du kan och kom och hälsa på så snart som möjligt, älskar dig Ashley, Newada hade viljat se dig lycklig, hon är alltid med dig, glöm inte det!” viskade jag och pussade henne på kinden och kramade hårt om henne.

Några minuter senare gav vi en sista kram innan vi slutligen slet oss löst och jag vinkade till dem när de gick genom kontrollerna och försvann.

Därefter tog jag det sista tåget hem till New York och tog en taxi hem till Justin. Han låg redan uppe i sängen och sov. Antog jag. Klockan var runt elva.

”Justin?” viskade jag och satte mig ned på sängkanten.

Inget svar. Jag suckade och reste mig upp och drog på mig en vit klänning med öppet för ett ben och en spricka som gick snett över överkroppen med rosa, gröna och gula detaljer, ett par klackskor och en tuperad hästsvans och en sotig sminkning och tog sedan en limousin till en gala som kallades midnattsgalan.


Ashley DeVitto-Lopéz's perspektiv:


Nu satt vi på flyget till Spanien. Jag skulle äntligen få träffa Antonios mamma Yolanda och hans pappa Valentin, därmed hans mellannamn Valentin och hans tvillingssyster Claudia och hans lillebror Stefano. Jag var riktigt spänd för att träffa dem. Speciellt hans föräldrar.

”Så berätta om dem, hur är din mamma till exempel?” log jag.

”Hmm... Hon är väldigt envis, men älskvärld och tålmodig, en fantastisk mamma.” log han.

”Okej, och din pappa?”

”Han är rätt så hård, det är han som bestämmer, envis och blir lätt arg men han kan vara väldigt rolig också.” log Antonio.

Nu blev jag riktigt nervös.

”Och dina syskon då?”

”Claudia, kommer jag sällan överens med, hon är väldigt ärlig om sina åsikter, men är väldigt tålmodig och snäll också och Stefano är som vilken lillebror som helst, snäll, rolig men går en ofta på nerverna.” log Antonio.

Jag log kort.

”Du behöver inte oroa dig, de kommer att älska dig.” log Antonio och kysste mig på kinden och tog min hand i sin innan han somnade.

Jag tittade ut genom fönstret och tänkte på Newada.


Du vet den där killen i vår klass? Han Josh som är Isaacs rumskamrat?” frågade Newada.

Ja?”

Han verkar rätt så schysst, och han verkar gilla mig.” log Newada.

Det gör han säkert. Gå och kyss honom vet jag.”

Seriöst?”

Ja, varför inte? Kom igen nu.”

Visst.” mumlade hon och gick fram till honom och kysste honom. Efter kyssen log han mot henne och så började de hångla.

Jag log.


”Jag saknar dig Newada, det vet du, jag kommer aldrig glömma dig, jag älskar dig.” viskade jag.

_________________________________________________________________________________________________

Nu är även Ashley och Antonio även borta för ett tag.

Kommentera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards