Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 29 juli 2014

Episode 78: I miss him

Av Noveller om Justin Bieber - 29 juli 2014 18:27

Detta har hänt:

 ”Du vet den där killen i vår klass? Han Josh som är Isaacs rumskamrat?” frågade Newada.

”Ja?”

”Han verkar rätt så schysst, och han verkar gilla mig.” log Newada.

”Det gör han säkert. Gå och kyss honom vet jag.”

”Seriöst?”

”Ja, varför inte? Kom igen nu.”

”Visst.” mumlade hon och gick fram till honom och kysste honom. Efter kyssen log han mot henne och så började de hångla.

Jag log.

 

”Jag saknar dig Newada, det vet du, jag kommer aldrig glömma dig, jag älskar dig.” viskade jag.

__________________________________________________________________________________________________

 


Justin Bieber's perspektiv:


”Så hur mår Mandy och Louis?” frågade jag medan jag klev in i byxorna.

De mår bra, Mandy har haft det aningen kämpigt att börja i ett nytt dagis med nya vänner men Louis som ännu är så pass liten så har det inte varit något större problem för.” berättade Pixie.

”Och du?”

Jag?”

”Ja, hur mår du?”

Jag mår bra, saknar dig otroligt mycket.” mumlade hon.

”Det är en månad kvar, sedan får vi äntligen träffas.” sade jag längtande. Jag saknade Pixie så otroligt mycket.

Jag vet...” sade hon tyst och tog en paus i andra änden. ”Jag älskar dig J.”

”Jag älskar dig med P.” mumlade jag.

”Justin, på gång om tio minuter!” meddelade Kenny.

”Kommer!” sade jag hastigt. ”Jag måste gå, jag älskar dig P, vi hörs.”

Okej, jag älskar dig J.”


Jag lämnade rummet och var på väg upp backstage när en tjej i min ålder dök upp bredvid Scooter.

”Justin, det här är Alyssa, hon kommer att följa med framtill Moskva då hoppar hon av, hon kommer att vara med och sjunga med dig på scen i låten 'Overboard'. Hoppas ni kommer att komma bra överens.” log Scooter innan han gick sin väg.

Alyssa hade långt brunt-blont hår i lockar och en klänning på sig och sminkad. Hon var riktigt söt.

”Alyssa Barkley, trevligt att träffas.” log hon.

”Detsamma, Justin Bieber.” log jag och skakade hennes hand.

Vi var just nu i Amsterdam och konserten skulle börja om fem minuter.

”Varför hoppar du av i Moskva?” frågade jag på vägen backstage för att göra mig färdig för entré.

”Jag åker därifrån hem till Chicago.” sade Alyssa.

”Okej. Kan jag få höra hur du sjunger 'Overboard'?” frågade jag.

”Visst.” sade hon och började sjunga, hon hade en riktigt bra röst.


Pixie Charlotte's perspektiv:


”Hej, Pixie.” log Isaac när han fick syn på mig när jag kom gående genom korridoren i skolan.

”Hej, Isaac.” log jag och kramade om honom. ”Hur är det?”

”Bra, vet du Stacey ringde mig igår kväll och undrade ifall vi kunde träffas idag och tala ut.” log Isaac.

”Vad kul, berätta allt vad som hände sedan.” log jag.

”Absolut, vi ska tala med vaarndra efter skolan.” log han.

Jag nickade och önskade honom lycka till innan jag gick på nästa lektion. Jag fick genast syn på Andreas som satt och talade med Jennifer. De hade haft något på gång i över en månad nu och alla antog att de varit tillsammans efter att man sett dem hångla under skoltid.

Andreas vinkade glatt till mig och jag vinkade tillbaka och satte mig ned på min stol. Då dök Andreas upp vid min bänk.

”Hur är det? Du ser nere ut.” frågade han misstänksamt.

”Det är inget, saknar bara Justin.” mumlade jag tillbaka.

”Du träffar honom snart, det är bara en månad kvar.” log han och höll om mig.

”Jag vet. Hur går det med Jennifer?” log jag sedan.

”Det går bra. Vi skall faktiskt ut på en dejt ikväll.” log Andreas lyckligt.

”Wow, jag har aldrig sett dig så här lycklig.” log jag.

”Det är för att jag aldrig varit det heller. Bara när jag och Chamille precis blivit tillsammans.” log han.

”Jag är glad för din skull.” log jag.

”Det ordnar sig vet du.” log Andreas och kramade mig innan han gick och satte sig ned bredvid Jennifer igen.

Jag suckade innan läraren dök upp och lektionen började.


Efter skolan gick jag till internatet där jag tog en dusch och bytte kläder innan jag satte mig i bilen och körde hem till Justin. Direkt jag kom innanför portarna mötte jag Ethan som satt vid poolen och Mandy och Louis som satt och plaskade i den.

”Hej.” log jag och satte mig ned bredvid Ethan.

”Hej, hur är det?” frågade han.

”Okej.” smålog jag tillbaka.

Ethan betracktade mig ett tag innan han ryckte på axlarna och vände bort blicken.


Tre timmar senare ringde telefonen. Det var Isaac.

”Hallå?”

Hej, Pixie, vet du, jag och Stacey har talat ut nu och Stacey bestämde sig för att vi skulle försöka igen, så vi är tillsammans igen och jag är så ivrig för vad som kommer att hända näst.” berättade Isaac entusiastiskt.

”Jag är glad för din skull, ta vara på det, ni är söta tillsammans och kommer bra överens, ni kommer att ha det bra.” sade jag.

Tack för allt Pixie, tack för att du inte gav upp på oss.” sade Isaac lyckligt.

”Tack, själv.” log jag och samtalet avslutades.

Så nu var Stacey och Isaac tillsammans igen och här satt jag ensam med min pojkvän på andra sidan jordklotet.


Isaac Mosby's perspektiv:


Jag lämnade telefonen i badrummet och drog av mig t-skjortan och byxorna och gick ut i bara kalsonger till Stacey. Hon satt där ute i soffan i bara bh och trosor och jag ville ingenting annat än kyssa henne.

Hon reste sig upp och gick emot mig. Jag omfamnade henne.

”Är du redo för detta nu?” frågade hon sedan.

Jag nickade. Då böjde hon upp huvudet och började kyssa mig, våra tungor rörde varandras och vi började hångla.

Jag tog tag om hennes höft och lyfte henne ned under mig ned på soffan. Jag knäppte upp hennes bh och började kyssa henne ned för halsen ned till hennes bröst, ned över hennes mage och drog försiktigt av hennes trosor innan jag började slicka hennes vagina och när hon blivit våt började jag pulla henne. Först med ett finger och sedan med två, precis som Pixie lärt mig att göra. Stacey gav ifrån sig högljudda stön och snart fick hon orgasm. Hennes stön fick mig att bli väldigt upphetsad hon drog av mig kalsongerna och började runka av mig när jag var på väg att komma satte hon in min kuk i sin mun och började suga. Jag stönade ljudligt, det var så fruktansvärt skönt. Då kom jag och Stacey svalde hela satsen.

”Kom igen, Isaac, nu, knulla mig.” bad hon.

Jag nickade nervöst innan Stacey särade benen och jag gick in i henne. Den här gången gick det fint. Jag gick in först löst och sedan allt hårdare och började sedan knulla henne hårt. Stacey stönade högt och likaså jag, det var så skönt. Snart kom vi båda två och jag lade mig ned svettig i hennes famn. Hon lekte med mitt hår och kysste mig.

”Tack, du var jätte bra.” viskade hon och kysste mig igen. Jag log lyckligt för mig själv.


Pixie Charlotte's perspektiv:


Jag hade precis dragit på mig pyjamasen och krupit ned under täcket med en stor skål popcorn. Jag slog på tv:n och det kom Justins konsert från tidigare idag från Amsterdam när han sjöng med någon, det var en flicka i vår ålder, hon var vacker dessutom, fan, vem var hon då? Precis som jag skulle ringa honom och fråga ringde min telefon, i hopp om att det var Justin så tog jag snabbt fram telefonen men det visade sig vara ett anonymt samtal. Jag svarade misstänksamt.

”Hallå?”

Hej, är detta, Pixie Charlotte?” frågade rösten.

”Ja, vem är det här?” frågade jag, det var en mörk mansröst.

Jag heter Matthew Charlotte och jag är din pappa.”

_________________________________________________________________________________________________

Mellankapitel, och tror ni Matthew verkligen är Pixies pappa?

Kommentera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards