Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 2 juli 2015

Episode 83: Regret

Av Noveller om Justin Bieber - 2 juli 2015 18:49

BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK!

Detta har hänt:

 Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum.

”Hade du kul ikväll?” frågade hon.

”Ja, det hade jag, du då?”

”Visst.” sade hon och ryckte på axlarna.

När vi kommit fram till hennes hotellrum, låste hon upp dörren och vände sig om mot mig.

”Godnatt Justin.” sade hon och ställde sig på tå och kysste mig. Först stelnade jag till men jag vek inte undan heller. Jag besvarade hennes kyss.

”Godnatt Alyssa.” sade jag då vi avslutat kyssen.

Hon log och stängde dörren efter sig.

Vad hade precis hänt?

________________________________________________________________________________________________

 


Efter gårdagens incident med Alyssa ville jag mest bara komma därifrån. Hade jag fått känslor för Alyssa? Vad i hela världen pågick? Jag är ju för fan otrogen mot Pixie. Mot personen jag älskar. Det här är fruktansvärt. Så för att slippa bort från allt, tog jag semester i tre dagar och tog första bästa flyg hem till New York.


Några timmar senare landade jag i New York och jag hämtade mitt bagage och sedan drog jag med det ut från flygplatsen där Pixie stod och väntade på mig lutande mot min bil.

Jag stannade och betraktade henne ett tag. Hon var perfekt. Hon hade sitt vackra leende på läpparna och sitt långa hår som susade i vinden, och hennes magiska ögon... Vad i helvete hade jag gjort?

”Hej, Justin.” log hon.

”Hej, älskling.” log jag och släppte mitt bagage och omfamnade henne och lyfte upp henne i luften och snurrade henne runt innan jag släppte ned henne igen och sedan möttes våra läppar i en underbar kyss.


Ronald Hughes's perspektiv:


”Kom igen, hårdare, knulla mig så jävla hårt!” bad en tjej med långt brunt hår och bruna ögon som kallades Harriet. ”Djupare!” bad hon.

Jag gick ännu djupare och juckade så hårt jag kunde.

”Aah, så jävla skööönt!” stönade hon.

Jag brydde mig inte ett skit om Harriet, jag hade ett foto på bordet bredvid min säng som jag kollade på helatiden medan jag knullade brudarna. Jag mindes inte ens namnen på dem alla men Veronica, Emily, Olivia, May, Rebecca, Margaret och Harriet var några av brudarna jag knullat på sistone och alla var medvetna om att jag inte brydde mig om dem, endast om bruden på bilden. Pixie.

Jag föreställde mig att det var Pixie jag knullade med fastän det var en hel del andra brudar. Det fungerade väldigt bra.

Just då sköt det en stöt genom hela kroppen enda ned i tårna då jag kom. Jag lade mig utmattad ned på sängen intill Harriet. Som suckade högt av njutning.

”O-M-G!” stönade hon.

Jag tittade på fotot bredvid min säng. Jag älskade henne. Jag älskade Pixie mer än allt annat på jorden.

”Du kan gå nu.” sade jag kallt till Harriet som fnyste tillbaks och reste sig och drog kläderna på sig och lämnade rummet.

Då kom Aiden in.

”Ny brud igen?” frågade Aiden och kastade en snabb blick på mig och sedan på fotot bredvid min säng.

”Äh.”

”När har du tänkt berätta det för henne?” frågade Aiden och satte sig ned på sin säng.

”Vad?”

”Att du älskar henne? Ronald du ser på den där bruden innan du går och lägger dig, du pussar den där bilden då du stiger upp på morgonen och du ser på den där bilden medan du knullar andra brudar! Det är inte klokt!” utbrast Aiden.

Jag tittade bort.

”Jag vet. Okej? Men jag kan inte göra någonting åt saken. Hon skulle aldrig och då menar jag aldrig välja mig framför den där Justin Bieber.” suckade jag och sneglade på bilden av henne där hon ler stort.

”Jag har aldrig sett dig ge upp så här fort.” mumlade Aiden.

”Nej, men jag har aldrig älskat någon annan heller.” svarade jag.


Justin Bieber's perspektiv:


Jag och Pixie hade äntligen lite tid för oss själva. Jag hade hälsat på barnen men nu hade Ethan erbjudit sig som barnvakt så nu skulle jag och Pixie äntligen få lite egentid.

Vi tog in på hotell och beställde roomservice. Champange och chokladdoppade jordgubbar bland annat.

Vi tog ett varsitt glas champange.

”Så hur har det varit?” frågade jag.

”Bra, vet du, jag mötte på Isabel i Stratford i förrgår.” berättade Pixie.

”Isabel Jonson?”

”Ja.”

”Wow, henne har jag inte hört någonting av sedan begravningen.” svarade jag.

”Hmm... Nå anyway, det finns någonting som jag är mer intresserad av än det.” log hon.

”Jasså?” sade jag och log snett.

”Mhm.” log hon och bet sig i läppen och närmade sig mig och snart möttes våra läppar. Vi började hångla och klä av varandra.

Snart låg vi endast i underkläder. Hon tog gräddflaskan och sprayade grädde över min kropp. Från läpparna ned till mina kalsonger. Efter det började hon kyssa upp grädden från min kropp. Hon började vid läpparna och fortsatte sedan ned över halsen och sedan över min mage ända fram till kalsong kanten. Jag njöt enormt och jag hade redan fått stånd.

Hon drog bort mina kalsonger och smekte min kuk med ett finger innan hon sedan började pussa på den innan hon tog den i munnen. Hon sög av mig och när jag kommit svalde hon hela satsen.

”Nu är det din tur.” viskade jag och drog av henne trosorna och började pulla henne med två fingrar innan jag slickade henne.

När hon blivit tillräckligt våt gick jag in i henne. Det var evigheter sedan vi hade haft sex senast och det hade aldrig varit så skönt. Jag njöt till hundratio procent. Jag gick djupare och djupare och ju djupare jag gick destu skönare blev det. Det skrovlade till i min hals av njutning och jag fortsatte att jucka. Några sekunder senare kom jag och det var fantastiskt.

Jag lade mig ned utmattad på henne. Jag kunde känna den tryckande värmen mellan oss. Hon kysste mig på axeln och sedan på halsen som bildade ett sugmärke.

”Jag älskar dig.” viskade hon i mitt öra.

”Jag älskar dig med.” viskade jag och burrade in mitt ansikte i hennes tjocka, långa, mörka hår som jag hade saknat så mycket. Att känna doften av henne.

Jag rullade av henne och kröp sedan tätt intill henne bakifrån och lade in den igen. Jag tog tag om hennes höft och började jucka. Svetten började rinna i pannan och jag kunde höra Pixie stöna samtidigt som jag gjorde det. Vi hade saknat det här så mycket.

”Oh my god.” stönade jag högt och lät kuken glida djupare in i henne. Det fick Pixie att stöna högt och rycka till av njutning. Några sekunder senare kom jag och jag började andas tungt av utmattning.

Jag lät den ligga i henne medan vi låg där och lyssnade till varandras hjärtslag.

Efter en liten stund hade Pixie satt sig till rätta ovanpå mig och började rida mig. Jag stönade högt och ljudligt medan jag kramade Pixies rumpa med händerna. Det var så fruktansvärt skönt. Efter några sekunder kom jag och Pixie rullade av mig och andades tungt.

Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.


Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och vi skedade nakna. Vilket vi inte heller hade gjort på ett bra tag. Jag burrade in ansiktet i hennes hår och drog in doften av henne.

Sedan somnade vi.

 ________________________________________________________________________________________________

Som sagt läses på egen risk om du är under den rekommenderade åldern!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 09:28

Förlåt för den usla bloggningen! Den har varit lika usel på min privata blogg men den har varit ännu värre här. Jag skall göra allt för att få nästa kapitel upp på bloggen. Det skrivs som bäst. Jag ber om ursäkt och nästa kapitel kommer att komma upp...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards