Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Episode 76: I'm going with him

Av Noveller om Justin Bieber - 28 juli 2014 14:39

Detta har hänt:

 Därefter satte jag mig upp och han lade sig ned på rygg och jag satte mig ovanpå hans kuk och den gled in i mig och jag började rida honom. Vi kom men jag blev snabbt trött eftersom jag nästan gjorde allt arbete. Jag lade mig ned i sängen och han började kyssa mig och jag lade mig med ryggen åt honom och han förde in den i mig bakifrån och jobbade på. Vi kom igen, samtidigt, och det var så otroligt skönt.

Jag gick ned och tog tag om hans kuk och började runka av honom och han kom snabbt och all sperma kom på min hand. Jag tog ett papper och torkade av det innan jag lade mig ned och vi körde missionären ytterligare en gång.

Därefter kröp vi ned under täcket tillsammans, nakna, och jag lade mig så nära honom jag kunde komma och min bak var precis vi hans kuk. Han kysste mig i nacken och lade in den bakifrån igen men lät den vara så och sedan somnade vi så tätt intill varandra.

____________________________________________________________________________________________________

 

 

Vincenzio Moretti's perspektiv:


Jag vaknade tidigt denna morgon. Det var den första mars och idag skulle jag lämna USA och flyga hem tillbaka till Italien. Jag saknade min familj otroligt mycket en tanken på att mista Cynthia gjorde ont i hela kroppen. Natten före hade varit fantastisk. Cynthia och jag hade tillbringat den tillsammans och vi hade njutigt av varendaste sekund. Nu låg vi nakna intill varandra och jag lekte lätt med hennes hår. Hon sussade fortfarande tyst. Hon såg så fridfull ut så jag vågade inte väcka henne ännu.

Då ringde min telefon. Det var Pixie.

”Hej Pixie.” viskade jag.

”Hej, inte väckte jag väl dig?” frågade hon.

”Nej, men Cynthia sover fortfarande.” svarade jag.

”Okej.”

”Så vad var det?” frågade jag.

”Ja, just det, du åker väl hem idag runt fyra va?” frågade hon.

”Ja. Flyget far kvart över fyra.”

”Okej, jag måste komma och säga adjö innan du åker till flygplatsen.” sade hon. ”Jag kommer att sakna dig jätte mycket.”

”Såklart, jag kommer att sakna dig med.”

Vi lade på och minuterna efter vaknade Cynthia.

”God morgon.” sade jag tyst med gråten i halsen.

”Nej... Det är ingen god morgon. Du åker hem idag.” muttrade Cynthia.

”Jag vet... Om det bara fanns någon chans att jag skulle få stanna här.” mumlade jag.

”Jag vet... Men, jag vet en grej... Eftersom du inte kan stanna här så kan jag komma till dig och bo där. Jag vill ändå inte gå i skola här- så det finns inget som håller mig kvar här, min lillasyster dog, mina föräldrar jobbar dag ut och dag in och min storasyster har flyttat till San Fransisco.” mumlade hon entusiastiskt.

”Jag kan inte kräva det utav dig.” mumlade jag.

”Det behöver du inte, detta är det jag vill, jag vill följa med dig till Italien!” sade hon.

Sedan steg hon upp från sängen, tog sin mobil och ringde sina föräldrar. Efter tio minuter kom hon tillbaka och sa att hennes föräldrar inte gillade att hon hoppade av skolan men om detta var det hon behövde så stödje dem det.

”Nu åker vi till Italien!” log hon och kysste mig.


Pixie Charlotte's perspektiv:


Idag var det Justins födelsedag, han fyllde 19. Idag skulle även Vincenzio åka hem till Italien igen, jag kommer att sakna honom så mycket men mest tyckte jag synd om Cynthia som verkligen gillade honom och hon måste ta farväl av honom idag.

Mandy, Louis och Ethan skulle flyga hit idag för jag hade en stor överraskning för Justin. Jag hade ordnat en överraskningsfest för honom och Justin hade länge viljat adoptera Louis som sitt eget, så det hade jag fixat.

Flyget skulle landa nio så skulle hämta dem från flygplatsen då. Klockan var åtta och jag kom från duschen och drog på mig ett par stupjeans och en lös vit t-skjorta och lade upp håret i en lång, platt, hög hästsvans på huvudet och slutligen ett par svarta ballerinor på fötterna. Jag tog bilnycklarna till Justins bil och körde ut genom portarna och vidare till flygplatsen. Jag parkerade på en snabbparkering och gick in och mötte dem. Ethan gick och höll Mandy och Louis i handen på varsin sida om sig men när de fick syn på mig släppte de taget om honom och sprang fram till mig och kramade om mig och jag kramade om dem hårt tillbaks och när Ethan nått oss kramade jag om honom också.

Vi lämnade flygplatsen, satte oss i bilen och åkte sedan hem till Justin. Justin log stort direkt han fick syn på Mandy och Louis och kramade hårt om dem. Han kysste mig och gav Ethan en brokram innan Ethan gick och kysste Diana som också var där. Ethan och Diana skulle få iväg Justin från huset så jag skulle kunna fixa festen. Då ringde telefonen, det var Cynthia.

”Hallå, är allting okej?” frågade jag.

”Pixie, jag behöver din hjälp, jag åker med Vincenzio till Italien idag och jag måste tala med Madison först om detta men hon vägrar svara i telefon.” sade hon upprört.

”Vad? Åker du med till Italien?”

”Ja, det finns inget som håller mig kvar här längre, jag behöver komma härifrån. Samt så vill jag att du och Madison följer med mig till Feliciahs grav innan jag åker.” sade hon.

”Okej, visst, jag ringer Madison, vill du att Stephen följer med också?” frågade jag.

”Ja.”

”Okej, jag ringer dem, jag hämtar dig om tjugo minuter.” sade jag och lade på. Jag hade inte riktigt tid med detta men vad gör man inte för en vän.

Jag berättade situationen för Diana och Ethan innan jag tog Justins bil och körde till internatet för att hämta dem. Jag ringde först Stephen som jag berättade sanningen för och han kom och satte sig i baksätet i bilen och Madison ljög jag för eftersom hon fortfarande var sur på Cynthia. Cynthia kom ut i bilen och satte sig i framsätet bredvid mig och snart kom Madison och satte sig i baksätet.

”Vad gör hon här?” frågade Madison surt när hon fick syn på Cynthia.

Jag började köra till gravgården och när vi kom fram parkerade jag bilen och vände mig sedan om och tittade på Cynthia och sedan på Madison.

”Jag vet inte vad det är ni strider om, men det är tid att reda upp det nu.” sade jag.

”Ja.” började Cynthia. ”Madison, före jag ber om ursäkt så har jag någonting jag måste berätta.”

”Vad?” frågade hon surt.

”Jag flyttar till Italien idag. Jag flyttar med Vincenzio. Det finns inget som håller mig kvar här, mina föräldrar jobbar alltid, Emily flyttade till San Fransisco och skaffade familj och Feliciah blev skjuten och dog. Jag behöver göra detta, komma härifrån, jag vet inte om jag kommer tillbaka eller när jag gör det, men jag behöver detta och jag är här nu för att ta farväl, du kommer alltid att vara min bästa vän Madison, jag älskar dig så mycket och jag kommer verkligen att sakna dig och jag är så ledsen för hela den här Vincenzio incidenten.” sade hon och torkade några tårar från sina kinder.

Madison grät också, likaså, jag och Stephen. Vi kramade om varandra allihopa.

”Jag älskar dig också och jag kommer att sakna dig så mycket.” viskade Madison hulkande.

Efter femton minuter steg vi ut ur bilen och gick in på gravgården till Feliciahs grav.

Cynthia satte sig på huk vid sin systers grav och lade en ros på den.

”Jag älskar dig Feliciah, jag saknar dig så mycket.” viskade hon och kysste hennes gravsten innan hon steg upp och började gråta och Madison omfamnade henne.

Efter detta satte vi oss i bilen igen och jag körde till flygplatsen. Klockan var halv tre nu och det var dags för Cynthia och Vincenzio att checka in.

Vi gick in på flygplatsen och där stod Vincenzio och väntade på henne vid incheckningen. Jag gick fram till honom och kramade om honom.

”Jag kommer verkligen att sakna dig, du måste komma och hälsa på någon gång, ha det bra.” hulkade jag och höll om honom.

”Detsamma.” hulkade han innan jag kysste honom på kinden innan jag gick till Cynthia för att ta ett sista farväl av henne.

”Ha det bra nu, jag älskar dig och jag kommer att sakna dig så mycket, du måste komma och hälsa på sedan.” hulkade jag fram.

”Jag lovar, jag älskar dig också, jag kommer att sakna dig med, tack så hemskt mycket för allt Pixie!” hulkade hon och torkade några tårar när hon lossade på omfamningen.

Efter ett rejält farväl av både Vincenzio och Cynthia såg vi dem gå mot incheckningen tillsammans. Cynthia vände sig om en sista gång och då kom hennes föräldrar springande fram till henne och kramade hårt om henne, de grät, och hennes pappa varnade Vincenzio att han måste ta väl hand om henne för annars kan det sluta illa och sedan kramades de igen innan hon såg mot oss en sista gång och vi vinkade åt henne och hon vinkade och log tillbaka innan de förvann in genom kontrollerna.

Vi lämnade flygplatsen och åkte under tystnad till internatet. Där släppte jag av Madison och Stephen, de skulle komma senare till festen. Därefter åkte jag hem till Justin. Huset var tomt så då lagade jag färdigt all mat och ställde fram allting på sin plats och därefter gick jag för att byta klädsel. Jag valde en kort, klarrosa klänning med veckad kjol och ett par vita klackskor. Jag släppte ned håret från hästsvansen och plattade det snabbt innan jag sminkade mig med en sotig sminking och matchande rosa läppglans som klänningen. Sprutade på lite parfym och därefter tog jag fram min present och tio minuter senare började folk strömma in genom porten och dörrarna.

Alla ställde sig i en hop och jag och Mandy och Louis stod längst fram.

Fem minuter senare vek Justins bil in på gården och ut steg han, Diana och Ethan. Han öppnade dörren och kom in och då skrek alla ”Överraskning!” och började sjunga 'Happy Birthday to You'.

Justin blev överväldigad och jag gick fram till honom och kysste honom.

Alla åt och drack och festade hela kvällen.

Vid midnatt skulle jag berätta vad min present var.

”Kan jag få allas uppmärksamhet tack?” frågade jag.”Jag vill utbringa en skål för Justin och hans present av mig nu, vilket är-ett bevis på att du har adopterat Louis till din son!” log jag.

Han blev överlycklig och lyfte upp mig och svingade mig runt ett varv innan han släppte mig ned och kysste mig.

Vid tre på natten var festen över och alla gick hem. Då tog jag Justin i handen och följde upp honom till sovrummet. Där var allt perfekt och jag drog av honom kläderna och mina egna och buffade ned honom i sängen och kysste honom ned till hans kuk, jag sög av honom innan han pullade mig och sedan gick han in i mig, först löst och sedan snabbare och hårdare...


Cynthia Maxfield's perspektiv:


Nu satt vi ombord på planet. Jag satt bredvid Vincenzio , han satt just nu och sovde. Jag tittade ut genom fönstret och tänkte.


Mamma, kan du ta ett fotografi av oss?” bad Feliciah medan jag och Emily satte oss tillrätta i bänken.

Självklart.” log hon och tog emot kameran innan Feliciah satte sig ned bredvid mig på bänken och mamma tog ett fotografi av oss.

Du har alltid varit så vacker!” sade Feliciah när hon studerade fotot som mamma precis tagit och tittade på mig.

Jag? Nej då, du har alltid varit den vackraste i vår familj!” sade jag avundsjukt.

Äh, jag är helt klart den vackraste!” skrattade Emily.

Alla brast ut i skratt.


Jag log åt minnet och sneglade på Vincenzio som ryckte till i sömnen innan jag vände blicken mot fönstret igen.


Mamma, pappa, det här är min pojkvän-Brian Logue, Brian, det här är mina föräldrar Amanda och Thomas Maxfield.” presenterade Emily dem.

Jag och Feliciah stod i ett hörn och iakttog dem.

Tänk att vi kommer att göra det där någon dag... Komma hem med en pojkvän att presentera för våra föräldrar, en pojke som är så nervös att han skakar för att träffa dem.” viskade Feliciah.

Jag nickade kort.

På tal om det Cynthia, jag har någonting jag måste medge...” började Feliciah.

Vad?” frågade jag.

Jag är inte oskuld längre.” mumlade hon.

Vad?”

Ja, jag tänkte berätta tidigare men visste inte hur.”

Hur är det möjligt, jag är fortfarande oskuld men inte du?” frågade jag frustrerat.

Ta det lugnt Cynthia, han är där ute någonstans, jag vet det, du måste bara lita på det.” sade Feliciah.


Jag log och tittade på Vincenzio.

”Du tog honom till mig, inte sant? Tack så hemskt mycket Feliciah.” mumlade jag innan jag lutade mig mot honom och han ryckte till och vaknade. Han kysste mig i pannan innan vi båda slumrade in.

_________________________________________________________________________________________________

Nu är Cynthia i Italien och kommer inte att nämnas på ett tag, inte Vincenzio heller.

Kommentera.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards