Justin Bieber Noveller

Alla inlägg under januari 2014

Av Noveller om Justin Bieber - 28 januari 2014 17:35

Bilder som är svartvita av Selena föreställer Savannah från då hon levde.

De med färg är Pixie.

Detta har hänt:

”Snälla Pixie, kom.” bad han.

”Jag kommer.” svarade jag och lade på.

”Snälla ligg med mig.” sluddrade Isaac.

”Inte idag.” svarade jag.

”Så då kommer du det, någongång att ligga med mig?” vinglade han.

”God natt.” sade jag och lade ned Isaac på soffan.

Jag rusade iväg och mötte upp Diana. Hon var den enda som visste att jag hjälpte Justin.

”Justin behöver mig, jag måste gå nu.” sade jag.

”Har det hänt något?” frågade hon.

”Jag vet inte, ringer sedan.” sade jag innan jag sprang ut genom portarna och tog en taxi till Justins hem.

____________________________________________________________________________________________________

 

 

Jag låste upp lägenheten och tittade in. Låste om mig och gick snabbt till sovrummet och låste upp den dörren.

”Justin?” frågade jag.

”Pixie?” frågade han och jag såg hur han satte sig upp i sängen och tände änglampan.

”Är du okej?” frågade jag.

Han mötte inte min blick i utan lade ut armarna i luften i tecken på att ha ville ha en kram. Jag gick raskt till sängen och kröp upp i den intill honom. Lade armarna om honom och bara höll honom tätt intill mig.

”Hur är det?” frågade jag.

”Jag saknar henne.” mumlade Justin tillbaka och jag drog handen genom hans svettvåta hår. Då brast han ut i gråt jag hade aldrig sett honom så sårbar.

Jag drog honom intill mig så hårt jag kunde och höll om honom.

”Allt kommer bli bra.” viskade jag tillbaka. ”Allt kommer bli bra.” jag kände mig lite som när jag brukade trösta mina barn där hemma men jag visste att Justin behövde all den tröst han kunde få.

Minutrarna passerade och han blev sakta tystare hela tiden.

”Jag skulle vilja ta ett bad.” sade Justin grumligt.

”Är du säker? Klockan är tre på natten.” svarade jag.

Han nickade och torkade bort några tårar från kinderna.

”Okej.” svarade jag tyst och gav Justin en handduk och följde med honom till badrummet.

Han klädde av sig sina mjukisbyxor och sin t-skjorta och drog sedan hastigt ned sina kalsonger medan jag hade fixat vattnet åt honom. Han klev i och satte sig till rätta bland skummen.

Jag satt på pallen som fanns där bredvid och plockade upp en tidning som låg där bredvid på golvet.

Snart kom jag på Justin av att han satt och stirrade på mig.

Jag tittade mig hastigt omkring och mötte sedan hans blick igen, han hade ett svagt leende på läpparna.

”Vad är det?” frågade jag.

”Ingenting jag... Tack.” log han.

”Det var så lite.” svarade jag.

”Nej, det var det inte, du kom hit mitt i natten, när du var på fest för att trösta mig, det är otroligt generöst.” sade han tyst.

”Det är det jag är här för, för att få dig på bättre.” svarade jag.

Han log sakta.


Justin Bieber's perspektiv:

Där satt jag i badkaret och Pixie satt bara några meter ifrån mig och läste i den där tidningen. Jag hade aldrig kunnat tro att hon hade ett så stort hjärta som hon verkligen har. Att komma till mig mitt i natten när hon var ute på fest och kom till min lägenhet för att trösta mig? Det är för mycket.

När skall dina barn hälsa på?” frågade jag sedan.

Jag vet inte ännu, har bara varit här i tre veckor ännu, visst saknar jag dem men om en vecka kanske.” log hon.

Jag nickade.

Där hade jag stått naken, rakt framför ögonen på henne och hon hade inte visat något tecken på att tycka att det var något märkvärdigt med det. Antingen var hon intresserad, borde jag börja bli orolig? Eller så var hon gay. Ja såklart, nej förståss inte hon var bara inte intresserad efter allt hon gått genom så borde jag förstå det.

Får jag fråga en rätt så intim fråga?” frågade jag henne.

Ja, varför inte?” svarade hon och mötte min blick.

När hade du senast sex och vilket är det bästa samlag du någonsin haft?” frågade jag osäkert.

Det tog ett tag innan hon svarade så blev rädd för att hon inte skulle säga det utan att jag hade gått för långt.

”För ca.3 veckor sedan hade jag senast sex och det bästa sex jag någonsin haft var kanske då i början av mitt och Ross förhållande eller när jag förlorade min oskuld.” sade jag. ”Själv då?”

Jag tog ett djupt andetag, hon hade varit ärlig nu var det min tur.

”Ungefär två veckor sedan och mitt bästa var kanske första gången som jag och Savannah låg med varandra.” sade jag tyst.

Hon nickade.

”Känner du någongång behov av att ha sex nu?” frågade jag.

Jag visste inte vad jag skulle svara, sanningen var att jag hade inte fått det att fungera de senaste gångerna jag hade haft sex, det hade inte fungerat, hur mycket jag än försökte så fick jag inte det i liv men ja, jag känner behov av att ha sex.

”Ja.” svarade jag kort. Jag hade aldrig talat med en tjej så här öppet om sex förut.

”Har du någongång problem av att få den i gång?” frågade hon och visade med blicken ned mellan benen.

Läste hon tankar eller vadå?

”Mm.” mumlade jag tyst och blev röd i ansiktet.

”Hur länge?” frågade hon och hade lagt bort tidningen.

”De senaste två månaderna.”mumlade jag och vände bort blicken.

”Har du prövat med mediciner? Onanerat?” frågade hon.

”Vad är du sexproffset eller vadå?” frågade jag generad som jag var.

”Ganska väl.” sade hon.

”Ja, allting, piller, onanerat, horor allt, det går inte.” sade jag.

”Du saknar att älska någon så mycket att det skall fungera. Du har haft så mycket onödigt sex nu att den har lagt av ända tills du har sex med någon du älskar.” svarade hon.

Jag såg ned.

”Verkligen?”

Hon nickade till svar. Hon tittade på klockan.


Pixie Charlotte's perspektiv:

”Det är sent. Kommer du?” frågade jag och höll upp hans handduk i luften.

Han steg upp ur vattnet och vattnet drypte om honom men jag kunde inte undgå att titta på hans kropp så otroligt snygg han var.

Han kurrade ihop sig i handduken och så gick vi tillbaka till sovrummet.

Han släppte ned handduken på golvet och drog på sig ett par nya kalsonger och gick sedan fram till sängen och lade sig ned.

”Jag borde nog gå.” sade jag tyst.

”Nej, snälla stanna.” bad han.

Jag gav honom en trött blick och gav mig sedan.

”Okej, jag går och sover på soffan.” sade jag.

”Nej, ligg här.” bad han och klappade på andra sidan av hans dubbelsäng.

”Okej.” sade jag och slängde ned handväskan på golvet och knöt upp jeffrey campbell skorna och katade ned dem på golvet och knäppte upp jeansen och släppte ned dem på golvet och drog av mig den rutiga skjortan och drog ned den svarta toppen så mina trosor inte kulle synas, däremot vita jag mycket väl att de synts redan för Jutin vände hastigt bort blicken och låtsades titta åt ett annat håll.

”Jag vet att du såg, du behöver inte låtsas om att du inte gjorde det.” log jag och trippade till toaletten om låg intill.

Han skrattade.

När jag kom tillbaka låg han under täcket.

”Snygga strings.” log han.

De var helt neutralt svarta med spets.

”Du behöver inte titta.” sade jag och gav honom en låtsas sur min.

”Svårt att inte göra det.”

Jag kröp ned under täcket tillsammans med honom och till en början låg jag där och sedan makade han sig närmre och jag tog intiativet och lade mig intill honom.

”Tack.” mumlade han.

Där omnade vi tätt intill varandra i nästan bara underkläder och ingen av oss tyckte att det var något märkvärdigt med det.

När jag vaknade följande morgon och kollade klockan var den redan tolv.

”Justin!” väste jag och buffade till honom i sidan.

”Hm?” mumlade han.

”Klockan är redan tolv!” sade jag.

”Och? Det är lördag.” mumlade han.

”Ja, men...”

”Bry dig inte, lägg ned dig tillbaks istället.” mumlade han.

Jag tänkte över det några sekunder men då ringde telefonen. I rutan stod det 'Ethan'.

”Vem ringer?” mumlade Justin yrvaket.

”En vän från Grönland, somna om bara.” sade jag och masade mig upp ur sängen och tog mobilen i handen och gick ut i vardagsrummet och stängde dörren efter mig.

”Vad är det?” frågade jag.

Hej, på dig med surpuppa, hur har du det?”

”Bra, har det hänt något?”

Nej, har du talat med Justin redan?”

”Nej, jag måste vänta på det bästa tillfället.”

Pixie, det kommer aldrig att komma, förstår du inte, om inte du talar med honom snart så talar jag med honom, jag kan inte gå runt längre och låtsas att jag är Mandys pappa när jag inte är det, Justin måste få veta att han är pappa till Mandy.”

”Jaja, skall berätta det för honom. Lovar.”

Bäst för dig.”


Så avslutades samtalet. Jag tog ett djupt andetag och tog ett glas vatten innan jag gick tillbaks in till Justin.

”Jag måste gå.” mumlade jag och plockade upp kläderna.

”Va? Vad har hänt?” frågade han och satte sig upp.

”Inget, jag måste bara gå.” mumlade jag och drog på mig jeansen och skjortan och sedan skorna och lade handväskan över axeln och började gå ut mot ytterdörren, Justin var mig snabt i hälarna.

”Vart är du på väg?” frågade han.

”Till internatet.” sade jag kort.

”Vad hände?” frågade han.

”Inget.” svarade jag igen och trängde mig förbi Justin och hans perfekta kropp som stod i vägen för mig och gick ut genom dörren.

Hur skulle jag komma på ett sätt att berätta för Justin? Han kommer att hata mig efter detta.

 __________________________________________________________________________________________________

Nu har det hänt saker. Justin är pappa till Mandy, hur är det möjligt? Ta reda på det i nästa kapitel.

#justinbieber #selenagomez #novell #ayearwithoutrain

Kommentera.

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards