Justin Bieber Noveller

Alla inlägg under november 2013

Av Noveller om Justin Bieber - 30 november 2013 14:16

Förlåt för min ur usla uppdatering på senaste tiden. Har haft provveckor och sedan hade jag två veckor prao så då hade jag inte några läxor så jag orkade inte göra någonting överhuvudtaget. Men nu så lovar jag att ni kommer att få ett nytt kapitel imorgon! Förlåt för allt ska bli bättre uppdatering nu, lovar! Särskilt nu när Pixie och Justin träffats! Ska försöka fixa upp åtminstone två kapitel imorgon som tack för att ni orkat vänta, men lovar ingenting men åtminstone ett! Det lovar jag!

Nästa kapitel heter, Education and locked up !

/Emilia

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards