Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2014

Episode 79: Mean girls

Av Noveller om Justin Bieber - 31 augusti 2014 08:48

Detta har hänt:

 Jag hade precis dragit på mig pyjamasen och krupit ned under täcket med en stor skål popcorn. Jag slog på tv:n och det kom Justins konsert från tidigare idag från Amsterdam när han sjöng med någon, det var en flicka i vår ålder, hon var vacker dessutom, fan, vem var hon då? Precis som jag skulle ringa honom och fråga ringde min telefon, i hopp om att det var Justin så tog jag snabbt fram telefonen men det visade sig vara ett anonymt samtal. Jag svarade misstänksamt.

”Hallå?”

”Hej, är detta, Pixie Charlotte?” frågade rösten.

”Ja, vem är det här?” frågade jag, det var en mörk mansröst.

”Jag heter Matthew Charlotte och jag är din pappa.”

____________________________________________________________________________________________________

 


Alyssa Barkley's perspektiv:


Det var en tidig morgon och jag vaknade i flygsätet intill Justin. Vi hade flugit hela natten och om ungefär en timme skulle vi vara framme på vårt nästa stopp. Nämligen- Stockholm i Sverige.

Det hade varit en helt otrolig konsert senast. Om jag hade förstått rätt så skulle Justins flickvän Pixie komma och hälsa på Justin i Stockholm. Han hade tjatat om det länge men de hade stridigt en hel del över telefon de senaste veckorna också. Jag steg upp från sätet och tog stöd av de övriga sätena till toaletten på flygplanet. Jag satte mig ned på toalettstolen för att göra mina behov då någon knackade på dörren utanför.

”Hallå?! Vem är där inne?! Jag behöver skita!” skrek Zach.

”Det är jag, är precis klar.” svarade jag honom.

”Åh, förlåt är det du Alyssa? Det är lugnt, ta din tid.” svarade han tyst.

Jag skakade trött på huvudet där jag satt.

Zach var en av Justins dansare på scen och han var riktigt duktig. Han hade blont hår, blå ögon, ganska lång och så var han otroligt snäll men inte något för mig. Justin var något för mig.

Jag spolade och reste mig upp, knäppte jeansen och öppnade dörren. Zach stod utanför och väntade och log kort innan han kilade förbi mig in i toaletten.

Det var bara en grej med Zach som alla retade honom för. Han satt allt som oftast på toa. Alla de övriga dansarna retade honom för det, även Justin.

”Vem är på toa nu? Det har ju varit upptaget hur länge som helst!” klagade Chace-en av de andra dansarna.

Ja, allt handlade nästan bara om toabesöken när vi var ombord på plan.

”Zach.” svarade jag kort.

”Zach? Sällan.” mumlade Chace.

Jag nickade kort.

”Äh, låt killen va.” sade Destiny även en av dansarna.

”Coola ner dig Des.” mumlade Chace.

”Ge dig.” fräste Destiny innan hon gick till toaletten samtidigt som Zach kom ut.

”Hur länge skiter du egentligen?!” gaspade Chace.

Zach såg kort på dem innan han såg ned i golvet och gick och satte sig i ett säte längst bak i flyget och tittade ut genom fönstret. Jag såg Destiny gå och sätta sig bredvid honom.

”God morgon.” mumlade Justin som precis vaknat av Chace och Destiny som stått och stridigt.

”God morgon.” log jag.


Zach River's perspektiv:


Det började bli riktigt jobbigt med att alla var på mig hela tiden. Alla förutom Destiny. Hon satt nu bredvid mig och försökte muntra upp mig men efter en stund lutade hon huvudet emot min axel och pussade den och satt bara där tyst bredvid mig.

”Det kommer bli bra.”

Jag längtade efter att få träffa Pixie. Jag vet att hon var tillsammans med Justin men jag hade hört så mycket positivt om henne och att hon investerade mycket i att hjälpa personer och jag skulle verkligen behöva hennes hjälp.

Jag hade alltid haft en dålig mage, jag visste att det fanns en medicin som kunde hjälpa mig men jag behövde någon som trodde på det. Pixie skulle vara perfekt för det.


Pixie Charlotte's perspektiv:


Vi hade kommit fram till Stockholm inatt vid tre och jag, Mandy och Louis hade precis vaknat och gjorde oss klara för att träffa Justin. De ska ha landat för två timmar sedan.

Femton minuter senare var alla på klädda och färdiga. Jag hade på mig ett par boyfriend jeans och en svart topp samt en svart kavaj, solglasögon, håret var uppsatt i en knut och så hade jag ett par svarta klackskor och en matchande svart handväska. Jag tog mina barn Mandy och Louis med för att möta Justin.

Tio minuter senare fick jag äntligen träffa Justin.

”Hej älskling!” utbrast Justin och kysste mig.

”Hej.” log jag efter kyssen.

”Jag har saknat dig.” mumlade han.

”Jag har saknat dig med.” viskade jag och så kysstes vi igen.

”Låt mig presentera dig för teamet.” log han.

”Ja.” log jag.


”Det här är Alyssa. Alyssa-Pixie.” presenterade han mig för tjejen som det hade varit mycket tal om den senaste tiden. Jag gillade inte henne ett dugg.

”Trevligt att träffas.” log jag stelt.

”Detsamma.” log hon lika stelt. Hon gilla mig lika lite som jag gillade henne men Justin verkade inte lägga märke till kylan mellan oss.

”Det här är Chace, Zach, Blake, Andrew, Destiny, Liza, Chatrine och Donna, de är mina dansare.” presenterade Justin.

”Trevligt att träffas.” log jag och skakade hand med var och en av dem.

Killen som hette Zach såg lite extra på mig.


Efter några timmar så tittade Justins mamma Pattie till Mandy och Louis medan jag och Justin gav oss ut på fest tillsammans med teamet.

Efter en stund så gick Zach och talade med någon tjej vid baren. Destiny och jag var på damtoan och då passade de övriga i teamet att skämta med Zach genom att stoppa laxeringsmedel i hans drink.

Zach hade gått tillbaka till bordet och druckit upp sin drink ovetandes om laxeringsmedlet i den. Plötsligt vändes hans mage upp och ned. Han började springa mot toaletten.

Jag kom ut samtidigt från damtoaletten och såg honom rusa in på herrtoan. Jag rynkade ögonbrynen och öppnade fundersamt dörren till herrtoan och gick in och hörde Zach som stönade från en av båsen och det luktade riktigt vidrigt där inne. Han hade klätt av sig byxorna och de låg på golvet inne i båset.

”Zach? Är du okej?” frågade jag.

”Nej, det gör så ont.” mumlade han inifrån båset.

”Vad har hänt?”

”De måste ha hällt något i min drink.” flämtade han.

”Vad menar du?”

”Jag tror de andra i teamet hällt något i min drink. De gör alltid skämt av att jag sitter mycket på toa och nu har de antagligen hällt något i min drink för att få min mage ännu sämre.” stönade han.

”Tror du att du kan hämta mig ett par nya byxor? Jag sket i mina.” mumlade han tyst.

”Jag fixar det, jag lovar. Behöver du någonting annat?”

”Få mig härifrån så fort som möjligt.” stönade han.

”Jag lovar, kommer strax.” sade jag innan jag lämnade herrtoan och gick till köket av restaurangen och frågade ifall de hade ett par extra jeans för servitörer att låna ut.

Det hade de och jag tog paret och gick tillbaka till herrtoan.

”Här.” sade jag och räckte in byxorna under ifrån i båset.

”Tack.” flämtade han och drog på sig dem. Han spolade och reste sig och kom ut. Jag tog hans jeans och lade dem i en påse. Han var alldeles svettig i ansiktet och hela han darrade.

”Kom här.” viskade jag och tog tag i hans arm och hjälpte honom hem. Vi gick till mitt hotellrum. Mandy och Louis sov med Pattie i hennes hotell rum inatt.

”Ta av dig alla dina kläder så tvättar jag dem. Du kan ta på dig den här badrocken istället.” sade jag och gav honom en vit badrock som tillhörde hotellet.

”Tack.” mumlade han.

Han drog av sig kläderna och lade på sig badrocken istället innan han gick in på toan och satte sig ned på toalettstolen medan jag lade kläderna på duschgolvet och sköljde av dem.

”Så berätta, vad har du för magproblem?” frågade jag.

”Jag sitter ofta och länge på toa. Det finns en medicin mot det men de ger inte ut det förrän en vårdare godkänt det.” mumlade han medan han satt där och pinades.

”Jag kan göra det.” log jag mot honom.

”Allvarligt?”

Jag nickade.

”Tack.” mumlade han. ”Det gör så himla ont, de måste ha satt någon typ av laxeringsmedel i drinken eftersom jag har diarré.” flämtade han.

”Ja.” mumlade jag.

”Förlåt att du måste höra på detta.” mumlade han.

”Det är okej, du är inte den första, jag har hjälpt vänner plus att jag har två barn och så har jag hjälpt många patienter under åren.” svarade jag.

”Tack.” mumlade han.

Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom.

När han kom ut ur badrummet var han utan skjorta. Han var riktigt atletisk och snygg. Han hade bara kalsonger på sig och kom fram till mig.

”Tack.” mumlade han och pussade mig på kinden och lade sig sedan utmattat ned på soffan.

Jag lade mig ned i min säng och kröp under täcket.

”God natt.” sade jag.

”God natt och tack igen.” mumlade Zach.

”Det var så lite.” mumlade jag innan jag somnade.

_________________________________________________________________________________________________

Förlåt att det tagit en tid att få upp kapitlet, jag njöt bara av den sista tiden av sommarlovet och sedan började skolan så och kapitlet kanske är aningen äckligt men det finns en tanke till det så ni får helt enkelt vänta och se! :)

Kommentera.

 
 
Jennifer

Jennifer

31 augusti 2014 09:06

Jag tyckte att den var riktigt bra! :)

http://jensans02-blogg.blogspot.se

 
Hampus Bergqvist

Hampus Bergqvist

2 september 2014 19:14

Snygga klackar på bilden :)

http://vip.skorgasm.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards