Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 11 juli 2014

Episode 75: Valentine's Day

Av Noveller om Justin Bieber - 11 juli 2014 11:54

BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!!! LÄSES PÅ EGEN RISK!!!

Detta har hänt:

 Skoldagen var slut och jag tog genast en taxi därifrån och åkte till Justins hem. Jag gick in genom porten och upp längs med gången och in genom dörren till huset. Justin låg i soffan i det enorma vardagsrummet och såg på tv.


Jag satte mig ned på soffan bredvid honom, jag var så otroligt nervös. Han gav mig en frågande blick


”Vad är det?” frågade han.


”Det här är inte lätt för mig att säga... För jag har aldrig känt så här förut, jag har varit kär en gång förut men jag har aldrig haft fjärilar i magen omkring honom eller så fort någon nämnt hans namn att mitt hjärta hoppar över ett slag, men det gör det nu och därmed har jag aldrig känt så här... Jag älskar dig Justin.” sade jag och tittade in hans bruna ögon.


Han log och fick glödjetårar i ögonen.


”Jag älskar dig med Pixie.” log han och kramade mig.

_________________________________________________________________________________________________

 

 

”God morgon älskling.” hörde jag Justin säga när han kom gående med en bricka med stekta vofflor på med grädde och sylt samt en kopp med latte och en med vanligt svart kaffe och i en skål på sidan om var det chokladdoppade jordgubbar. Samt en bukett med röda rosor.


”Oj, tack, älskling.” sade jag förvånat och kysste honom när han lade ned brickan i sängen och kröp upp bredvid mig.


”Glad alla hjärtansdag.” log han och kysste mig.


”Detsamma.” log jag.


Han räckte mig ett kuvert och jag tog emot det och öppnade det. Det var en inbjudan till en gala idag för både mig och Justin, därefter tog han upp ett silvrigt paket med rosa sidenband runt.


”Vad är det här?” frågade jag.


”Öppna och se.” log han.


Jag drog av bandet och öppnade lådan och inne låg en underbar vacker, lång, röd klänning.


”Jag hoppades att du skulle bära den ikväll.” log han.


”Självklart! Jag älskar den!” sade imponerat och studerade klänningen.


Därefter matade vi varandra med vofflor och chokladdoppade jordgubbar och kysste varandra där i mellan.


”De här rosorna är verkligen vackra.” sade jag och doftade på dem, de doftade ljuvligt.




När vi ätit klart övervägde vi att gå i duschen men vi satte oss i vardagsrummet istället för att se på film. Vi såg på filmen 'Valentine's Day' och åt choklad och popcorn tillsammans.


När filmen var slut bestämde vi oss för att gå i duschen.


”Vem går först?” frågade Justin.


”Varför inte spara vatten? Tillsammans?” frågade jag och bet mig lätt i läppen.


Han tittade förvånat på mig och nickade.


Jag tog hans hand och drog med honom in i badrummet. Vi stängde dörren efter oss och jag knäppte upp knappen i hans byxor och de föll till golvet. Han stegade ur dem och knäppte upp knapparna till sin skjorta som jag hade på mig och den föll av. Nu stod jag bara i underkläder och jag drog av honom hans t-skjorta och nu stod han bara i kalsonger. Han knäppte upp min bh och den föll till golvet. Därefter drog jag med fingrarna längs hans kalsongkant och förde in handen innanför dem och drog lätt med fingrarna längs hans kuk. Det skrovlade till i hans hals av njutning och jag grep fast med handen om hans kuk. Jag började runka honom och han fick genast stånd. Jag runkade av honom och han njöt så otroligt mycket. Han kom på min hand och jag drog ut handen. Han mötte min blick, svalde och flåsade och drog av sig sina kalsonger och jag mina trosor. Han studerade min kropp och jag tog hans hand och så gick vi in tillsammans i duschen. Justin hade fått stånd igen och han tycktes vara riktigt kåt, han var inte den enda.


”Ikväll, kommer du att få min present.” log jag och bet mig i läppen.


Han log lyckligt och så började vi kyssas. Våra tungor möttes och kyssarna övergick till hångel. Jag kysste honom ned för halsen till magen.




Efter duschen var det dags att göra oss klara för galan. Justin gick till sovrummet medan en sminkös dök upp i huset. Jag var klädd i badrock och sminkösen plockade fram sitt kit för att börja sminka mig. Hon började med lätt concealer i två olika nyanser för glans och täck. Sedan tog hon foundation och täckte mitt ansikte med det. Därefter förde hon puder till ljusare områden som lätt blir glansiga och sedan en rosa rouge till kinderna. Sedan tog hon en ljus ögonskugga som hon bredde över hela ögonlocket och ända upp till ögonbrynet och sedan en ljusbrun ögonskugga som hon bredde över den ljusa ögonskuggan ända upp till ögonbrynet och sedan en svart ögonskugga som hon täckte hela ögonlocket med. Därefter tog hon eyeliner som hon gjorde i fina kurvor på ögonlocken och sedan kajal till lätta sträck under ögonen. Frissade till ögonbrynen och sedan tog hon till mascara och lade det på ögonfransarna och sedan tog hon lösögonfransar och limmade fast dem. Därefter tog hon hon en röd läppenna som hon formade läpparna med och slutligen tog hon ett rött läppglans som hon täckte läpparna med.


”Så nu är du klar, hur känns det?” frågade sminkösen och gav mig en spegel att se mig i.


”Wow, tack så jätte mycket!” log jag och kramade henne innan jag lämnade rummet för att en hårstylist skulle fixa mitt hår.


Hon fönade det och borstade genom det innan hon började fläta det och när det var klart snurrade hon upp det och satte fast det med hårnålar i bakhuvudet. Hon släppte ned en slinga vid vänstrasidan av huvudet och benan låg rätt och tog sedan gel som hon plattade till håret som var vid roten av huvudet, sedan tog hon locktången och lockade slingan som hon släppt ned. Slutligen sprayade hon över allting och gav mig sedan en spegel att se mig i.


”Tack så mycket, älskar det verkligen!” log jag och kramade henne och gick sedan till ett rum där klänningen hängde för att byta till den. Jag tog av mig badrocken och lade på en bh samt trosor innan jag tog ned klänningen från galgen och öppnade dragkedjan och stegade in i klänningen och tog den på mig och drog fast dragkedjan. Den här klänningen var verkligen underbar. Jag satte i ett par guld örhängen och tog på mig ett par svarta klackskor som inte ändå syntes under klänningen och satte ett guldarmband runt handleden och tog slutligen en röd diamantig plånbok i handen och gick sedan ut ur rummet och mötte Justin utanför. Han var klädd i svart kostym och fluga samt en matchande röd duk i bröstfickan i kavajen som min klänning och ett par svarta sneakers. Han tittade imponerat på mig.


”Wow, du är... fantastiskt underbart vacker!” sade han och kom fram och kysste mig innan han tog armkrog med mig och ledde mig ut till limousinen som stod och väntade. Han öppnade dörren till mig och jag satte mig in och han satte sig också in. Vi öppnade en champange flaska på väg dit och tog ett varsitt glas och skålade på vägen dit och när vi kom fram började kamerorna blixtra genast när Justin öppnade dörren och tog min hand och så gick vi tillsammans upp för röda mattan.


Justin se hit!” ”Kyss Pixie!” ”Bieber, hitåt!” ”Pixie, älskar du Justin?” ”Pixie, se hit!”


Vi stannade och log mot kamerorna medan deras blixtrat knäppte av. När röda mattan var över gick vi till middagen och åt och efter det var det musikprogram som uppträdde.


Efter galan kom limousinen efter oss och körde hem oss till Justins hem. Vi tackade för skjutsen och gick sen in. Vi hade trippat på tå hela kvällen spända inför vad som väntade oss. När vi kom innanför dörren började vi genast kyssa varandra upphetsat. Vi försvann in i Justins sovrum och tände stearinljus och släckte alla lampor och gjorde allting mysigt.


Sedan stod vi där mitt emot varandra, fortfarande på klädda och bara studerade varandra. Jag böjde upp huvudet och kysste honom innan jag tog av honom kavajen och hans fluga, knäppte upp knapparna till hans skjorta och drog den av honom så han bara stod i en vit hängselskjorta. Han drog ned dragkedjan till klänningen och den föll ned till golvet och jag stegade ur den. Jag knäppte upp knappen i hans byxor och de föll till golvet och han stegade ur dem. Därefter drog jag av honom den vita hängselskjortan så han bara var i kalsonger. Han knäppte upp min bh och den föll till golvet och slutligen drog jag ned hans kalsonger. Jag gav honom en lätt knuff ned i sängen och kröp upp ovan honom. Jag kysste honom först på läpparna och sedan ned för halsen, ned över magen och ned till hans kuk. Jag började kyssa längs den och han hade redan fått stånd. Jag slickade lite på toppen av den innan jag förde in den i munnen. Jag började suga och han stönade högt av njutning. Jag förde in den ännu djupare och sög ännu mer och snart kom han i min mun. Jag svalde hela satsen innan han tog tag i mig och svängde på oss så jag kom under. Han drog av mig spetstrosorna Jag särade benen och han började slicka runt omkring min vagina och masserade min klitoris innan han förde in ett finger i mig och sedan ett till, han förde dem in och ut i rytmiskt takt och jag stönade högt av njutning, han var så himla bra på det. Jag kom och sedan körde vi 69:an. Vi båda kom innan jag sedan stönade mellan njutningarna.


”Justin, snälla, in nu!” bad jag.


Han var nervös och spänd på samma gång. Han flåsade och jag särade benen och han tryckte sig in. Först löst och sedan hårdare och hårdare. Han stönade ljudligt och bet sig i läppen som han alltid gjorde när han njöt.


”Djupare.” bad jag och han lydde kommandot.


Vi kom, samtidigt, det var som en explosion avnjutning. Jag hade aldrig kommit samtidigt som killen förut och jag kunde inte beskriva känslan, det var fantastiskt skönt.


Vi mötte varandras blick och andades tungt och sade inte ett ljud.


Därefter satte jag mig upp och han lade sig ned på rygg och jag satte mig ovanpå hans kuk och den gled in i mig och jag började rida honom. Vi kom men jag blev snabbt trött eftersom jag nästan gjorde allt arbete. Jag lade mig ned i sängen och han började kyssa mig och jag lade mig med ryggen åt honom och han förde in den i mig bakifrån och jobbade på. Vi kom igen, samtidigt, och det var så otroligt skönt.


Jag gick ned och tog tag om hans kuk och började runka av honom och han kom snabbt och all sperma kom på min hand. Jag tog ett papper och torkade av det innan jag lade mig ned och vi körde missionären ytterligare en gång.


Därefter kröp vi ned under täcket tillsammans, nakna, och jag lade mig så nära honom jag kunde komma och min bak var precis vi hans kuk. Han kysste mig i nacken och lade in den bakifrån igen men lät den vara så och sedan somnade vi så tätt intill varandra.

_________________________________________________________________________________________________

Som sagt ett riktigt snuskigt kapitel, men om man är yngre än 11/12 år så läses detta på egen risk och man får skylla sig själv! Jag har varnat er sedan gör ni som ni vill!

Kommentera.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards