Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Episode 19: Sms that hurts

Av Noveller om Justin Bieber - 29 mars 2013 09:47

Previous:

När intervjun äntligen var klar återvände vi till hotellet där Justin bad mig byta om för att vi skulle ut och äta middag för att fira att vi officiellt var tillsammans nu.

Jag bytte om till en blå strandklänning och Justin till jeans och en vit skjorta. Sedan åkte vi iväg till en fin restaurang som vem som helst skulle böna och bé för. Vi åt fyra olika rätter innan vi skulle gå längs strandpromenaden inna vi skulle åka tillbaks till hotellet för att åka hem imorgon. Vi hade gått ungefär hundra meter längs strandpromenaden när Justin stannade mig och gav mig en blombukett med vita blommor. De var nog de vackraste blommorna jag någonsin sett. Jag lade armarna om Justin och kysste honom passionerat som tack inan vi fortsatte gå hand i hand längs strandpromenaden.

_______________________________________________________________________________________________________

 


"En juice tack." sade jag och log mot flygvärdinnan.

Justin gav mig en blick och flygvärdinnan nickade vänligt och räckte mig en juice. När värdinnan gått sin väg såg Justin på mig.

"Du satsar." sa han och log.

"Bara för att jag inte ville ha någonting annat förutom en juice?" frågade jag och betracktade Justin frågande.

"Njä." svarade han sakta.

Jag vände bort huvudet och tittade ut genom fönstret till flyget när det bar upp i luften från, Hawaii hem till, Canada, igen.

Jag och  Justin hade knappt sovit något på hela natten. Vi hade vaknat ett flertal gånger av att fans till Justin skrikit utanför och så hade vi sett på film stora delar av natten. Så när jag såg Justin ta en flygkudde åt sig och satt den bakom sitt huvud och lutade sig bakåt och stängde ögonen log jag sakta. Snart hörde jag hur Justin sussade gott. Han var så söt när han sovde. Jag kunde inte låta bli att ta en bild på honom och sätta in på instagram.

 

Min älskling är visst lite trött. Älskar dig<3 xx

@justinbieber

Sekunderna efter började strömma in med kommentarer och gillningar. Jag hade aldrig haft så mycket kommentarer och gillningar i hela mitt liv på en bild. Vissa var elaka-riktade mot mig, andra var snälla-mest riktade mot Justin. Men det var något jag var beredd på. Det var inte precis något jag inte förväntat mig. Jag visste att det skulle strömma in med kommentarer, både elaka och snälla. Snart hade jag över 10000 gillningar och kommentarer och det fortsatte bara strömma in mer.

En halv timme senare vaknade Justin av att jag steg upp för att gå på toaletten.

"Vart ska du?" frågade han med sin trötta sexiga morgonröst.

"På toa. Sov du vidare bara." log jag. Men precis som jag fruktat så steg Justin upp och kom gåendes efter mig in på toan istället.

"Förlåt honey, för att jag var så bitter tidigare." log han när vi stängt om oss.

"Det är okej, jag har fått min payback." log jag och Justin kysste mig sakta och såg sedan misstänksamt på mig.

Då pep det till i hans telefon och han kollade det. När han såg att han blivit taggad i en bild på instagram höjde han ögonbrynen men när han såg bilden såg han på mig och började lé.

"Jag älskar dig med." svarade han till texten jag skrivit till bilden. Sedan tog han tag om min midja och drog upp mig och höll mig tryckt mot väggen.

Tjugo minuter senare kom vi ut och vinglade oss till våra sittplatser.

"Wow, du är fantastisk." sa han.

"Ännu en punkt är borta från min lista, att göra det i en flygplanstoalett." log jag belåtet och rättade till frisyren. Justins hår stod ut åt alla de hundrade håll.

Han kysste mig och knäppte fast knappen till sina jeans. Sedan drog han upp mig i sin famn och lät mig luta mot hans bröstkorg och där somnade vi båda två.


~Justin Bieber's perspektiv:~

När vi gått av flyget så gick i mot limousinen som skulle köra oss hem. Då ringde Scooter.

"Tja, hörde att du anlänt hem igen. Fastän du har semester, så skulle du ändå kunna fixa en konser i Oslo, i Norge i övermorgon? Du kan ta Savannah med dig ifall du vill." frågade Scooter.

"Det går väll sig an." svarade jag och snart var samtalet avslutat igen och jag diskuterade saken med Savannah.

"Självklart, då får jag ännu en sak fixad." log hon sitt allra vackraste leende och kysste mig.

När vi anlänt hem tog jag fram min gitarr och började nynna till Never Let You Go. När Saavnnah började sjunga med tittade jag på henne med stora ögon.

"Shit vilken röst!" utbrast jag.

Savannah log ett litet malligt leende men ändå blygt leende. När hon tittade genom en klädkatalog och såg en mörkblå onepiece som bars av en mörkhårig tjej. Det var utlänska kläder från Grönland.

"Den här onepiecen vill jag ha!" utropade hon som ett litet barn.

"Ge mig katalogen." svarade jag och Savannah räckte mig den och visade på onepiecen.

"Men den är värd en förmögenhet." mumlade hon.

Då såg jag på tjejen som bar onepiecen till Savannah. Jag betracktade Savannah tydligt och sedan såg jag på tjejen i tidningen. De var ruskigt lika. De skulle kunna vara enäggstvillingar! Tjejen i tidningen hade exakt samma leende som Savannah.

"Är du säker att du inte redan har en sådan?" frågade jag.

"Spela inte dum Justin, klart jag inte har. Kolla bara in priset." sa hon.

"Men kolla in tjejen på bilden!" utbrast jag, tydligen hade Savannah inte lagt märke till att tjejen såg exakt likadann ut som henne själv. Då slog Savannah till mig.

"Har du ens hört på vad jag sagt?! Inte särskilt trevligt att dus er på andra tjejer sådär och..." Innan hon hann längre rev jag tag i hennes haka och visade henne bilden. Hennes ögon blev stora som klot. Hon rev tag tidningen rev den ur min hand gick till en spegel och såg från bilden till sin egen spegelbild. Sedan såg hon på mig.

"Jag har en dubbelgångare i Grönland..." stammade hon.


Vi gick och sova rätt tidigt men mitt i natten vaknade jag av att Savannah textade.

"Vem textar du med mitt i natten?" frågade jag.

"Jag skickar till mamma, hon måste få veta att jag är döende..." mumlade Savannah.

"Savannah, du kan ta det där imorgon." svarade jag.

"Nej, jag måste göra det nu." svarade hon och skrev frustrerat med tårarna rinnande längs kinderna.

Hon skrev:

"Förlåt för allt jag ställt till med under dessa år...

Jag vet att ni saknade den gamla Savannah,

Hon som verkligen kunde bete sig. Hon finns

inom mig, men hon kommer aldrig helt tillbaks,

för jag kommer dö...

Jag har en obotlig cancer... förlåt

Kram Savannah xx"

"Savannah är du okej?" frågade jag när Savannah tryckte på sänd och sände iväg meddelandet.

Hon skakade på huvudet och grät som ett litet spädbarn. Jag drog henne intill mig och lät henne gråta mot mitt bröst. Snart somnade hon och jag smekte försiktigt hennes huvud med min ena hand.

Då pep det till i Savannahs telefon och jag såg på sms:et. Det var från Savannahs mamma.

"Din lilla unge, som om jag

skulle tro på det?! Du är säkert

djupt nerdrogad nu och försöker

få mig att tro på det men nej, det

fungerar inte längre tyvärr.

/Mamma"

Jag drog efter andan och tryckte på radera sms. Sen drog jag Savannah tätare intill mig och tänkte. Stackars henne, hon har gått igenom så mycket och hennes föräldrar stöttar henne inte ens. Stackars henne och snart kommer jag att förlora henne, personen jag älskar...

___________________________________________________________________________________________________

Det var kapitel 19, hoppas ni gillar det, som sagt så börjar det hända en hel del nu! Stay Tuned<3

K O M M E N T E R A ! ! !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards