Justin Bieber Noveller

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Noveller om Justin Bieber - 19 mars 2013 19:43

Sorry, för att jag inte bloggat någonting fastän jag lovade att jag skulle det. Men jag hade fullt upp hela söndagen när jag lovade att jag skulle skriva nästa kapitel. Så här har det sett ut:
Söndag:
- kyrkan
-fick besök
-läxor
Måndag:
-skola 9-3
-läxor
-sova
Tisdag:
-skola 8-3
-stan me kiia för att köpa födelsedagspresenter till min lillebror som fyller imorgon och till helena dom fyllde för mer en månad sedan.
-klar runt kvart före 4
-hamnade vänta på pappa till 4 som sedan skulle och handla mat
-klar runt halv 5
-hem
Onsdag:
-skola 8-12
-uppvakta min lillebror
Torsdag:
-skola 9-2
-matematik stöd 2-3
-hem, äta
-halv 4 på skriba-5
-hem och öva på kartförhör och finska ord

Men på fredagen då har jag skola 8-3 och sedan åker jag hem och skriver kapitlet. Så på fredagen får ni nästa kapitel. Jag är ledsen för att ni fått vänta men skolan kommer faktiskt före och jag behöver verkligen satsa på skolan. Jag försöker få in kapitel men lyckas inte få. Men på fredag kommer det. Och under helgen skall jag försöka få in fler kapitel för att gottgöra er.
//Emilia

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards