Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Episode 18: She's mine, and nobody's else

Av Noveller om Justin Bieber - 27 mars 2013 13:18


Previous:

Snart satt vi på privatplan iväg mot Hawaii. Savannah hade på sig ett par korta jeans shorts med nitar på och en svart naveltopp. Och lät sitt mörka långa hår hänga löst. Själv hade jag på mig ett par röda jeans och en vit t-skjorta.

Efter en varmflygresa var vi framme i Hawaii.

Så fort vi anlänt till hotellet så bytte Savannah om till bikini och jag hade väll inget annat val jag heller än att byta till simshorts jag heller. Så jag gjorde det och sen sprang vi ned till vattnet för att ta ett dopp. Så fort vi hoppat i vattnet så mötte Savannah min blick.

"Jag är så glad att jag har dig. Jag älskar dig." viskade hon innan hon kysste mig ömt.

Efter vi simmat i ungefär två timmar klev vi upp ur vattnet och beställde en varsin drink. Savannah beställde en regnbågsdrink med apelsinskivor på glaset och jag beställde en vanlig jordgubb. En fantastisk början på en fantastisk semester med en fantastisk person. Savannah.

_____________________________________________________________________________________________________


 

Jag ryckte till när telefonen ringde. Savannah sov gott fortfarande så jag fumlade mig efter telefonen. Jag tryckte telefonen mot örat och svarade med min trötta morgonröst.

"Hallå?"

"Godmorgon Justin! Jag har bokat in dig och Savannah på en intervju i Hawaii idag. Hoppas det passar. Hejdå!" sade Scooter och lade på lika snabbt han ringt.

Jag suckade och slängde mig med huvudet bak i kudden igen och somnade om igen. När jag vaknade igen några timmar senare låg Savannah och stirrade mig stint i ögonen. Först knyckte jag mig litet men sedan log jag ett snett leende.

"Vad är det?" frågade jag.

"Vem var det som ringde dig tidigare imorse?" frågade hon.

"Scooter hurså?" frågade jag.

"Jag kollade och det stod att det var någon som hette Nathalie som ringt. Vem är det?" frågade hon bittert.

"Har du kollat?" frågade jag.

"Jag skall väll kunna lita på dig eller hur?" frågade hon och höjde ena ögonbrynet.

Jag suckade och tog telefonen för att kolla. Hon hade rätt, det var inte Scooter som ringt, det var någon som hette Nathalie, men det hade definitivt varit Scooter som ringt.

"Men om det inte var någon som hette Nathalie, så vad sa Scooter då?" frågade hon.

"Han sa att han bokat en intervju åt oss idag." svarade jag.

"Vad menar du med oss?" frågade hon misstänksamt.

"Du skall med." svarade jag och log. Savannah log ett snett leende innan hon steg upp och gick i sitt korta svarta nattlinne mot badrummet för att byta om till bikini. När hon kom ut tillbaks hade hon på sig en ljusblå bikini och ett par korta jeans shorts till. Under tiden hade jag också bytt om, nu hade jag på mig mina simshorts och utanpå dem ett par blå jeans shorts. Vi packade en väska för stranden och gick sedan hand i hand ned till stranden.


~Savannah Courtney's perspektiv:~

Jag kastade mig ut i vattnet när jag kände Justins ben snudda vid mitt och jag ryckte till. Plötsligt kände jag Justin dra ned mig under vattenytan och sekunderna efter kysste han mig under vattnet. Det var också en av de 100 sakerna jag ville få gjort innan jag dör. Jag suckade, jag hoppades verkligen att jag skulle hinna. Dagen fortsatte vi med solning, simning och att åka vattenskoter. Det var sjukt roligt. Men när klockan slog halv tre tog vi våra saker och började gå hand i hand upp till hotellet igen. Vi gick i duschen för att fixa oss för intervjun och skölja bort allt saltvatten vi fått från stranden. När det var gjort började jag fixa mig. Jag valde en svart klänning med svarta klackskor och Justin valde ett par svarta jeans, en svart t-skjorta och en brun lederjacka utanpå, skit snyggt på honom, jag försökte dölja att jag dreglade över honom. Håretfixade han med gelé. Mitt hår plattadejag lätt och sminkade mig innan vi lämnade hotellet för att ta en limousin till intervjun.

Femton minuter senare anlände vi till intervjun. Det var paparazzin överallt så livvakterna hade fullt upp att hålla de borta.

Vi gick in genom dörrarna blev det lugnare. Vi blev mottagna av en sminkös som sminkade lätt över mig och tio minuter senare började intervjun. Det var en liten publik utanför och själva salen liknade lite som Ellen DeGeneres ni vet? Iallafall så var det här värt att anteckna bort från min att göra lista också. Justin gick först ut.

Fem minuter senare fick jag också komma ut och sätta mig bredvid honom och så började frågorna...

   

"Så ni två dejtar?" frågade hon.

"Ja." svarade vi båda belåtet med ett varsitt leende på läpparna.

Sen kom det jag varit mest rädd för. Cancern.

"Det går ett rykte att du är sjuk, Savannah, stämmer det?" frågade hon.

"Ja, det stämmer, jag lider av en obotlig cancer och kommer att lämna denna jord om ungefär två månader." svarade jag kort.

Justin svalde kort, han gillade inte att tala om det. Han var alldeles gravallvarlig i ansiktet och tittade ner i golvet. Men det var bättre att världen fick veta om det nu än att det skulle komma som en chock för alla sedan.

Tio minuter senare hade vi kommit över den delen och hon som intervjuade vände sig mot Justin.

"Jag har hört, att var som helst ni befinner er så stoppar ni ner era tungor i varandras halsar?" frågade intervjuaren och log mot Justin. Justin började rodna och började flina och lade händerna för ansiktet.

 

Efter en stund sa Justin, efter han slutat skratta så sa han.

"Hon är min och ingen annans. Jag älskar henne." sade han och kysste mig.


När intervjun äntligen var klar återvände vi till hotellet där Justin bad mig byta om för att vi skulle ut och äta middag för att fira att vi officiellt var tillsammans nu.

Jag bytte om till en blå strandklänning och Justin till jeans och en vit skjorta. Sedan åkte vi iväg till en fin restaurang som vem som helst skulle böna och bé för. Vi åt fyra olika rätter innan vi skulle gå längs strandpromenaden inna vi skulle åka tillbaks till hotellet för att åka hem imorgon. Vi hade gått ungefär hundra meter längs strandpromenaden när Justin stannade mig och gav mig en blombukett med vita blommor. De var nog de vackraste blommorna jag någonsin sett. Jag lade armarna om Justin och kysste honom passionerat som tack inan vi fortsatte gå hand i hand längs strandpromenaden.

___________________________________________________________________________________________________

Det var kapitel 18, det blev rätt kort, men nästa blir längre!:) Har kommit på en idé till nästa novell! Den kommer antagligen bli bra!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards