Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

A Year Without Rain-del 1: episode 16

Av Noveller om Justin Bieber - 11 mars 2013 15:07

(Varning- barn under 11/12 år rekommenderas att inte läsa detta kapitel.)

  Previous:

"Ja, kommer strax." svarade jag och försvann in i badrummet med ett par mörkblåa jeans och en svart-vit randig topp och en grå jacka med en röd halsduk. Jag drog på mig kläderna och borstade genom håret innan jag gick ut till Justin igen som kysste mig i pannan och så lämnade vi rummet. Vi tog Kenny med oss och så lämnade vi hotellet men som vanligt utanför fanns det en hög med paparazzis och fans. Vi trängde oss förbi vidare in i limousinen och åkte sedan vidare efter hämtmat som Kenny skaffade.

Sedan åt vi det men efter det åkte vi närmare eiffeltornet för jag ville fota lite. Då kom ett blont fan fram som ville ta foto tillsammans med mig så jag gav Justin kameran och ställde mig med fanet vid eiffeltornet och lät Justin ta några bilder.

Det hade varit en lång dag men den var inte riktigt slut än. Jag skulle få den perfekta "oskuldsmissningen" som man bara kunde drömma om, visst hade jag misst oskulden redan för länge sen men allt det hade bara varit fyllosex, det här skulle bli annorlunda, speciellt och oförglömligt. Med tanken på det blev jag alldeles bubblig och nervös inuti. Ja kunde inte vänta längre...

__________________________________________________________________________________________________

 

"Godnatt." mumlade Kenny när vi skildes åt i korridoren för att gå skilda vägar. Han till sitt rum och jag och Justins till vårt.

"Godnatt själv." svarade vi båda två medan vi gick till vårt rum. Justin låste upp och så gick vi in.

Jag tog av mig skorna och meddelade Justin att jag tänkte gå och ta ett bad.

"Får man hänga på?" flinade Justin.

Jag svängde mig om och tittade på honom.

"Menar du allvar?" frågade jag.

Justin höjde ögonbrynen.

"Om du vill kommer jag gärna." blinkade han med ena ögat.

Jag log och tog hans hand. "Kom då." sa jag och drog honom efter mig vidare in genom sovrummet och öppnade dörren till badrummet.

Justin lyfte upp mig och höll mig tryckt mog väggen med mina ben på hans höft medan han började kyssa mig passionerat och intensivt. Jag drog av mig t-shirten och Justin drog tilika av sin samtidigt knäppte jag upp knappen i hans jeans så föll de när på golvet. Justin stegande ut ur dem och släppte ner mig. Jag knäppte upp mina egna byxor och lät de falla ner och stegade ur dem. Nu stod vi båda i ändast underkläder när jag drabbades av hur snygg kropp Justin egentligen har. Justins händer lätade sig uppåt mig mina bröst där de sedan stannade ett tag och vilade innan han förde dem vidare bak till ryggen för att knäppa upp den. Jag rös till när jag hörde knäppet och bh:n föll av. Justin märkte det och stannade upp och tittade mig i ögonen.

"Allt  okej?" frågade han kort.

Jag nickade kort och drog mig närmre Justin och började kyssa honom på halsen och vidare ner mot hans mage. Justin njöt av det... Jag lade in ena handen innanför kalsongkanten och tog tag i den. Justin ryckte till och rös men jag såg hur kåtheten började stråla omkring honom. Jag rörde handen i en rytmisk takt och  just när jag kände att han skulle komma drog jag ut handen. Justin stelnade snabbt till. Han var alldeles hård och kåtheten lyste i hans ögon. Jag kände igen den där blicken jag fick, jag kunde inte förstå varför för jag hade aldrig haft nyktert sex förut men ja hade sett den där blicken förut. En blick som betyder att nu är det skört, han skall in...

Justin gav mig en lätt knuff så stapplade vi båda två ut genom badrumsdörren och så skuffade han mig lätt så jag föll ned på sängen. Justin kom snabbt efter och lade sig utanpå mig. Justin började kyssa mig längs halsen och nedåt. Vid brösten stannade han en stund innan han gick nedåt över magen till troskanten. Jag stönade till av njutning. Justin drog av mig mina trosor samtidigt jag såg till att Justins kalsonger åkt lika snabbt av. Jag särade benen och Justin tryckte in den först långsamt, sen snabbare och snabbare...


Nästa morgon låt Justin med ena handen över min höft och höll mig tryckt intill sig. Vi låg där tätt intill varandra-nakna. Jag gäspade och tog försiktigt tag i Justins hand och förde den bort från mig. Sen steg jag försiktigt upp för att gå till badrummet men då rev Justin tag  mig ned på sängen igen.

"Och vart tror du, du är på väg då?" frågade han och log.

Jag fnittrade till.

"Duscha-känner mig sjukt äcklig just nu." svarade jag.

"Vad tyckte du om igår då?" frågade han  och lutade sig på ena armbågen.

"Det var fantastiskt." svarade jag.

"Håller med." svarade han och drog handen genom mitt hår.

"Men jag skulle verkligen vilja gå i duschen nu." mumlade jag.

"Jajaja." mumlade Justin och släppte taget om mig.

"Ska du med?" frågade jag där jag stod upp vid sängkanten. Justin granskade mig uppifrån-ned.

"Mina ögon är här." sade jag och pekade i ansiktet.

"Ää. Ursäkta vad?" frågade han och tittade på mig.

"Ska du med och duscha?" frågade jag en gång till.

"Usch, inte vill jag duscha med dig." sade Justin med en enormt barnslig min.

"Nähä-ligg kvar då!" sade jag och gick min väg, fast jag visste att Justin låg där och stirrade och kunde inte släppa blicken.

Någon minut efter dök Justin ändå upp bakom mig när jag fyllde badkaret med vatten.

"Och vad fick dig att ändra dig?" frågade jag och log ett snett leende.

"Behövde bara pissa." sade han.

"Yeah, right." svarade jag.

"Eller, så var det för att jag har en sådan extremt sexig flickvän som man inte kan hålla sig borta från." sade han och lade armarna om mig bakifrån och kysste mig på halsen.

Jag skrattade litet medan jag tog shampot och klev i badet. Justin var inte långt efter.


~Justin Bieber's perspektiv:~

"Var i helvetet har ni hållit hus?!!" skrek Kenny när vi kom rusande genom korridoren.

"Vi försovde oss." svarade jag flåsande och bad om ursäkt för vi var sena.

"Haha. Det tror jag ju så mycket jag vill på. Grannen i rummet brevid er kom och beklagade sig över till mig tidigt idag morse om att det hade varit väldi´gt mycket ljud både igår kväll och idag morse inne hos er. Så du behöv inte ljuga." sade Kenny i hissen påväg ned till reception.

"Inte sa väll den här tanten vad det var för slags ljud?" frågade jag tyst.

"Nä, men man kan ju gissa, ni gick och trippade på tå båda två igår hela dagen så ni måste ha haft en fullspäckad natt." retades Kenny.

Jag slog Kenny i sidan och såg på Savannah som stod där och såg ut att skämmas för hon var alldeles röd i ansiktet.

"Vadå? Det är helt normalt." fortsatte Kenny.

"Kenny!" uppmanade jag.

"Oj nej..." mumlade Savannah när vi stigit ut ur hissen.

"Vad är det gullet?" frågade jag oroligt.

Hon nickade ut genom glasdörrarna där det stod en hop med livvakter som försökte hålla dörrarna stängda för de hundratals paparazzina som stod utanför.

"Shit." svarade jag.

Men efter mycket om och men slapp vi äntligen ut och  vi kunde åka för att äta frukost innan vi gav oss av till eiffeltornet.

Jag höll Savannahs hand hårt i min när vi gick mot hissen som förde oss upp i eiffeltornet. När vi tagit oss in i den efter en lång kö åkte vi upp och steg ut när den stannat näst högst upp. Sedan tog vi trappor högst upp. När vi kommit högst upp lade jag mina händer på Savannahs höft och Savannah placerade sina händer runt min nacke.

"Redo?" frågade jag.

Hon nickade och sekunderna efter möttes våra läppar i en underbar kyss. ¨Ni vet den där känslan när det känns som om den kyssen förändrat liv? Ja-exakt så kändes denna kyss. Som om mitt och Savannahs liv förändrats i denna kyss.

När vi kommit ned tillbaks fick vi syn på en fotokiosk, en sån där som man går in i och trycker på en knapp och så behöver man bara posa så kommer bilderna ut sen. En sådan for jag och Savannah in i och tog foton tillsammans i. Ett par riktigt galna fotografier och vissa var riktigt söta faktiskt.

På kvällen skulle vi gå på en gala. Jag hade lovat att sjunga en låt för dem när jag ändå var i Paris nu. Så nu före var det dags för shopping.

"Välj exakt vad du vill ha!" uppmanade jag henne innan hon försvann bakom några hyllor. Då kom Savannah med en champange färgad klänning och ett par vita klackskor.

"De här skulle jag vilja ha, men kolla prislappen." sade hon.

Jag gimlade med ögonen och tog det och gick till kassan för att betala det.


Runt sju på kvällen var vi klarfixade och tog limousinen påväg mot galan. Jag hamnade försvinna direkt för att göra mig klar för framträdande men jag meddelade Savannah att hon bara behövde gå på röda mattan och posa.

Tio minuter senare när jag kom ut såg jag hur hon glatt ochsexigt stod och posade. Hon var jätte snygg! De tog några fåtal bilder på mig också innan det var dags för att sjunga.

Efter konseren och galan blev det hem tillbaks till hotellet för att packa för imorgon skulle man hem tillbaks till Canada... Mycket stod på spel nu de närmaste 2 månaderna...

___________________________________________________________________________________________________

Så kapitel 16, för mycket snusk kanske? Men jag kan säga att det nästan är det sista avsnitt med sex i så det är lugnt, för hon blir ju sjukare nu helatiden. Nå vad tycks annars då?:)

NU VILL JAG HA KOMMENTARER SÅ JAG VET VAD JAG SKALL FÖRÄNDRA PÅ!

K O M M E N T E R A ! ! !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards