Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 21 februari 2014

Episode 47: Is it true?

Av Noveller om Justin Bieber - 21 februari 2014 14:49

Detta har hänt:

”Vad sägs om middag?” frågade han sedan.

”Visst.” svarade jag. ”När då?”

”Ikväll, hämtar dig vid sju?” frågade han.

”Passar bra.” log jag.

”Ses då.” log han och så gick han.

”Så du lämnar en för att vara tillsammans med en annan som du knappt känner när du har Justin. Varför Isaac?” frågade Diana när han gått.

”Diana, sluta lägga dig i!” varnade jag och gick och bytte om till mysbyxor och en munkjacka och kröp upp i sängen och tog fram engelsa boken för att läsa.

_____________________________________________________________________________________________________

 


Diana TayTey's perspektiv:

Jag meddelade Pixie att jag skulle gå ut och gå en sväng och så fort jag kommit ut från internatet tog jag mobilen och ringde Stacey.

”Hallå?” svarade Stacey.

”Vi har problem.” sade jag.

”Vad menar du?” frågade hon.

”Starbucks om tjugo minuter?”

”Visst.”


Tjugo minuter senare

”Så vad är det?” frågade Stacey så fort hon slagit sig ned vid bordet.

”Justin är far till Mandy.” sade jag.

”Va?! Hur vet du det?”

”Pixie sa det, hon kom hem idag morse efter att hon somnat hos Justin och hon var helt förstörd sedan dök Justin upp i rummet och frågade vad som hade hänt och hon sa bara förlåt och avfärdade honom. Hon hade fått ett samtal av Ethan, Pixies bästa pojk vän denna morgon och han hotade henne att berätta för Justin själv om inte Pixie gjorde det snart.”

”Och hur kan vi veta att detta är sant?”

”Det får vi ta reda på. Har du pappren på Pixie? Där borde även hennes barns DNAn finnas registrerade.”

”Ja, de gör det faktiskt.” sade Stacey och skickade pappren över bordet.

”Bra då behöver vi bara Justins DNA taget på nytt ifall detta är falskt.” sade jag.

”Vi åker efter Justin och sedan vidare till sjukhuset.” sade Stacey.

”Kom igen.” uppmanade jag och så åkte vi till Justins lägenhet efter honom och sedan vidare till sjukhuset.


”Så vad gör jag här egentligen?” frågade Justin osäkert.

”Vi behöver ett DNA test på dig.”

”Varför?”

”Du får nog antagligen veta det snart.” svarade Stacey och gav mig en kort blick.

En stund senare var allting klart och beviset var klart. Vi jämförde det med DNA:t på pappret som Stacey hade och mycket riktigt det var samma DNA som Justin hade på pappret, vilket betyder att det var sant Justin är pappa till Pixies barn Mandy.

”Vad skall vi göra?” frågade jag Stacey.

”Ingenting. Så länge Pixie gör sitt jobb med Justin och berättar sanningen för honom snart så tyder ingenting på att vi måste göra någonting åt det.” svarade Stacey.

”Han behöver få veta sanningen.”

”Ja men det är nog bättre att Pixie berättar det själv.” svarade Stacey.



Pixie Charlotte's perspektiv:

”Snyggt, rikta huvudet lite längre åt höger, bra, snyggt, just så där, fint, och så kan du sätta höger handen på vänster axel och titta åt vänster, just så där, mycket bra, snyggt!” ropade fotografen när han riktade sin dyra kamera mot mig och tryckte av ett nytt fotografi.

”Det var nog bra för idag.” sade fotografen Dave och steg upp kom fram till mig och skakade min hand.

”Det blev bra bilder, mycket att se fram emot när bilderna kommer upp på vår hemsida.” sade Dave när min chef, Alexs pappa, Jack Turner.

”Jag går och låter Stan, Harriet och Annabel titta på bilderna inför redigering.” sade Dave och försvann in bland med andra modeller och biträden som arbetade på platsen.

”Det kan jag faktiskt säga, Alex har verkligen levererat en gåva.” sade Jack.

Jag gav honom ett kort leende.

”Tack mr. Turner.”

”Skulle du kunna tänka dig att fundera på att vara underklädsmodell? Du fungerade rätt bra som det förra gången.” sade han.

”Ja, givetvis.” svarade jag.

”Problem?” frågade Alex när han dök upp från ingenstans.

”Tvärtom.” sade Jack.

Alex log och gav mig en frågande blick.

”Jack? Skulle du kunna komma och hjälpa mig med detta?” frågade Elizabeth, Jacks fru och Alexs mamma.

”Ses imorgon.” sade Jack.

”Ja, tack för allt mr. Turner.” svarade jag.

”Vad handlade det där om?” frågade Alex när hans pappa gått.

”Jag får börja mer som underklädsmodell.” log jag glatt.

”Verkligen?”

”Ja!”

”Wow, pappa borde inte erbjuda det förrän några år av gott arbete.” log Alex.

Jag log stort som svar.

”Okej, jag svälter, vad sägs om mat?” log jag sedan.

”Skulle vara fantastiskt.” log han till svar.

Då ringde telefonen. Stacey.

”Jag måste ta det här.” sade jag. ”Hallå?”

”Pixie, jag vet...”

”Vet vad?”

”Att Mandy är Justins barn.” sade Stacey.

”Va? Hur kan du veta det?”

”Diana berättade det, vi har känt varandra i ungefär ett halv år. Varför berättade du inte det?”

”Jag var rädd. Rädd över hur saker och ting skulle forma sig om jag berättade det. Lova att inte säga någonting till Justin? Jag lovar att berätta det till honom snart, jag måste bara samla mod.” bad jag.

”Okej, du får en chans till men om du inte berättar det snart kommer antingen din vän från Grönland eller jag att göra det. Han förtjänar att veta , han har gått genom tillräckligt.” svarade Stacey.

”Jag lovar.” svarade jag. ”Tack.”


”Redo?” frågade jag och mötte upp Alex.

”Visst.” sade han och så lämnade vi fotograferingen.

Minuterna senare hamnade vi utanför McDonalds, vi gick in och beställde varsin hamburgare med pommes frites.

”Så hur går det med modelljobbet?” frågade Alex när vi slagit oss ned vid ett av borden.

”Bra antar jag, hur går det själv?” frågade jag.

”Okej tror jag.” log han.

”Hur går det med den där tjejen som du hade den där ena photoshooten med, Maisy eller vad hette hon?”

”Hon var inte min typ.” log Alex övertygande.

”Så vem är din typ då?” frågade jag.

”Äää... Jag vet inte.” rodnade han.

”Du skulle passa bra med Diana.” log jag.

”Diana?”

”Ja.”

”Jag har känt henne sedan dagis.”

”Vad har det för skillnad, ni skulle vara söta tillsammans.” log jag.

”Njaa, jag tror inte det.” sade han och tittade ut genom fönstret.

”Vem är det där?” frågade han sedan.

Jag tittade ut och fick syn på ingen mindre än Stacey.

”Det är Stacey Donald.” sade jag.

”Känner du henne?” frågade han.

”Ja. Jag tror visst att vi just hittat din typ.” log jag och steg upp och sprang ut ur McDonalds och hann fatt Stacey.

”Hej, Stacey, jag undrade vad du skulle säga om jag säger att jag skulle kunna fixa en dejt åt dig?” log jag.

”Hej, Pixie, jag brukar vanligtvis sköta det själv. Är det här någon återbetalningsgrej för Justin?”

”Absolut inte, det är bara det att jag känner en som är intresserad.” sade jag.

”Okej, varför inte?” log hon.

”Bra!”

Så försvann jag in i McDonalds tillbaks och meddelade att Stacey var med på dejten med Alex och sedan hamnade jag att åka tillbaka till internatet för att göra mig klar för dagens dejt med Isaac.

 ___________________________________________________________________________________________________

Kommentera.

#justinbieber #selenagomez #novell #ayearwithoutrain #justindrewbnoveller

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards