Justin Bieber Noveller

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Noveller om Justin Bieber - 1 februari 2014 12:40

Detta har hänt:

"Va? Vad har hänt?” frågade han och satte sig upp.

”Inget, jag måste bara gå.” mumlade jag och drog på mig jeansen och skjortan och sedan skorna och lade handväskan över axeln och började gå ut mot ytterdörren, Justin var mig snabt i hälarna.

”Vart är du på väg?” frågade han.

”Till internatet.” sade jag kort.

”Vad hände?” frågade han.

”Inget.” svarade jag igen och trängde mig förbi Justin och hans perfekta kropp som stod i vägen för mig och gick ut genom dörren.

Hur skulle jag komma på ett sätt att berätta för Justin? Han kommer att hata mig efter detta.

_____________________________________________________________________________________________________

 


Jag låste upp dörren till mitt och Dianas rum på internatet och stängde den hastigt efter mig. Där satt redan Diana på sin säng med huvudet nere i filosofi boken men hon slog upp det när hon såg mig komma, hon såg genast att något var fel.

”Var blev du igår?” frågade hon sedan.

”Somnade hos Justin.” svarade jag snabbt.

”Vad har hänt?” frågade hon sedan.

Jag slog mig ned med en duns på sängkanten till min säng.

”Gaaah.” halv skrek jag.

”Vad är det?” frågade hon igen.

”Du måste lova att inte säga detta till någon!” sade jag allvarligt.

”Jag lovar.” svarade hon oroligt.

”Ethan är inte pappa till Mandy... Justin är.” mumlade jag barskt.

”VA?! Justin som i Justin Bieber?!” frågade hon lite för högljudt.

”Shhh!” hyschade jag henne. ”Men ja.”

”Hur är det möjligt? Jag trodde att du bara hade känt honom för några veckor.” sade hon frågande.

”Det har jag, det hände ett misstag för några år sedan.” nästan viskade jag.

”Berätta.” sade Diana oförstående.

”Jag och min pappa var på resa till New York år 2007 för att besöka de ställen dit alltid mamma och pappa brukade gå när de bodde i New York för att min mamma gick i skola här i New York University. Jag var en stor drogmissbrukare då, bara som 13 åring. Det fick allting att bli mycket komplicerat. Scooter, Justins manager hade just dagarna före hittat Justin på YouTube och haft honom att åka till Atlanta däremot åkte de sedan vidare till New York. Så en kväll var jag på en fest och var mycket neddrogad och Justin råkade också tydligen vara där. Han var väldigt full, ingen aning hur det var möjligt men han var det. Vi träffade varandra och började kyssas. Plötsligt hamnade vi in i ett rum tillsammans och började klä av varandra och du vet. Jag vaknade upp följande morgon naken, liggandes bredvid honom. Jag klädde på mig och åkte hem till pappa. Jag hade förlorat min oskuld till Justin och han den till mig. Jag började sakta minnas vad som hänt och när jag började bli illamående och valde att ta tester, det visades att jag var gravid och att det var försent att ta abort. Då tvingade jag mig själv att minnas vad som egentligen hade hänt. Samtidigt som jag hörde om den unga Justin Bieber sångaren som var på väg mot stjärnorna. Jag valde att ta ett test över och kolla vem pappan var och det visade sig att det var Justin Bieber och då mindes jag att det liknade också mycket honom som jag sätt morgonen efter att jag förlorat min oskuld. Min pappa lämnade mig och jag hamnade flytta in hos min moster och min bästa pojk vän som jag har var Ethan och han lovade att skydda mig så han stod emot sin familjs hotfulla idéer bara för att skydda mig. Du, Ethan och min moster är de enda som vet sanningen och nu vill Ethan att jag berättar sanningen för Justin och jag har ingen aning hur jag skall säga det. Han kommer att hata mig efter detta.” sade jag.

Diana satt bara tyst, chockad över sanningen.

”Är det bara därför du hjälper Justin?”

”Såklart inte. Jag hjälper honom som om det vore vilken annan patient som helst.” svarade jag. Det var sant.

”Då finns det bara en sak att göra.” sade Diana.

”Att berätta sanningen?” frågade jag.

Diana nickade.

”Okej, jag skall göra det. Snart.” sade jag.

”Jag måste komma på ett bra sätt att säga det på.”

”Det kommer det inte att finnas.Men okej du har en vecka på dig sedan kommer nog helvetet braka ut, Ethan kommer nog att säga det annars, eller jag. Han förkänar inte detta Pixie.”

”Såklart han inte gör, det gör ingen.” svarade jag. ”Men, okej, en vecka.”

”Bra.”

Jag steg upp från sängkanten och gick för att ta en dusch när det knackade på dörren utanför och Diana gick och öppnade.

”Pixie, det är till dig!” meddelade Diana utifrån.

”Kommer strax.”

Jag lade handduken runt mig och gick ut genom badrumsdörren.

”Ursäkta att du fick vänta.” sade jag och fick syn på en person jag inte förväntat mig att se här.

”Justin.” sade jag.


Justin Bieber's perspektiv:

Jag steg upp från soffan som stod där när Pixie kom ut ur badrummet. Där stod hon i en kort handduk runt sig och sitt långa hår som nu var blött draget till ena sidan och hon var helt utan smink. Hon var vackrare än någonsin.

”Justin.” sade hon.

”Pixie, varför stack du så hastigt idag morse?” frågade jag.

”Du kan inte vara här. Tänk om någon får syn på mig och dig tillsammans. Det går inte du måste gå.”sade hon.

Diana satt där på sängen och tittade på oss. Så skakade hon på huvudet till Pixies kommentar.

”Pixie.” sade jag. ”Vad är det?”

Hon vände sig om och mötte min blick. Hon hade tårar i sina ögon. Det gick inte att undgå. Det hade hänt något allvarligt.

”Förlåt.” sade hon.

Jag rynkade ögonbrynen och höll hennes blick.

Hon svalde.

Jag började närma mig henne men hon avfärdade mig med handen och hulkade fram ett ”Gå.”.

Jag såg på henne och bet sedan ihop och vätte mina läppar och vände mig om och gick.


Pixie Charlotte's perspektiv:

”Varför gjorde du så?” frågade Diana med en ton som var mer som är du galen eller?

Jag bara skakade på huvudet och gick tillbaks in i badrummet för att tvätta av mig det sista som jag inte hann. Då bland vattnet lät jag tårarna komma. De rann heta längs mina kinder och blandades med vattnet.

Då knackade det på igen och Diana öppnade.

”Pixie det är till dig!” meddelade Diana igen för andra gången.

”Skall man inte få duscha eller?!” skrek jag irriterat och lindade mig in i handduken igen och gick ut genom bardumsdörren. Den här gången var det Isaac.

”Hej.” log jag när jag såg honom.

”Hej.” log han och tog bort sina solglasögon och hans bruna ögon fick mig att tappa andan. ”Jag ville be om ursäkt för vad som hände igår.” log han.

”Det är okej.” log jag.

Han bet sig i läppen, han påminde för mycket om Justin.

”Tack iallafall.” log han och kysste mig på kinden.

Jag log.

”Vad sägs om middag?” frågade han sedan.

”Visst.” svarade jag. ”När då?”

”Ikväll, hämtar dig vid sju?” frågade han.

”Passar bra.” log jag.

”Ses då.” log han och så gick han.

”Så du lämnar en för att vara tillsammans med en annan som du knappt känner när du har Justin. Varför Isaac?” frågade Diana när han gått.

”Diana, sluta lägga dig i!” varnade jag och gick och bytte om till mysbyxor och en munkjacka och kröp upp i sängen och tog fram engelsa boken för att läsa.

__________________________________________________________________________________________________

Så vad tycker ni? Vad tror ni kommer att hända och när kommer Pixie att berätta det för Justin?

Kommentera.

#ayearwithoutrain #novell #justinbieber #selenagomez #justindrewbnoveller

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards