Justin Bieber Noveller

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Noveller om Justin Bieber - 11 maj 2014 09:21

Nu återstår det endast en prov vecka kvar av skolan, och grundskolan troligtvis om jag klarar av finskan... Hur som helst, så inkommande vecka så har jag samhällslära, engelska, finska samt ett geografi arbete som skall lämnas in! Så efter denna vecka så då börjar jag blogga som normalt och mycket mer. Men ännu denna vecka så bloggar jag ingenting över huvudtaget men sedan kan ni bereda er  på att jag bloggar! 

Så en vecka utan bloggning till sedan blir det fullständig bloggning igen! 

Kom förrästen hem från Turkiet igår, måste bara säga att platsen med värmen och människorna är obeskrivligt underbart! 

Fantastiskt helt enkelt! Definitivt en plats som är värd att besöka, och ett extra plus, om man älskar turkars utseende lika mycket som jag gör så då kommer du att älska veckan där! HAHA! ;)

/Emmie

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards