Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 27 juni 2014

Episode 70: Happy New Year

Av Noveller om Justin Bieber - 27 juni 2014 21:47

Detta har hänt:

 ”Mamma, det här står det ditt namn på.” sade Mandy och räkte mig ett litet paket i gyllenepaketpapper.

Jag öppnade det och där inne låg det en guldhalsband med ett litet guldhjärta hängandes, precis som ett sånt jag hade tidigare men som försvann när jag blev skjuten. Det halsbandet hade jag fått från min moster men halsbandet hade egentligen varit min mammas. Jag tog upp halsbandet ur asken och gav Justin en bedjande blick. Han log och satte fast det runt halsen på mig. Jag lutade mig framåt och kysste honom på kinden.

”Tack.” viskade jag och log.

Då ringde Justins telefon.

”Hallå?” ”Okej.” ”Bra, tack, hejdå.”

”Vem var det?” frågade jag.

”Det var Bower, de har hittat Ross, han sitter bakom lås och bom.” sade Justin.

”Tack och lov!” utbrast alla lättat.

__________________________________________________________________________________________________

  

 

Idag var det nyårsafton. Det föll några få snöflingor då och då över New York medan jag visste att Grönland låg snöbeklätt nu. Min moster, Mandy och Louis samt Ethan hade tagit flyget hem på annandag jul. Jag hade precis vaknat och väntade på att Justin skulle göra detsamma så han kunde hjälpa mig till badrummet. Det återstod tre veckor tills jag äntligen skulle bli av med gipset. Idag skulle jag, Justin, Stacey, Diana och Isaac åka till Times Square. Där även Justin skulle uppträda. Jag satte mig försiktigt upp i sängen och tog försiktigt tag i min rullstol som stod där med min nästan friska arm och med hjälp av mitt friska ben så med en duns satt jag i rullstolen. Jag log för mig själv och rullade ut i köket och lagade voffelsmet och innan jag började steka dem gick jag i duschen och det gick rätt så bra faktiskt. Därefter drog jag på mig en kort vit klänning som var riktigt tunn med öppen rygg och gjord ett försök till en sminkning samt gjorde lockar i mitt hår och förde det till ena axeln och lade det i en hästsvans. Därefter började jag steka vofflor och dukade frukostbordet innan jag sedan såg Justin dyka upp i köket bredvid mig.

”Wow, vad är det här?” frågade han överraskat.

”Ett tack för allt du hjälpt mig med de senaste veckorna.” log jag.

Han log och böjde sig fram och kysste mig på kinden.

Vi hade fortfarande inte kysst varandra påriktigt än, inte ens en puss.

”Jag uppskattar det, men du hade verkligen inte behövt göra det.” log han. ”Hur kom du ens upp från sängen?” frågade han sedan när han satte sig ned på stolen för att tugga i sig sina vofflor.

Jag tog en voffla och böjde mig över Justin för att ge den åt honom då jag snubblade och ramlade ned i Justins famn. Han tog emot mig och mötte min blick.

”Du måste vara försiktig!” sade han varnande men log sedan.

Jag bet mig i läppen och log.

”Visst.”

Han log och skulle precis säga något men slutade mitt i.

”Äum, jag gillar din nya parfym.” sade han istället och log.

”Tack.” log jag och buffade mig upp från hans famn och gick fram till diskbänken och tog mig vidare till min stol och satte mig ned och började äta av min voffla.


Vid ett på dagen tog jag en taxi till internatet för att kunna hämta min klänning som jag skulle ha på mig till kvällen. Diana mötte mig direkt vid porten och hjälpte mig ut ur taxin med rullstolen och sedan rullade in mig genom portarna, in i hissen och upp till rätt våning och in i vårt gemensamma rum.

”Skall du på Feliciahs och Jacks begravningar?” frågade Diana när vi låst om oss.

”Ja. Du?”

”Bara på Feliciahs.” svarade hon.

”Okej, jag har tre begravningar på två dagar.” sade jag kort.

”Vem är den tredje?” frågade Diana.

”Du vet Andreas flickvän Chamille?” frågade jag.

”Ja, typ.” svarade hon.

”Hon dog för några veckor sedan i cancer så jag skall dit samma dag som Jacks begravning.” sade jag.

”Stackars Andreas.” mumlade Diana.

Jag nickade. ”Ja.”

”Jag är glad över att jag bara behöver gå på en begravning. Den där klänningen är så snygg, är den ny?”

”Ja, jag skall bära den ikväll.” sade jag.

”Den är så snygg! Men skulle det inte vara bättre att du bär en lång klänning med tanke på gipset?” frågade hon.

”Ja, men jag vill ha denna.” log jag.

”Okej, och förrästen, Isaac sade att han måste tala med dig, det var viktigt sa han.” meddelade Diana.

”Okej, kan du buffa mig till hans rum?”

”Visst.”

När vi kommit till Isaacs rum så knackade Diana på åt mig innan hon sedan gick sin väg. Sekunderna därpå öppnades dörren av Isaacs rumkamrat.

”Är Isaac här?” frågade jag.

”Ja. Kom in, Pixie.” log han.

Jag skuffade in mig med rullstolen och Isaac satt på sin säng när jag kom in.

”Du ville tala med mig?” frågade jag.

”Ja, kom här.” sade han och skuffade mig vid hans säng medan hans rumkamrat lämnade rummet.

”Okej, så vad är det?”

”Jag och Stacey blev rätt så intima, och jag var riktigt kåt och det var hon också men jag fick inte in den, det fungerade inte...”

”Okej... Slappnade du av ordentligt?”

”Nej, jag blev rätt så stressad...”

”Okej, men är det här skönt?” frågade jag och drog med mina finger längs med hans arm och drog av hans skjorta och ned med fingrarna längs hans vältränade mage och mötte byxkanten.

”J-j-j-aa.” stammade han av njutning.

”Det här då?” frågade jag och gick in med handen under byxorna och kalsongerna och kände runt med fingrarna längs hans kuk. Han gav ifrån sig njutningsljud och hans adamsäpple åkte upp och ned. ”Och detta?” frågade jag och tog tag i hans kuk och började röra den uppåt och nedåt i rytmisk takt, snart kände jag att han skulle komma och då drog jag ut handen.

”Wow.” flåsade han och tog stöd av väggen.

”Så då vet vi vad som är din svaghet, vad som får dig att slappna av. Så då berättar du bara till Stacey hur hon skall göra innan du är redo att ha sex med henne.” sade jag.

”Ja, tack... Men, kan du berätta det för henne?” frågade han försiktigt.

”Okej, visst.” log jag. ”Men, jag skall gå nu, vi ses.” log jag och kramade honom innan jag rörde mig mot dörren.

”Pixie?” frågade han och jag vände mig om.

”Ja?”

”Tack, tack för allt.” log han.

”Det var så lite.” log jag och lämnade rummet.

När jag kommit utanför dörren och skuffade mig mot hissarna då Alex dök upp.

”Hej.” sade jag.

”Hej, det var ett tag sedan.” sade han kort.

”Ja, visst, vi borde ses någon dag.” log jag.

”Ja absolut, vi ses.” log han.

”Ses.”

Jag skuffade mig vidare och tog upp telefonen och ringde Stacey.

Hallå?” svarade hon.

”Vi måste tala, det handlar om Isaac.” svarade jag.

Okej, Starbucks om en timme?” frågade hon.

”Visst, ses.” sade jag och lade på.

Jag åkte hiss ned och skuffade mig mot porten genom lobbyn då jag fick syn på Cynthia, jag hade inte sett henne sedan dagen då jag vaknade, hon hade sörjt sin syster i några veckor nu och om några veckor skulle det vara begravning.

”Cynthia?” frågade jag.

Hon tittade åt mitt håll och gav mig ett kort leende och mötte mig sedan.

”Hej. Hur är det?” frågade jag.

”Det är okej, hur är det själv?” frågade hon.

”Jag överlever, tre veckor kvar tills jag blir av med gipset, sjukt skönt faktiskt.” sade jag.

”Jag förstår det, skall du till Times Square ikväll?”

”Ja, du?”

”Nej, skall hem till min familj, de behöver mig ännu.” sade hon.

”Okej, men vi ses.” log jag och kramade om henne innan jag skuffade mig ut genom portarna och tog en taxi till Starbucks.


Jag beställde en kaffe latte och satte mig ned vid ett bord och väntade på Stacey. Snart dök hon upp och beställde en kaffe åt sig innan hon satte sig ned vid bordet.

”Okej, vad är det?” frågade hon.

”Okej, jag har talat med Isaac nu om ert lilla sexproblem.” började jag.

”Okej, och vad kom du fram till?”

”Han är för spänd, det var han redan då jag tog hans oskuld. Han hade svårt att slappna av men det du behöver göra är att dra med fingrarna längs hans hals, över mage och ned till hans kuk och sedan runka av honom, då är han så avslappnad att ni kan ligga.” sade jag.

”Wow, tack, okej, då vet jag det, tack för hjälpen.” log hon.

”Det var så lite.” log jag.

”Så hur går det med dig och Justin då?” frågade Stacey.

”Vi har inte kysst varandra än men jag har verkligen mycket känslor för honom, jag har aldrig känt så här förut, för någon.” log jag.

”Du är verkligen kär i honom.” log hon.

”Ja.” svarade jag lyckligt.

Efter kaffet skuffade Stacey mig ut ur Starbucks och så tog vi en taxi till Justins hem. Klockan hade närmat sig sju på kvällen nu och jag gick direkt i duschen när vi kommit till Justins hem och drog sedan på mig den korta champange-färgade klänningen på mig som hade en naturvit färgad slöja som hängde ned från klänningen på sidan sedan fönade jag håret och lät håret sedan falla som det var innan jag sminkade mig i en festsminking och till sist lade jag i ett par guldiga örhängen. Vid nio tog jag, Justin, Diana, Isaac och Stacey en taxi till Times Square för att fira det nya året-2013.

Justin betalade innan vi steg ut och Justin skuffade min rullstol runt folkhavet och in backstage innan Justin skulle gå upp och sjunga om en halv timme, han var klädd i svarta byxor och en svart t-skjorta och en kortärmad svart jacka utanpå det och röda sneakers.

Klockan började närma sig halv tolv nu och det återstod bara fem minuter tills Justin skulle uppträda.

”Lycka till!” log jag och kysste honom på kinden.

”Tack.” log han stort innan han gick på.

Han gick på och sjöng sedan ”As Long As You Love Me” tillsammans med Big Sean.

Under tiden tog Stacey mig ut bredvid folkhavet för att se Justin uppträda.

Klockan närmade sig tolv och det återstod bara fem minuter tills det skulle vara nytt år.

Nu var det en minut kvar och kulan med nedräkningen började falla.

Jag tittade desperat omkring efter Justin där jag satt i rullstolen.

10...9...8...7...6...”

Alla började omfamna sina nära och kära för att kyssa dem nu.

5...4...3...2...”

Då kände jag hur någon grep tag i mig bakifrån och vände mig och tryckte sina läppar emot mina.

1...0... GOTT NYTT ÅR!” ropade alla och så kysstes de.

När våra läppar skiljdes åt såg jag Justins stora leende.

”Hej.” log han.

”Hej.” log jag stort.

Innan han böjde sig fram för att kyssa mig igen och hans tunga mötte min i en underbar kyss, våran första kyss.

_________________________________________________________________________________________________

Första kyssen! Vad tycks?:)

Kommentera.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards