Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 9 juni 2014

Episode 65: I have feelings for you

Av Noveller om Justin Bieber - 9 juni 2014 15:18

Detta har hänt:

 ”Vi tar min bil.” svarade han och vi sprang till hans bil. Han låste upp den och klättrade in i baksätet av den.

Vi drog av varandra kläderna och jag började suga av honom. Han stönade högt. Han kom nästan genast och jag svalde hela satsen. Han slickade mig och jag stönade högt. Han satte sig tillrätta i sätet och tog mig i famnen över honom och mina ben på varsin sida av honom när han gick in i mig. Han stönde ljudligt av njutning och likaså jag. En liten stund senare kom han och jag kom strax därefter. Han drog ut den ur mig innan vi körde doggystyle en gång innan vi lade oss ned i baksätet bredvid varandra och somnade.

____________________________________________________________________________________________________

 


När jag vaknade fick jag en enorm chock. Jag låg naken, skedande med Andreas, han låg fortfarande och sov. Jag skrek och han vaknade av att han skrämde sig.

”Vad är det?” frågade han yrvaket sedan skrek han också förskräckt. Jag hade satt upp mig och tagit mig munkjacka att täcka kroppen med.

”Gud vad hände igår egentligen?” utbrast han.

”Jag vet inte.” mumlade jag. ”Här.” sade jag och kastade hans kalsonger till honom.

Vi hittade två använda kondomer på golvet i bilen. Han plockade upp dem och slängde dem i en påse. Han räckte mig mina trosor som hängde över bilratten och min bh som låg på hatthyllan i bakluckan.

”Tack.” mumlade jag och satte på mig dem. Efter det sträckte jag mig efter mina byxor och satte på mig munkjackan och sockorna innan jag drog på mig skorna. Mitt hår var riktigt sexrufs så jag drog med fingrarna genom håret och tittade i spegeln att det skulle se lite mer okej ut.

Vi klättrade fram i framsätet för att reda ut allting.

”Vad som hände i natt så var det ett stort misstag.” sade jag.

”Ja.” sade Andreas och höll med.

”Jag är kär och efter det som Maria berättade igår så blev jag bara så känslosam att jag åkte till en bar och drack och blev över full och gjorde ett stort misstag.” sade jag.

”Ja, och jag var bara väldigt känslosam efter Chamilles bortgång igår så jag åkte till en bar drack och så blev jag överfull och var väldigt kåt eftersom jag inte haft sex på över ett år och gjorde ett misstag.” sade han.

”Exakt.” svarade jag. ”Vi lägger detta bakom oss nu, gjort är gjort, vi kan inte göra någonting åt det mer.”

”Sant, vänskap går före allt.” log han.

”Ja.” log jag och så kramade vi om varandra innan vi åkte till internatet.


När jag kommit upp till mitt och Dianas rum kom hon ut ur duschen med handduken runt sig.

”Hej, vart har du varit?” frågade hon glatt.

”Hört en helt otrolig historia av Savannahs syster Maria!” sade jag.

”Vad? Har Savannah en syster som heter Maria?” frågade hon.

”Ja, jag trodde det inte heller men hon berättade allt igår och vi såg födelseattester och allting, helt otroligt faktiskt.” sade jag.

”Wow.” sade hon kort.

”Ja, men jag skall gå i duschen nu.” log jag och tog min handduk och gick in i badrummet och låste efter mig.

När jag kom ut ur duschen gick jag till mitt klädskåp och tog ut en kort vit klänning med en tyg del över ena armen som fladdrade, jag älskade den klänningen den var en av mina favoriter. Till den tog jag ett par beigea klackskor med kilklack och så fönade jag och borstade allt hår till vänster axel och till sist sminkade jag mig i en festsminking.

”Wow, vart skall du så uppklädd?” frågade Diana.

”Jag skall till Justin och berätta hur jag känner för honom.” log jag och speglade mig.

”Vad? Gud, vad gulligt! Har lilla Pixie verkligen gått och blivit kär?” log Diana.

”Ja, tro det eller ej, andra gången i mitt liv och troligtvis sista, fast så här har jag aldrig känt mig förut. Jag känner mig säker hos Justin, jag känner mig levande med honom och mitt hjärta hoppar över ett slag när jag ser honom.” log jag och dansade runt ett varv.

Diana log.

”Du är kär.” log Diana.

”Ja!” utbrast jag. ”Okej önska mig lycka till!” log jag.

”Lycka till.” log Diana innan jag stängde dörren efter mig och tog en taxi till Justins hem.

Jag betalade för taxin och knackade på hans dörr.

Några sekunder senare öppnade han dörren. Han hade fortfarande morgonrufs och stod i pyjamas byxor och hängsel skjorta.

”Oj, wow.” började han och betracktade mig uppifrån ned. Jag log.

”Jag väntade inte besök.” sade han lågt och släppte in mig.

Jag var så nervös. Vi satte oss ned i vardagsrummet i varsin fåtölj.

”Vill du se på film eller?” frågade han.

”Nej, vi måste prata.” sade jag hastigt.

”Okej?” sade han frågande.

”Okej, så här är det. Jag är kär.” började jag för att se hans reaktion.

Han såg faktiskt lite ledsen ut och försökte fortsätta att se normal ut men han lyckades inte särskilt bra.

”Och den här killen är underbar, han är anledningen till att jag ler varje dag och att jag stiger upp på morgonen och med honom känner jag mig trygg, jag litar på honom och varje gång jag ser honom hoppar mitt hjärta över ett slag och han får mig att må bra trots allt som hänt.” sade jag.

Han nickade bara kort.

”Vad skall jag göra?” frågade jag.

”Ring honom och berätta hur du känner.” sade han likgiltigt.

”Okej.” sade jag och tog fram telefonen, jag kunde känna hans blick, det var den blicken jag fått när jag berättat om Mandy för honom. Jag tog fram hans nummer och ringde upp och stoppade telefonen vid örat.

Justins telefon ringde i hans ficka. Han tog fram den.

”Jag måste ta det här.” sade han kort och steg upp och gick en bit bort innan han svarade. ”Hallå?”

”Jag är kär i dig.” sade jag i luren och Justin vände sig sakta om och mötte min blick.

Han hade tåriga ögon och log stort. Han närmade sig mig och jag steg upp och han tog mig i sin famn och så höll vi om varandra länge.

”Äntligen.” mumlade han, hans läppar bara några cent ifrån mina.

Jag log. Jag kysste honom på kinden innan vi lagade mat åt oss innan vi åt.


Runt åtta på kvällen så var det dag för mig att dra mig hemåt eftersom det var skola imorgon. Vi kramades och sa att vi skulle höras så snart som möjligt och jag kysste honom på kinden och han mig i pannan innan jag lämnade hans hus. Jag försökte få tag i en taxi men ingen stannade eller så kom det ingen så jag började gå sakta mot internatet istället fastän det var rätt så långt.

Plötsligt hör jag något från buskarna bakom mig och jag vänder mig om.

Vi ses igen.”


PANG!  


Justin Bieber's perspektiv:

 

”Får du tag i henne?”

Nej, har jag ju sagt! Jag har ju försökt få tag i henne de senaste tre dagarna men hon svarar inte!”

”Varför svarar hon inte?” frågade jag otåligt.

Ingen aning, när såg du henne senast?” frågade Diana.

”Runt åtta på söndagen då var hon påväg hem till internatet.” svarade jag som började bli riktigt orolig för Pixie.

Justin det är onsdag kväll nu, vi borde verkligen ringa polisen, det här är verkligen inte lek längre utan blodigt allvar!” sade Diana allvarligt.

”Jag vet, jag ringer polisen med det samma.” svarade jag och lade på och ringde polisen.

 

Polisen!”

”Det är Justin Bieber jag vill anmäla en försvunnen arton åring vid namn Pixie Charlotte som försvann på söndag kvällen efter åtta.”

 

Efter det började lätandet. Det sattes ut spårhundar till undsättning och det körde polisbilar i hela New York för att läta efter Pixie. Var fan var hon? Det måste ha hänt henne något. Vi hade ringt hem till Ethan och frågat om hon hade kommit hem till Grönland men de hade svarat nej.

 

”Vi har fått upp ett spår!” utbrast en polis med hund som sniffade sig fram till en trottoarkant som man såg torkat blod på. De tog ett prov på det för att se ifall det var Pixies blod.

Vad hade hänt henne egentligen? Var hon ens vid liv?

_________________________________________________________________________________________________

Var tror ni Pixie är? Vad tror ni att har hänt henne? Är hon vid liv och vem sköt henne?

Kommentera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards