Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 6 juni 2014

Episode 61: Take care of him

Av Noveller om Justin Bieber - 6 juni 2014 13:52

Detta har hänt:

FÖRÄLDRASKAP

 Justin Drew Bieber född 01.03.1994 kl. 12:56

 har nu blivit bekräftad delad vårdnad över

 Mandy Louise Pixie Charlotte-Bieber född

 20.07.2008 kl. 02:38 tillsammans med

 Pixie Sophie Charlotte född 26.04.1994

 kl. 06:17. ”

 Justin blev alldeles tårögd och omfamnade mig och lyfte upp mig i luften och snurrade mig runt.

 ”Tack så hemskt mycket!” sade han lyckligt och kysste mig i pannan och höll om mig.

 Jag fick en känsla i kroppen som jag inte känt på länge men den känslan fick mig att bli alldeles varm inombords och jag fick den endast tillsammans med Justin, jag hade försökt förtränga den känslan men det började bli allt mer omöjligt.

__________________________________________________________________________________________________

 


Justin Bieber's perspektiv:


”Gud, vad dum hon där är!” skrattade Pixie där hon satt i soffan bredvid mig med popcorns skålen vid hakan. Vi satt och såg på Dr. Phil och det var någon dum tjej som påstod något som uppenbart inte var sant.

”Mer eller mindre.” sade jag och nappade åt mig några popcorn.

Efter överraskingen Pixie gett mig med delad vårdnad över Mandy hade fått mig att bara vilja kyssa henne men jag hade hållit mig i skinnet och tagit mig samman.

Nu satt vi där och tittade på Dr. Phil och skrattade åt tjejen som var på TV.

”Så vill du ha något att äta?” frågade jag.

”Ja, varför inte?” log hon.

”Skall vi göra Mac and Cheese?” frågade jag.

”Åh gud jaaa...” sade hon och lade popcorns skålen på soffbordet och steg upp och sprang till köket. Vi plockde fram makaroner och ost och gjorde rätten.

Efter det satte vi oss ned vid bordet och åt.

”Åh vad gott, vi borde laga mat oftare tillsammans.” log Pixie.

”Absolut.” log jag.

Mitt i middagen knackade det på dörren, jag gick och öppnade.

Utanför stod Stacey med någon kille.

”Hej, Justin.” sade hon och steg in genom dörren.

”Hej, Stacey, jag tror att det inte...”

”Isaac?” kunde jag höra Pixies röst fråga.

Jag vände mig om och där stod Pixie men rynkade ögonbryn och en förvånad uppsyn och stirrade på killen som stod bakom Stacey.

”Pixie?” frågade han lika förvånat.

”Pixie.” sade Stacey kort och aningen surt.

”Stacey, jag måste prata med dig.” sade Pixie kort.

”Hon såg långt på Isaac medan hon rev tag i Staceys arm och drog ut henne på terassen.


Pixie Charlotte's perspektiv:


Vi satte oss ned på utestolarna på terassen.

”Jag vet att allt är mitt fel och att jag gjorde fel med att vara otrogen mot Isaac med Alex. Jag var en stor idiot och jag står för vad jag har gjort, förlåt.” sade jag.

Stacey gav mig en lång blick.

”Jag godtar ursäkten, men det är nog Isaac du borde be om ursäkt åt.”

”Jag vet.”

”Plus, att Alex var en idiot, det enda han brydde sig om var att se bra ut, sen fick man bara hänga på och...” började hon.

”Tvingade han dig någongång att ha sex med honom?” frågade jag.

Stacey som tittat ned i golvet tittade upp och mötte min blick.

”Ja, gjorde han det med dig också?” frågade hon.

Jag nickade.

”Ja, men jag tog mig loss.” sade jag tyst.

Stacey närmade sig mig och omfamnade mig.

Vi gick in igen.

”Isaac, får jag prata med dig?” frågade jag.

Isaac steg upp från soffan och kom ut på terassen med mig.

”Vad?”frågade han med en sur ton.

”Jag är ledsen för allt jag ställt till med, det är mitt fel, jag menade inte att såra dig, jag bara... Jag gjorde ett misstag, okej?”

”Jag vet, jag hörde vad han gjort mot dig, jag är ledsen, jag borde ha skyddat dig.”

”Det finns inget du skulle ha kunnat göra som skulle ha gjort någon skillnad, allt var mitt fel, att jag uppmuntrade honom.” sade jag.

”Du skall inte övertyga dig själv att allt det här var bara ditt fel, för det var det inte, Alex är anledningen till att det hela började.” sade han.

Jag blev tyst, Isaac hade rätt.

”Jag förlåter dig.” sade han och kramade om mig.

Jag fick tårar i ögonen och höll hårt om honom, innan vi gick in till de andra.

Vi satte oss ned i vardagsrummet och slog på en film. Vi åt popcorn och samtalade med varandra.

”Så berätta, är ni ett par nu eller?” log jag stort och tittade mot Stacey och Isaac.

De tittade på varandra.

”Ja, jag antar det.” log Stacey.

”Aww, kom igen, kyss varandra!” sade jag exalterat. Jag var så glad för deras skull, särskilt för Isaac.

De närmade sig varandra och så kysstes de.

”Så söta, eller hur Justin?” frågade jag.

”Ja, men bro, om du sårar henne så då får du med mig att göra.” sade Justin med en menade blick på Isaac.

”Visst, jag lovar att ta hand om henne.” log Isaac.


Följande morgon vaknade jag i soffan med Justin som låg och höll ena armen om mig. Klockan var halv sex och det var fredag, vilket betyder att det var skola ännu idag.

Jag vred mig loss och steg upp från soffan och smög fram till Isaac som låg intill Stacey och höll om henne.

”Isaac.” väste jag.

”Hm?” mumlade han och tittade förundrat upp på mig.

”Den är halv sex, vi borde ta oss tillbaka till internatet, skolan börjar om ett par timmar.” viskade jag.

”Okej.” mumlade han och satte sig upp i sängen och så skrev jag en lapp där jag berättade att vi åkt tillbaka till skolan, sedan tog vi en taxi och åkte tillbaka till internatet.

Jag kom upp till mitt och Dianas rum, låste upp och gick direkt i duschen. Efter duschen klädde jag på mig ett par vita shorts och en ljusblå topp och ett par silvriga klackskor och borstade genom mitt hår och satte upp pannluggen med spännen och sminkade mig innan jag och Diana gav oss av till skolan.

Jag hade biologi första timmen tillsammans med Andreas.

”Hej.” sade jag och kramade om honom.

”Hej.” sade han.

”Hur mår Chamille?”

”Hon skall in på sin första operation idag, jag anser att hon inte borde göra operationen eftersom alla läkarna säger att det är väldigt riskfyllt och hennes kropp kan ge efter mycket lättare i operationen än om hon skulle fortsätta leva normalt tills hon dör men hon är väldigt envis.” mumlade Andreas.

”Det kommer nog att gå bra.” tröstade jag och kramade om honom igen.

”Jag undrade... Ifall du möjligtvis skulle vilja följa med och hälsa på henne idag?” frågade Andreas.

”Självklart.” log jag.


Efter skolan åkte vi med Andreas bil till sjukhuset. Han parkerade bilen innan vi gick upp till sjukhuset och in genom portarna och genom en korridor, tog en hiss och genom ytterligare några korridorer och snart stod vi utanför en dörr men nummern, 229A.

”Okej, här är det, hon ser lite... ja, jag vet inte...” han var riktigt nervös.

”Andreas, ta det lugnt, det kommer gå bra.” sade jag lugnande och kramade om honom.

”Okej.” mumlade han.

Han öppnade dörren och kikade in.

”Andreas?” kunde jag höra ett trött, flick röst fråga.

”Hej.” sade Andreas lugnt och så gick han in och jag kom gåendes efter honom.

Chamille tittade på mig uppifrån ned men inte elakt, bara uttryckslöst.

”Chamille, det här är Pixie, Pixie, det här är Chamille.” presenterade Andreas oss.

”Okej, du är den omtalade Pixie Charlotte, inte sant?” log Chamille.

”Jag antar det. Trevligt att träffas.” log jag och gick fram och skakade hennes hand.

”Detsamma.” log hon.

”Jag går ner och hämtar kaffe, skall du ha något?” frågade Andreas.

”En mocka latte tack.” log jag och Andreas nickade och gick sin väg.

Jag satte mig ned på en stol intill Chamilles säng.

”Så berätta, hur har han det?” frågade Chamille.

”Han kämpar varje dag. Det är tufft för honom men han gör allt för att inte verka svag.” sade jag.

”Ja... Sådan är Andreas, det är det jag älskar honom för, men ibland borde han låta folk se honom svag, för jag vet att han inte är så stark han verkar, när jag var frisk så var han annorlunda, han talade med sina vänner, han talade öppet om sex och hur allt låg till mellan oss. Jag vet att det inte var bra i vårt förhållande och att det var nära på att avslutas då jag blev sjuk, men det var inte bara mitt liv som förändrades, mest av allas förutom jag så förändrades Andreas liv. Han kämpar det vet jag, och jag försöker få honom att förstå att han får gå vidare innan jag dör och hela han går i bitar men han är envis, han vill finnas där för mig och jag älskar honom för det men jag ser vad detta gör till honom, du har ingen aning hur glad jag blev när han berättade att han talat med en tjej och att han öppnat sig för henne. Han behövde det, släppa på alla känslorna.” sade Chamille och tittade på mig.

Jag nickade.

”Ta hand om honom, jag har inte länge kvar, han kommer behöva dig och du är den enda som kan finnas för honom nu, ta väl hand om honom, lova?” frågade hon och torkade några tårar från sina kinder.

”Jag lovar!” sade jag och kramade om henne och torkade några tårar då Andreas dök upp i dörröppningen som tittade förvånat på oss.

”Ta hand om varandra, du har valt en bra tjej, Andreas.” log Chamille och torkade några tårar.


Efter besöket så kände jag mig så nere så jag åkte på en fest till en Ashley. Ashley mötte mig direkt och Newada var henne direkt i hälarna.

”Tjena.” log jag och kramade om dem.

”Tja.” log båda två.

Jag gick raka vägen till baren och började dricka då Colin dök upp. Han var redan stup full.

”Jag är så redo att bli av med min oskuld ikväll!” utbrast Colin.

Efter en hel del starka drinkar hamnade jag i säng med Colin. Jag var riktigt full och minns inte riktigt vad som hände.

Det enda jag minns var att kläderna åkte av och att jag sugit av Colin och att vi sedan luggit med varandra.

_________________________________________________________________________________________________

Kommentera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards