Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 1 juni 2014

Episode 59: Don't touch me!

Av Noveller om Justin Bieber - 1 juni 2014 13:29

Detta har hänt:

När jag duschat klart, drog jag på mig en beige kjol med vit kant och till den en vit skjorta med breda axelband och så hade den turkosa mönster på sig, till det ett par matchade beiga klackskor. Före hälften av håret till bakhuvudet och knippsade fast det och lät två varsiga slingor på varsin sida av huvudet hänga ned och sedan sminkade jag mig i en festsminkning och ett par örhängen med mycket ringar i öronen sedan gick jag ned till lobbyn där en limousin hämtade mig.

Jag gick upp längs den röda mattan, men hann bara komma några meter upp på den innan fotografer och journalister ville veta hur jag kände för Justin och det han sagt i konferansen. Jag blev förvånad och visste inte vad jag skulle svara. Då plötsligt någon lade handen runt min midja. Det var Justin han log mot mig och ledde mig sedan bort från de blixtrande kamerorna.

”Justin, vad talade de om?” frågade jag.

____________________________________________________________________________________________________

 


Justin Bieber's perspektiv:


Hon var så otroligt vacker, jag tappade nästan andan när jag såg henne... Justin! Skärpning!

”Detta.” sade jag kort och visade ett videoklipp på telefonen om det jag sagt i konferansen. Jag iakttog hennes reaktioner. Hon höjde ögonbrynen då och då och när videoklippet var slut mötte hon min blick med tårar i ögonen.

”Tack.” mumlade hon och omfamnade mig. Det överraskade mig faktiskt. Jag hade trott att hon skulle smälla till mig. Hon kysste mig på kinden och tittade djupt in i mina ögon, vilket fick mitt hjärta att hoppa över ett slag. Hon böjde sig framåt och lade huvudet på sida, slöt ögonen och.

”Pixie, det är dags!” meddelade scenmästaren.

”Okej.” sade hon och mötte min blick innan hon försvann.

Jag hade bara varit några få centimeter från att kyssa Pixie och vi hade blivit avbrutna. Fan.


Ronald Hughes's perspektiv:


Det var tidig morgon och solen lyste in genom fönstret och det var ungefär en och en halv timme kvar tills väckarklockan skulle ringa. Jag lade dynan över huvudet men det hjälpte inte mycket.

Då smällde det till i dörren och in kom Aiden hånglande med Juliette. De rev av varandra kläderna och Aiden skuffade ned Juliette på sängen och jag kunde höra Juliette stöna ljudligt.

Jag suckade och försökte stoppa dynan tätare runt huvudet så jag inte skulle höra deras sexstön, men det gick inte särskilt bra.

Det fortsatte i runt ytterligare en timme.

”Kan ni inte ha sex någon annanstans eller åtminstone tystare?!” utbrast jag.

Juliette och Aiden blev chockade och tystnade innan de brast ut i gapskratt. Jag suckade innan jag somnade. Då ringde väckarklockan.

Jag steg upp från sängen och gick på toa för att skita. Jag kunde höra att duschen var på. Då steg Aiden ut ur duschen bredvid toalettstolen där jag satt, han var naken.

”Åh, gud, bro, klä på dig!” hojtade jag då Juliette steg ut naken ur duschen.

”Säger han som sitter här och skiter!” sade Aiden surt tillbaka och Juliette skrattade.

”Äh.” sade jag och de gick förbi mig ut i rummet.

Jag kunde höra ett avlägset knackade på dörren. Jag hörde någon öppna dörren.

Är Ronald här?” kunde jag höra någon tjej fråga.

Han skiter!” svarade Aiden. ”Ronald, det är Pixie!”

Vad? Fan, tänkte jag.

”Kommer strax!” skrek jag tillbaks.

Jag försökte skynda mig men jag mådde inte alls bra. Jag hörde att Aiden och Juliette lämnade rummet så nu satt Pixie ensam där ute och väntade på mig.

Ronald är du okej?” frågade hon efter en stund.

”Ja, jag bara... Jag har väldigt sjukt i magen.” mumlade jag, det var nästan ohörbart.

Släpp in mig.” sade hon bestämt.

Jag låste upp dörren mot min vilja och hon steg in och låste dörren efter sig.

Har du tagit värktablett?” frågade hon.

Jag skakade på huvudet och kände hur jag blev röd i ansiktet.

Här.” sade hon och räckte mig ett glas vatten och en värktablett, jag svalde det och gav tillbaks glaset.

Hon lade handen på min panna, jag var alldeles svettig.

Du är kallsvettig.” sade hon oroligt. ”Kom.” sade hon och ledde mig till duschen.

Pixie, du...”

Sluta nu.” sade hon och baddade kallt vatten på min panna. Jag kände mig som ett barn, men jag försökte att inte bry mig om det för jag mådde verkligen inte bra alls.

När hon gjort det ledde hon mig till min säng, jag lade mig ned i bara kalsonger och så drog hon täcket över mig och kysste mig på kinden.

Ring mig om det är något!” meddelade hon innan hon gav sig iväg. Jag somnade strax efter men vaknade ytterligare tio minuter senare att jag var alldeles svettvåt och mådde illa. Jag sprang upp men så fort jag skulle ta stöd av benen ramlade jag till golvet och jag kunde inte hindra det så jag kräktes över hela golvet.


Pixie Charlotte's perspektiv:


Jag gjorde mig klar för skolan och klädde på mig ett par mörkblåa jeans, en blå skjorta som räckte till armbågarna, och en svart-vit spräcklig scarf, sminkade mig och satte upp håret i en hästsvans. Jag tänkte gå en sväng förbi och kolla till Ronald ännu innan jag gick till skolan.

När jag öppnade dörren till rummet så stod Isaac utanför med en bukett röda rosor i händerna och tårarna rinnandes längs med kinderna.

Isaac, jag kan inte ta det här.” sade jag kort och försökte ta mig förbi honom.

Snälla Pixie, lyssna på mig.” bad han.

Isaac, du sårade mig och jag har sårat dig, vi bara sårar varandra, jag älskar dig men jag tror det är bättre att vi bara är vänner, då sårar vi inte varandra.” sade jag och tittade honom djupt i ögonen. Han drog handen över kinden för att torka bort några tårar.

Okej... Men jag måste bara veta, är jag verkligen så dålig i sängen?” frågade han och såg ledsen ut.

Jag blev tyst en stund. ”Isaac.”

Nej, jag vill veta.”

Du har blivit mycket bättre sedan vi första gången låg, då var det i stort sätt jag som gjorde allting men nu tar du intiativ men du måste slappna av mer okej? Jag lovar du kommer bli grym i sängen.” log jag och blinkade åt honom och böjde mig framåt och kysste honom en avskedskyss innan jag skulle gå.

Du kommer att lyckas bra.” log jag och vände mig om och gick.

Pixie!”

Ja?”

Jag älskar dig.” sade han lågt.

Jag älskar dig med.” sade jag och så gick jag min väg.


Jag kom till Ronalds rum och knackade på.

Hallå? Ronald?”

Då hörde jag någon hosta. ”Ronald?!”

Jag tog fram en nyckel som jag fått låna av Ronald och låste snabbt upp dörren och till min fasan fick jag se Ronald ligga i sina egna spyor, hostande.

Herregud!” utbrast jag och sprang fram till honom och hjälpte upp honom och gav honom stöd till toaletten.

Pixie, jag mår inte bra.” viskade han hest.

Jag vet.” svarade jag och gav honom papper att torka sig runt munnen med.

Jag städade upp spyorna från golvet i rummet och värmde sedan upp vattnet och fyllde badkaret. Plötsligt kräktes han igen. Jag gav honom stöd och märkte att han var brännhet.

Du har feber.” sade jag.

Han torkade munnen och satte sig utmattat ned på toalettgolvet. Jag kom tillbaka in i badrummet med en febetermometer och gav den åt honom så han kunde mäta febern.

Pixie...” mumlade han.

Det är okej.” svarade jag och omfamnade honom.

Termometern ringde och det visade 39, 8 grader.

39, 8, du har väldigt hög feber nu, du behöver ett varmt bad, kom.” sade jag och hjälpte upp honom på benen. Jag hjälpte av honom med kalsongerna och hjälpte sedan ned honom i badkaret.

Han satte sig till rätta och sade sedan.

Pixie, jag är så ledsen, jag beter mig som en femåring.” viskade han.

Ronald, det är lungt, du är sjuk, det kan ingen göra någonting åt.” sade jag och tog en pall åt mig och satte mig på den och drog fingrarna genom hans hår.

Jag hade inte heller tänkt att tjejen jag gillar skulle få se mig naken utan att jag skulle få se henne det.” mumlade han.

Jag skrattade. Han log.

Jag går och sjukanmäler oss.” sade jag och ringde ett samtal till en av lärarna på skolan.

Efter badet hjälpte jag honom till sin säng och jag kröp upp bredvid honom och höll om honom och så somnade vi tillsammans.


Det blev kväll och jag gjorde mig redo för att åka på en modeshow tillsammans med Alex. Jag klädde mig i en guldig, lång klänning som var u-ringad och ett par matchande klackskor och lockade sedan mitt hår och sminkade mig i en festsminkning.

Jag lämnade rummet och mötte Alex som var iklädd en svart stilig kostym. Vi åkte limousin till modeshowen där vi sedan gick upp för röda mattan tillsammans och alla fotografer tog foton av mig och Alex tillsammans. Efter röda mattan smög Alex in och drog mig i armen efter sig och började kyssa mig längs min hals.

Alex, jag vill inte.” mumlade jag.

Han fortsatte.

Alex.” sade jag högre.

Han lyssnade fortfarande inte.

Alex, jag vill inte!” sade jag så strängt jag kunde.

Kom igen nu, du älskar ju sex!” sade han och fortsatte och förde handen till min röv.

Sluta! Rör mig inte!” skrek jag och slog till honom på kinden och vred mig loss och blängde på honom innan jag sprang min väg. Det här påminde för mycket om våldtäckten som Ross gjort.

_________________________________________________________________________________________________

Nu är det inte många kapitel kvar innan det blir riktigt ordentligt drama, så gör er redo!

Kommentera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards