Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 7 april 2013

Episode 20: I love you Biebs

Av Noveller om Justin Bieber - 7 april 2013 18:32

 Previous:

Då pep det till i Savannahs telefon och jag såg på sms:et. Det var från Savannahs mamma.

"Din lilla unge, som om jag

skulle tro på det?! Du är säkert

djupt nerdrogad nu och försöker

få mig att tro på det men nej, det

fungerar inte längre tyvärr.

/Mamma"

Jag drog efter andan och tryckte på radera sms. Sen drog jag Savannah tätare intill mig och tänkte. Stackars henne, hon har gått igenom så mycket och hennes föräldrar stöttar henne inte ens. Stackars henne och snart kommer jag att förlora henne, personen jag älskar...

_____________________________________________________________________________________________________

 

"Har hon inte svarat än?" hörde jag Savannah fråga innifrån badrummet. Hon packade ner sina saker hon skulle ta med till Norge. Vi skulle åka om ungefär en timme hemifrån.

"Nej." svarade jag. Fast jag mycket väl visste att hennes mamma hade skickat ett sårande sms till henne för två nätter sedan men jag hade inte velat meddelat det till Savannah. Hennes föräldrar hade totalt gett upp hoppet på deras dotter. Vilket var otroligt sorgligt så de till och med valde att överge henne än för att stötta henne. Man blir riktigt stum när man tänker hur hårda hennes föräldar egentligen är.

Snart kom Savannah gåendes in i rummet.

"Wow, du är verkligen vacker idag." sade jag.

Savannah blev blyg och kollade sakta på sin klädsel. Fastän hon stod där i mjukisbyxor, topp och en munkjacka. Hon hade klätt sig bekvämt för en lång flygresa till Norge. Likaså jag.

"Jag ser precis ut som vanligt." rodnade hon.

"Nej, du är vackrare så där." log jag och kysste henne i nacken.


En timme senare satt vi båda i limousinen på väg mot flygplatsen. Fans var samlade överallt med sina kameror och mobiler och förstås fattades ju inte paparazzina heller. Vi gick ombord på flyget och satte oss bredvid varandra igen. Jag drog upp Savannah i min famn och vinkade till fansen innifrån planet.

"Du älskar verkligen dina fans." log Savannah.

Jag såg snabbt på Savannah och mötte hennes blick.

"Visst gör jag. De betyder allt för mig." svarade jag och log.

"Vad betyder jag då?" log Savannah.

"Mer än allt." log jag och kysste Savannah.

"Jag känner mig trött." mumlade Savannah sen.

"Du har sovit 12 timmar de senaste två nätterna och igår såg vi bara på film. Är det något som är fel Savannah?" frågade jag.

"Dum fråga." mumlade Savannah.

Jag svalde hårt, att cancern tog så mycket av Savannahs krafter var hemskt.

"Jag älskar dig Biebs." mumlade hon innan hon somnade i min famn.



Fem timmar senare vaknade Savannah.

"Är du piggare nu?"frågade jag.

Hon log och kysste mig.

"Yep, mycket piggare-piggare-du vet vad jag vill då." log hon med en bedjande blick.

"Vi hade det senast imorse och igår kväll. Måste vi nu?" frågade jag.

Savannah himlade med ögonen.

"Men visst." sade jag sedan. "Vad är bättre än ett bra sexliv?" log jag och blinkade.

Savannah slog försiktigt till mig i sidan och kysste mig innan vi reste oss upp och gick mot toaletten tillsammans. Det var exakt lika effektfullt och fantastiskt som tidigare.


"Hur länge är det kvar innan vi landar?" frågade Savannah på väg tillbaka mot våra sittplatser.

"Cirka fyra och en halv timme." svarade jag.

"Uhh." mumlade Savannah när vi fick ett varsitt glas champange att skåla med.


~Savannah Courtney's perspektiv:~

När vi slutligen steg av flyget i Norge möttes vi av tusentals fans. Vi hoppade in i en skåpbil som körde oss vidare till vårt hotell. Där hade det också samlats en hel del fans. Vi fick tränga oss med ett tiotal livvakter runt om oss.

Två timmar senare hade vi samlats vid scenen där Justin skulle uppträda i Oslo. Det var tusentals fans i publiken och han sjöng låtar som-Boyfriend As long as you love me, Be Alright osv. Efter det fick han ha en intervju med Skavlan också.

(hela uppträdandet och intervjun i Norge)

När allt äntligen var över åkte vi till hotellet igen.

Jag kramade om honom och kysste honom ömt.

"Savannah, det finns en sak jag behöver säga..." började han.

"Mm?" svarade jag fundersamt.

Han tog ett djupt andetag och fortsatte.

"Din mamma svarade men jag raderade sms:et... Förlåt, det var så elakt så det skulle bara ha sårat dig därför gjorde jag det, förlåt Savannah..." mumlade Justin.

Jag bara såg på honom.

~Pixie Charlotte's perspektiv:~

"Mamma kom och se på detta!" hörde jag Mandy ropa innifrån vardagsrummet.

"Kommer älskling." log jag och gick in i vardagsrummet för att se vad min dotter ville.

"Titta du är med på tv!" utbrast Mandy.

Jag kisade med ögonen och såg en tjej som såg precis ut som mig som höll om ingen mindre än Justin Bieber och de kysstes. Jag tog min iPhone och kollade upp 'Justin Biebers girlfriend' då kom det upp bilder på dem tillsammans. Hennes namn var Savannah Courtney. Och det underligaste av allting-hon såg exakt likadann ut som MIG.

___________________________________________________________________________________________________

Ett kort kapitel men hinner inte skriva mer nu! Så det var kapitel 20! Denna vecka kommer även 21 så Stay Tuned<3

K O M M E N T E R A ! ! !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards