Justin Bieber Noveller

Alla inlägg den 12 februari 2016

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41

Detta har hänt:

Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.

 

Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och vi skedade nakna. Vilket vi inte heller hade gjort på ett bra tag. Jag burrade in ansiktet i hennes hår och drog in doften av henne.

Sedan somnade vi.

___________________________________________________________________________________________________

 

Pixie Charlotte's perspektiv:


Nästa morgon efter den otroligt underbara natten som jag och Justin spenderat tillsammans på hotellet drog jag till internatet för att byta kläder och hämta väskan med böckerna till dagens lektioner. Skolan hade dragit igång igen och jag började mitt andra år på New York University. Jag duschade på internatet och drog på mig ett par svart-vit spräckliga lösa byxor och en svart pleplum topp och ett par beiga klackskor, håret föstes till ena sidan och solglasögonen flög på och sedan slängde jag väskan över axeln och lämnade internatet och gick till skolan.

Jag gick genom porten till skolan och där stod Madison med Leah och två andra tjejer som jag inte kände igen.

”Pixie!” ropade Madison direkt hon fått syn på mig.

”Hallå, hur är det?” frågade jag och gav henne en snabb kram.

”Fint, själv då?”

”Fantastiskt.” log jag. ”Så vem har vi här då?”

”Hej, jag är Wilma.” sade en av tjejerna som hade vackert rött lockigt hår med fräknar på näsan, klar gröna ögon och tandställning.

”Trevligt att träffas.” svarade jag.

”Och jag är Nina.” mumlade den andra tjejen som hade svart kort klippt hår i punk frisyr, hårt sminkad, gråa ögon, med tatueringar över armarna och rätt kantig i formerna.

”Trevligt att träffas.” sade jag igen. ”Har ni just börjat här eller?”

”Ja faktiskt.” log Wilma. ”Mina pappa fick ett annat jobb så vi hamnade flytta. Så jag började här istället.”

Jag nickade.

”Jag blev utkastad från den förra skolan så därför hamnade jag här.”

Jag nickade stumt återigen innan jag sneglade på klockan.

”Lektionen börjar nu så vi måste gå Leah.” sade jag sedan.

”Visst. Nina har första lektionen med oss.” berättade Leah.

”Okej, kul! Och Wilma?” frågade jag.

”Jag har första lektionen med Madison.” log Wilma.

”Okej, ses sen.” log jag och sedan gick jag, Leah och Nina till våran lektion.


Som vanligt slog jag mig ned bredvid Marc.

”Hejsan, det var länge sedan.” log Marc direkt.

”Ja, det var det verkligen.” log jag tillbaka. ”Så vad har du gjort under lovet?”

”Hängt med Michelle för det mesta och var med mina föräldrar till Brasilien i två veckor.” log Marc stolt.

”Wow, det låter fantastiskt ju.” log jag.

”Du då?”

”Varit med Justin då han hunnit, annars mest skött om barnen och sådant.” log jag.

”Härligt.”

”Tjena Pixie.” hälsade Ronald då han kom in genom dörren tillsammans med Aiden.

”Tja.”

Ronald gick och satte sig med Aiden längst bak i rummet som vanligt.


Vid lunchen satt jag, Madison, Leah och Wilma tillsammans och åt medan Nina hade gått och hittat något punkgäng att hänga med, kul för henne naturligtvis.

”Ugh, måste sitta barnvakt ikväll igen.” suckade Madison medan hon slevade i sig en gaffel med grönsaker.

”Vet du vad, jag kan komma över med Mandy och Louis så kan de leka tillsammans lite. Mandy och Samuel verkade ju komma hur bra som helst överens.” sade jag.

”Ja, det skulle gå jätte bra så behöver inte jag fundera så mycket på Samuel.” skrattade Madison.

”Kul, då ses vi ikväll.” log jag.

Senare samma dag när skoldagen slutligen var slut gick jag tillbaka till internatet för att ta en snabb dusch.

Jag vred upp dörren till rummet och där låg Diana och Ethan nakna i säng tillsammans.

”OMG!” skrek Diana och kastade täcket om henne och Ethan.

Jag som snabbt hade vänt om mig för att inte se något brast nu ut i skratt och fortsatte skratta ännu då jag tog en dusch.

När jag kom ut från badrummet satt Ethan påklädd på min säng alldeles röd i ansiktet. Medan Diana satt påklädd på sin säng och såg ut att skämmas.

Då började jag skratta igen.

”Sötnosar, vad sitter ni här och skäms för?” skrattade jag och plockade fram ett mjukis set och klädde det på mig.

”Du såg oss, i säng, nakna...” mumlade Diana.

”Och? Det är bara positivt, ni behöver inte skämmas över det. Ni hade tur att det bara var jag. Så mycket misstag som jag gjort med killar så bryr jag mig inte något om det längre. Så lugna er.” log jag. ”Dessutom, inget av detta har jag inte sett förut.” log jag retsamt innan jag lämnade rummet för att åka hem till Justin efter barnen.

”Vad menade hon med det?” hörde jag Diana fråga Ethan. ”Inte har ni väl..?”

”Nej, jag förklarar sedan, ta det lugnt.”


När jag kom hem till Justin, gav jag ett lätt mellanmål åt barnen. Pussade lite extra på Justin eftersom han skulle åka tillbaka ut på turné imorgon och vid sex tiden körde Justin oss till Madison.

”Hejsan!” ropade Madison i dörröppningen direkt vi vek in på uppfarten till hennes hus.

Då dök Samuel upp bakom Madison och så fort han fick syn på Mandy började det lysa om honom.

”Hej, Mandy!” ropade Samuel glatt.

”Hej, Samuel!” ropade Mandy tillbaka innan hon hoppade ut ur bilen och såg sig inte om. Hon sprang in förbi Madison och sprang genast och lekte med Samuel.

Jag kopplade bort Louis ur babysittern, pussade Justin och sedan gick jag upp med Louis till Madison.

Medan Mandy och Samuel lekte mamma, pappa, barn lite avskilt för sig själva, satt Louis och byggde med klossar på golvet framför mig och Madison medan vi två satt och talade om lite allt möjligt.

”Nina verkade aningen skum.” sade Madison. ”Och vet du vad hon sade till mig under första lektionen?”

”Nå?”

”Hon sade, Den där Pixie verkar visst känna alla hon, finns det någon som hon inte kommer överens med? Och jag svarade bara nej till henne. Hon verkade helt klart avundsjuk.”

”Äh.” mumlade jag.

Vi talade om lite dittan och dattan samt hade det riktigt mysigt tillsammans. En fantastisk kväll helt enkelt.

__________________________________________________________________________________________________

Hejsan på er och förlåt för 8 MÅNADERS väntan. Tyvärr så har jag tappat stinget och intresset för denna novell totalt. Jag älskar fortfarande att skriva lika mycket som alltid. Men jag gillar inte bara att skriva på detta sättet om detta längre som jag gjorde för tre/två år sedan. Jag är 17 snart 18 år gammal så mitt intresse har ändrat en hel del sedan tre år tillbaka då jag skapade denna blogg som 14 åring och började skriva noveller om Justin Bieber. Så tyvärr kommer detta att vara den enda novellen som skrivs om Justin på denna blogg. Jag kommer att avsluta den, självklart, det är mitt mål men efter denna novellen så kommer det kanske komma upp andra noveller på denna blogg. Har det lite oklart ännu om hur jag kommer att göra men hur som helst så kommer detta att vara den enda novellen med Justin på denna novellbloggen. Om ni undrar ifall jag slutat gillat Justin? Nej, det skulle jag aldrig kunna MEN som sagt mitt intresse har förändrats en hel del under de tre åren jag haft denna blogg och jag hoppas att ni förstår det.

Ha det bra, nästa kapitel kommer upp inom några dagar.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards