Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

Episode 58: She's the love of my life

Av Noveller om Justin Bieber - 29 maj 2014 17:50

Detta har hänt:

En halv timme senare satt jag i ett rum väntande på att någon skulle ropa upp mitt namn. Cirka fem minuter senare kom en kvinna ut.

”Pixie Charlotte!”

Jag steg upp och gick mot henne och log, presenterade mig och följde efter henne in i ett rum där en man satt vid ett bord och tre meter ifrån honom stod en mikrofon med förstärkare.

Först så förhörde han mig och ville veta hur och vem jag var och sedan skulle jag sjunga.

Jag sjöng den första låt jag kom på som passade min röst och sedan var mötet över.


 

Följande dag väcktes jag av att telefonen ringde.

”God morgon mrs. Charlotte, jag har goda nyheter, du är signerad till Sony Records.” meddelade chefens assistent, Lourie.

Jag bokstavligen skrek rakt ut av glädje.

________________________________________________________________________________________________

 


Justin Bieber's perspektiv:


Telefonen ringde. I rutan lyste Pixies namn, jag smålog.

”Hej.” sade jag och svarade.

Heeej! Du har ingen aning vad som nyss hänt!” utbrast hon.

”Nå? Berätta.” log jag fast jag mycket väl visste att hon inte såg det.

Jag har fått skivkontrakt med Sony Records!” sade hon med ett glädjeskrik.

”Vad?! Wow, det är ju fantastiskt!” sade jag glatt. Jag var så glad för hennes skull.

Då föll det en tidning ned på golvet framför mig. Den föll så den slog upp ett uppslag med en jämnföran mellan Savannah och Pixie.

 
Jag svor tyst för mig själv.

Justin är du fortfarande kvar?” frågade Pixie.

”Jaja. Jag har en sak bara jag måste ta itu med. Jag är jätte glad för din skull, älskar dig, puss.” sade jag och lade på.

Vänta lite. Hade jag verkligen sagt älskar dig, puss åt henne i telefon? Jag kände mig ännu mer dum men tog en taxi till en konferans för jag ville göra ett uttalande.

Tio minuter senare stod jag redo i kostym för konferansen. Ytterligare tio minuter senare stod jag bakom en mikrofon framför en massa journalister och fotografer. Det hade varit evigheter sedan jag senast gjorde detta. Jag visste vad de flesta av dem väntade på, att jag skulle säga något lite opassligt så de kunde skriva om det men idag brydde jag mig inte jag gjorde detta för Pixie.

”God dag, jag är Justin Bieber. Det är en tid sedan jag gjorde detta senast. Ungefär ett och ett halvt år sedan. Vid den tidpunkten träffade jag också en tjej vid namn Savannah Lynn Courtney. Jag träffade henne på flygplatsen, då jag återvände hem. Jag tyckte hon var otroligt vacker. Jag tappade andan när jag såg henne. Saken är bara den att jag trodde att Savannah var Pixie, Pixie Charlotte, men det visste jag inte då. Jag trodde ju förstås att det bara fanns en person som såg ut som Pixie eller Savannah men jag hade fel. Jag hade nämligen träffat Pixie före jag träffade Savannah men jag kom inte ihåg Pixies namn då när jag träffat Savannah på flygplatsen. Anledningen till att jag träffat Pixie före är för att...” skulle jag våga släppa den stora bomben? ”Är... För att jag förlorade oskulden till Pixie och är far till ett av hennes två barn, det äldre av dem.” avslutade jag. Så, då var det sagt. Journalisterna fick stora ögon och fotograferna blixtrade av foton hela tiden, journalisterna blev ännu vildare och ville ställa frågor och filmkamerorna rullade på.

”Så alltså, så trodde jag att Savannah när jag träffade henne fyra år senare efter det, jag var full natten det hände så jag har inget minne av det men jag hade en minnesbild av hur Pixie såg ut så när jag träffade Savannah på flygplatsen så tog jag ju det förgivet att det var Pixie, jag visste inte hennes namn då. Så ja, jag föll för Savannah. När sedan Savannah dog så trodde jag att jag förlorat mitt livs kärlek. Det visade sig att ytterligare ett år senare att mitt livs kärlek hade varit i liv hela tiden. Pixie dök upp på en av mina konserter och jag fick en stor chock. Hon har hjälpt mig ända sedan första stund och jag är nu ren från all alkohol och droger. Men ända sedan första stund när jag träffade Pixie så hade jag en känsla av att hon var speciell, det visade sig också vara sant, hon är min livs kärlek och mor till vårt gemensamma barn. Hon kanske inte känner på samma sätt för mig ännu men hon skall veta att jag älskar henne så mycket. Så detta...” sade jag och höll upp tidningsomslaget framför kamerorna. ”Är bara idiotiskt! Skall ni döma någon, döm mig, men lämna Pixie utanför det. Hon har inte gjort något fel. Så sluta med era sjuka idéer, Pixie är och har alltid varit min livs kärlek och jag älskar henne, lämna er utanför detta, ni har inte något med detta att göra!” sade jag bestämt och lämnade journalisterna och fotograferna sedan bakom mig. De stod helt mållösa och för en gångs skull så sade de inte ett ljud när jag lämnade dem bakom.


Pixie Charlotte's perspektiv:


Jag gick in genom portarna och Ronald dök upp vid min sida.

”Hej, Pixie.” log han.

”Hej, Ronald.” log jag och gav honom en kram.

”Hänger du med ut ikväll?” frågade han.

”Kan inte, skall på en gala för att jag fått skivkontrakt.” log jag.

”Aa, just det! Grattis!” log han och kramade mig.

”Tack. Men... Jag måste gå.” sade jag och kysste honom på kinden och gick.

Då dök Isaac upp från ingenstans.

”Vad gjorde du med Ronald?” frågade han surt.

”Isaac, vi har talat om det här, sluta vara så himla avundsjuk hela tiden!” sade jag varnande.

”Vad? Det är inte mitt fel att du knullar varendaste kille!” skrek han.

”Vad sade du?! Det är inte jag som är så skit i sängen så jag behöver tränas! Det är inte jag som är så nervös för vartenda ligg så jag inte klarar av någon annan sexställning än missionären!” skrek jag tillbaka.

Han backade bakåt.

”Pixie.” viskade han och rynkade ögonbrynen. ”Förlåt, jag menade inte...” mumlade han.

”Jag orkar inte med detta, jag klarar inte av en kille som är avundsjuk och inte klarar av att jag är vän med andra killar, jag är ledsen med det är bättre att det tar slut här.” sade jag kort och började gå.

”Pixie!” skrek han med tårar rinnande ned längs kinderna. ”Jag älskar dig.” hörde jag honom mumla innan jag gick runt ett hörn.

Jag gick upp till mitt och Dianas rum, tog fram mobilen och skrev ett meddelande till Alex att han skulle komma till vårt rum. Diana var ute med Stacey så jag var ensam. Två minuter senare var han där men han hann bara innanför dörren när hans telefon ringde. Han svarade.

”Hallå?” sade han.

Jag hörde någons röst från andra sidan men jag kunde inte urskilja vem det var. Han höjde ögonbrynen.

”Aha, okej, om det är det du vill så.” sade han kort. ”Aa, okej, hejdå.” sade han och stängde mobilen.

”Vem var det?” frågade jag.

”Stacey, hon gjorde just slut med mig.” sade han.

”Wow, konstigt. Jag gjorde slut med Isaac för en stund sedan.” sade jag.

”Jag hörde det, några tjejer talade om det i korridoren, hur ni skrikit på varandra och att han sedan börjat gråta och sagt att han älskade dig. Och... så skrattade de åt det du hade sagt att han var otroligt usel i sängen.” skrattade Alex.

”Äh, nu slutar vi prata om det. Nu vill jag...” började jag och bet mig i läppen och närmade mig honom och gav honom en lätt knuff ned i sängen.

Han log.

”Ha kuk?” lade han till.

Jag log litet och kröp upp ovanpå honom och började kyssa honom längs halsen. Jag drog av honom hans skjorta och kysste honom ned över hans vältränade mage. Jag satte mig gränsle över hans ben tog av honom jeansen och hans kalsonger så han låg naken.


Alex Turner's perspektiv:


Hon lade min kuk i sin mun och började suga. Det var så otroligt skönt och jag stönade högt. Jag kom i hennes mun och hon svalde hela satsen. Hon kröp upp på mig igen och fortsatte kyssa mig. Jag tog tag i henne och vände om oss så hon kom under. Jag började pulla henne och hon stönade ljudligt vilket gjorde mig ännu mer upphetsad. Jag började slicka henne och hon stönade högt av njutning, jag blev riktigt upphetsad och kunde inte hålla mig längre.

”Kondom?” frågade jag flåsande och hon pekade på nattduksbordslådan. Jag öppnade den och drog ut en kondom och trädde på den.

Hon särade benen och jag satte in den först löst och sedan allt hårdare pressade jag på. Jag kom strax därefter och Pixie kom snabbt därpå. Vi båda darrade och flåsade. Hon vände på sig så hon kom med ryggen åt mig och så lade jag in den bakifrån igen.Vi stönade ljudligt båda två. Hon var så himla bra i sängen att man nästan kände sig dålig. Vi kom strax därefter, nästan samtidigt och Pixie gav ifrån sig ett tjut när hon kom och vi mötte varandras blick.

Jag drog ut den ur henne och slängde kondomen och lade mig ned tätt intill Pixie och så drog hon täcket över oss. Vi var genom svettiga och låg och myste tillsammans, vi skedade och små pratade lite och små pussades.

”Du är underbar i sängen.” viskade jag och gjorde ett sugmärke i nacken på henne.

Hon log och kysste mina händer.

”Du är inte så dålig själv.” log hon och vände upp huvudet mot mitt och kysste mig på munnen.


Pixie Charlotte's perspektiv:


Jag och Alex låg och myste under täcket tillsammans då plötsligt dörren låstes upp till rummet och in kom Diana.

”Oh my god, förlåt!” skrek hon. Alex flög upp från sängen och lade händerna för kuken och plockade upp sina kläder från golvet och gick in på toaletten för att klä på sig innan han skulle ge sig av. Jag drog täcket tätare om mig.

Diana hade stora klot ögon och stirrade på mig.

”Pixie?!” viskade hon med en arg ton.

Alex kom ut från badrummet med byxor och skjorta på draget och lämnade rummet direkt därpå.

”Pixie vad sjutton håller du på med?! Dejtar du inte Isaac?!” utbrast hon.

”Nej, jag gjorde slut med honom.” sade jag och började plocka upp mina kläder från golvet.

”Och så hoppar du i säng med Alex direkt efter, även Staceys dåvarande pojkvän.” sade hon surt.

”Ja, Diana, det är mitt liv, jag bestämmer över det, har haft dåligt sex i flera veckor nu, och Alex är riktigt bra i sängen faktiskt.” sade jag.

Hon gav mig en sur min när jag gick in i badrummet för att duscha.

När jag duschat klart, drog jag på mig en beige kjol med vit kant och till den en vit skjorta med breda axelband och så hade den turkosa mönster på sig, till det ett par matchade beiga klackskor. Före hälften av håret till bakhuvudet och knippsade fast det och lät två varsiga slingor på varsin sida av huvudet hänga ned och sedan sminkade jag mig i en festsminkning och ett par örhängen med mycket ringar i öronen sedan gick jag ned till lobbyn där en limousin hämtade mig.

Jag gick upp längs den röda mattan, men hann bara komma några meter upp på den innan fotografer och journalister ville veta hur jag kände för Justin och det han sagt i konferansen. Jag blev förvånad och visste inte vad jag skulle svara. Då plötsligt någon lade handen runt min midja. Det var Justin han log mot mig och ledde mig sedan bort från de blixtrande kamerorna.

”Justin, vad talade de om?” frågade jag.

_________________________________________________________________________________________________

Drama, drama och ännu mer drama. Hur kommer det att gå tror ni?

Kommentera.

 
 
Ingen bild

Amanda

29 maj 2014 22:00

Ja kan knappt vänta tills justin o pixie börjar dejta, tkr lite synd om isac mn samtidigt int. Mn ja gillar int alex alls mn ronald verkar cool, kmr de hända någå mellan dom oxå?
Jätte bra, fortsätt skriva!

Noveller om Justin Bieber

29 maj 2014 22:06

Tack så hemskt mycket!
Jag gillar att du skriver dina tankar om karaktärerna, då får jag en uppfattning om vad ni tycker om dem.
Om det blir som jag har planerat så kommer det ske några romantiska stunder mellan Ronald och Pixie också men först mot slutet av novellen.
Motivera gärna varför du inte gillar Alex och varför du tycker synd om Isaac, skulle vara väldigt roligt att veta som skribent. Tack på förhand! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards