Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 17 maj 2014

Episode 54: What happened?!

Av Noveller om Justin Bieber - 17 maj 2014 08:28

Detta har hänt:

"Säkert?”

”Ja.”

”Får jag komma in?” frågade hon.

”Nej.” svarade jag tyst.

”Testa att onanera, det borde gå över då.” sade hon innan jag hörde att hennes steg styrde mot balkongen igen. Hur kunde hon veta att? Jag försökte att inte bry mig och jag följde hennes råd.

Jag gick ut på balkongen med de andra och då satt hon ned på en solstol. Hon mötte min blick och jag gick runt de andra och satte mig ned bredvid henne.

”Tack.” mumlade jag.

”Ingen orsak.” log hon och gav mig en lätt puss på kinden och tog sedan en klunk av drinken hon hade i glaset.

__________________________________________________________________________________________________

 


Efter en helg tillsammans med Pixie, Stacey och Diana så kan jag faktiskt säga att de tjejerna verkligen gillade att festa.

Solen gassade in genom gardinerna och jag vaknade av att jag låg upp och ned i soffan. På golvet bredvid mig låg Pixie och Stacey och Diana låg i dubbelsängen inne i ett av sovrummen. Pixie hade bara ett par trosor på sig och en stor t-skjorta och hennes hår var rufsigt och stod ut åt alla håll. Själv hade jag bara kalsonger på mig. Vänta... Vad hade hänt igår egentligen? Jag klev försiktigt över Pixie för att inte väcka henne, men jag snavade och ramlade över henne. Hon ryckte till och jag låg i gränsle över henne, inte pinsamt alls.

Hon ruskade yrvaket på huvudet och stirrade misstänksamt på mig. ”Vad gör du?” frågade hon.

”Hehe, alltså jag snubblade bara.” sade jag hastigt och skulle just stiga upp då Diana och Stacey dök upp i rummet.

”Jaha, och vad händer här då?” frågade Diana och skrattade. Stacey skrattade sig dubbelvikt.

”Kommer du ihåg dem igår?” frågade Stacey av Diana.

”Ja.” skrattade Diana.

Jag steg upp från henne.

”Vad hände igår?” frågade Pixie av mig när Stacey och Diana lämnat rummet.

”Jag vet inte.” sade jag

Hon reste sig och tittade sig omkring efter sina kläder och hittade sin bh på soffkanten till soffan jag sovit på.

”Vi hade väl inte sex?” mumlade jag.

Jag ryckte på axlarna och bet ihop.

Hon försökte hitta sina jeans men hittade dem ingenstans, förrän vi hittade dem under soffan tillsammans med mina jeans. Jag mötte Pixies blick och drog av sig den stora vita t-skjortan som var min och räckte mig den och där stod hon i bh. Hon betracktade min bara överkropp och jag hennes innan vi mötte varandras blickar. Den där blicken kände jag igen, jag hade sett den förut.



Jag drog av hennes t-skjorta och hon drog av min. Hon betracktade min kropp och jag betracktade hennes. Hon flyttade blicken uppåt och hennes blick mötte min och vi närmades i en undebar kyss. Hon lade handen bakom mitt huvud och vi flyttade oss närmre sängen och jag drog upp henne på den under mig och satte mig i gränsle över mig och knäppte upp byxknappen och drog av mig jeansen. Hon log och bet sig i läppen och mötte min blick med hennes vackra tindrande ögon.


När jag slog upp ögonen igen stod jag med mina läppar bara några få cent ifrån Pixies. Hon tittade förvånat på mig och backade undan.

”Förlåt, Pixie, jag, jag blev och fundera på...” jag visste inte vad jag skulle säga. ”Inget.” sade jag snabbt.

Pixie drog på sig sin skjorta innan hon plockade ihop sina saker och gav sig av.


Pixie Charlotte's perspektiv:


Jag tog en taxi tillbaka till internatet och på väg in i lobbyn träffade jag Alex.

”Hej gullet.” viskade han i mitt öra.

”Alex, inte här.” sade jag bestämt och så följde han med upp till mitt och Dianas rum.

”Vad har hänt?” frågade han.

”Justin tänkte kyssa mig.” sade jag.

”Va?”

”Men nu behöver vi inte fundera på det längre.” mumlade jag och satte mig på min säng.

”Vill du bli distraherad?” frågade han med ett brett leende.

”Ja.” sade jag och Alex lät sina läppar nudda mina.

Det övergick raskt till hångel och våra kläder åkte av.

Efter några minuter låg vi nerbäddade med ett lakan om oss, nakna intill varandra efter att Alex rullat av mig.

”Wow.” sade jag imponerat.

”Ja.” sade Alex kort.

”Igen?” bad jag.

Han nickade och rullade ovan mig igen. Han var fantastisk i sängen. Jag kom nästan direkt och om man skall jämföra Alex och Isaac i sängen så vann Alex utan tvekan.

Efter en stund rullade han av mig igen och var utmattad.

”Wow, du är otrolig.” mumlade han.

”Fantastiskt.” sade jag kort sedan låg vi och myste ett tag innan vi gick i duschen tillsammans och upprepade det ytterligare en gång.

Hans perfekta kropp gick inte att gå misste om.

Plötsligt knackade det på dörren.

”Vem är det?” frågade jag och tog en handduk och virade in mig i.

”Det är Isaac.” hörde jag honom säga.

”Fan. In med dig!” veste jag honom in i badrummet och stängde dörren efter honom och gick och öppnade dörren till Isaac.

”Är Diana här?” frågade han.

”Nej, hur så?”

”Jag tänkte om vi kunde... Du vet...” mumlade han.

”Passar det lite senare jag har läxor och sådant att göra just nu.” sade jag.

”Äum, visst.” sade han tyst innan han försvann ut igen.

Alex kom ut med handduken runt höften och vatten som droppade ned från hans hår. Riktigt sexig.

Vi klädde på oss och Alex smög ut ur rummet och tillbaka till sitt rum och jag satte mig ned på min säng och började med läxor.

Plötsligt fick jag någon sorts vision.


Vad heter du?” frågade han och flätade samman mina fingrar med hans.

Pixie och du?” frågade jag och flyttade bort några hårstrån som föll i hans ögon.

Justin.” svarade han och kysste våra sammanflätade händer.

Hans bruna kastanieögon gnistrade i månljuset som sipprade in genom persiennerna.

Musiken spelades fortfarande men den blev allt mer avlägsen. Han böjde sig fram och våra läppar möttes i en kyss.


Jag skakade på huvudet, det var ingen vision, det var ett minne. Från natten då jag förlorat oskulden.

Senare på kvällen låg jag med Isaac för att jag inte hade något val och för att jag inte ville såra honom men jag kunde inte sova så jag smög till Alexs rum.

Där somnade jag tätt intill honom.


Följande morgon gick jag tillbaks till mitt och Dianas rum och tog en varm dusch innan jag klädde på mig ett par bruna läder byxor och en vit t-skjorta och ett par svarta skor och en lång sidofläta samt en vardagsminkning, solglasögon och väska innan jag gav mig av till skolan.

Jag hann bara utanför internatet då Justin tog tag i min arm.

”Jag måste prata med dig.”

_________________________________________________________________________________________________

Ska skriva på nästa nu, så om några timmar kommer det! Lite rörigt kanske men det klarnar snart.

Kommentera.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards