Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 28 december 2013

Episode 44: Who is more important?

Av Noveller om Justin Bieber - 28 december 2013 14:04

Detta har hänt:

Hon var så otroligt snygg och sexig på det fotot, mycket mer än vad Savannah hade varit... Nu erkände jag det igen. Jag hatade att erkänna det för mig själv men det var så. Hon var snyggare och sexigare än Savannah fastän de såg likdanna ut men hennes kropp var snyggare och sexigare och såvides hennes ansikte också. Justin! Skärp dig nu tänkte jag strängt till mig själv.

”Wow.” sade jag och betracktade bilderna. ”De är jätte snygga och sexiga.” fortsatte jag.

Hon skrattade till.

”Tack gillar de själv också. Det här jobbet är en sådan stor utmaning i jämfört med det hemma i Grönland.” sade hon och log.

Jag kunde inte sluta stirra på bilden då hon var i underkläder hon var så het på den bilden att den fick mig nästan att bli... kåt. Det underliga med hela situationen är att jag tyckte att jag sett henne i denna kropp en gång förut. Men det måste ju vara omöjligt?

___________________________________________________________________________________________________

 

 

Pixie Charlotte's perspektiv:

”Så hänger du med ut ikväll eller vad?” frågade jag Diana där hon satt ihopsjunken på sin säng med näsan i filosofi boken.

”Jag tror det är bäst att jag stannar här.” svarade Diana. ”Jag har ett stort prov på måndag och jag kan ingenting.”

Det var fredag eftermiddag och vi hade slutat skolan för helgen för ungefär en timme sedan.

”Du kan ju läsa hela morgondagen.” föreslog jag.

Diana tittade upp ur boken och tittade på mig.

”Kan du detta?” frågade hon sedan.

”Ja någotlunda ja, jag gick extra lång kurs i filosofi när jag var hemma på Grönland.” svarade jag.

”Tror du att du kan hjälpa mig imorgon då?” frågade hon med stora bedjande ögon.

”Visst.” log jag och satte mig på hennes säng intill henne.

”Bra, då kan jag hänga med ut ikväll.” log Diana glatt.

”Bra.” log jag.

Diana reste sig upp och gick fram till byron för att se vad hon skulle sätta på sig till kvällen.

”Vad sätter du på dig?” frågade Diana.

”Jag tar mina vita stupjeans, en svart topp och en röd-blå-vit rutig skjorta utanpå och mina svarta jeffrey campbell.” log jag och lade fram hela outfiten på min säng.

”Snyggt! Jag vet däremot inte vad jag skall sätta på mig. Du har alltid lika lätt att välja och då är det tredje kvällen som vi går ut tillsammans med vänner sedan skolan började.” sade Diana.

”Hmm. Du skulle passa bra i en svart klänning eller något. Vad tror du om det? Sedan orginal jeffrey campbell!” sade jag entusiastiskt.

”Vad tror du? Att jag är gjord av klädesplagg eller vadå?” sade Diana uppgivet.

”Vad tror du att man har en rumskamrat till om man inte kan låna eller dela kläder?” log jag.

Hon gav mig en trött blick.

”Den här skulle passa dig perfekt!” log jag och tog fram en svart klänning som räckte nedtill knäna och så drog jag fram mina orginal jeffrey campbell och räckte klänningen och skorna till Diana.

”Men, hur mycket kostar de här? Jag kan inte ta emot detta.” sade Diana.

”Äh, trodde du att jag betalat för det? Jag får en massa märkes saker från mitt modelljobb.” sade jag.

”Men jag kan inte låna detta.”

”Varför inte?” frågade jag och höjde ena ögonbrynet.

”För det är dina kläder och de kostar en förmögenhet. Därför.” sade Diana med en menade blick på mig.

”Lägg av nu. Ta det!” sade jag strängt och vände mig om för att visa att jag inte skulle acceptera ett nej.

Jag hörde Diana sucka innan hon tog kläderna och gick in i badrummet för att byta om. Jag log för mig själv över att jag vunnit.

Under tiden bytte jag om till mina vita stupjeans, den svarta toppen och den rutiga skjortan och satte på mina svarta jeffrey campbell.

När Diana kom ut från badrummet så dansade hon ett varv runt.

”Wow, du är ju jätte vacker.” sade jag och log.

”Menar du det?” frågade hon.

”Absolut.” svarade jag.

”Tack.” log hon.

”Så, hur skulle du vilja ha frisyren?” frågade jag sedan.

”Utsläppt, lockigt.” log Diana.

”Okej.”

Jag borstade genom hennes hår och sedan tog jag fram locktången och lockade hennes långa, tjocka , blanka hår.

När det var klart bytte vi plats.

”Så hur vill du ha ditt hår?” frågade hon.

”Jag tänkte en hög, platt, hästsvans.” svarade jag.

Så blev det. Diana fixade en hög hästsvans som hon satte rätt högt upp på huvudet, där jag ville ha den och sedan tog hon plattången och plattade håret. Svansen hängde ända ned till korsryggen.

Sedan sminkade vi oss och sedan tog vi varsin handväska innan vi lämnade rummet.


”Äntligen.” muttrade Isaac när vi kom ned i lobbyn. Där stod redan Alex, Isaac, Cynthia, Madison och Stephen.

”Vadå, vi är ju bara fem minuter sena.” konstaterade jag och visade Isaac klockan.

”Ändå.” muttrade han.

”Förrästen så har inte Ashley och Newada kommit än.” sade jag.

Då kom två flickor ut ur hissen. Ena av dem hade på sig en svart navelskjorta med ett par blåa stupjeans hade sitt långa platinablonda hår plattat och ett par rosa klackskor. Det var Ashley. De flesta pojkar blev tagna av hennes skönhet bland andra-Isaac. Jag hade trott att hon var ett skämt men det hade visat sig att hon var rätt trevlig ändå. Men dessvärre så hade inte Diana kommit lika bra överens med Ashley.

”Du sa inte att Ashley skulle komma.” viskade Diana.

”Jag trodde att du visste.” viskade jag tillbaks.

Diana blängde på mig och tittade sedan motbjudande på Ashley när hon kom. Den andra av flickorna-Newada hängde efter Ashley vart än hon gick. Hon var lite av den dummare sorten om man säger så. Hon hade choklad brunt hår som räckte ned till halva ryggen och hade också ett helt vackert utseende men ibland undrade man vad hon egentligen tänkte med men att vara bästa vän med Ashley höll henne på banan.

”Hej, snygging.” hojtade Isaac när Ashley hade närmat sig. Det komiska med hela situationen var att Isaac var oskuld och Ashley hade gjort klart för alla att hon inte låg med någon som var oskuld så i trevande försök hade han försökt få någon att ligga med honom men det hade inte fungerat så bra.

”Ugh.” sade Ashley med en äcklad kommentar till Isaac och kom fram till mig istället.

”Hej Pixie.” sade hon och gav mig en kram.

”Hej, Ashley.” svarade jag.

”Usch, vad gör du här?” frågade hon med en äcklad min riktad mot Diana.

Diana blängde på Ashley. Newada stod bara och iakttog Ashley med en uttryckslös min men ändå instämmande.

Isaac vände sig snopet bort.

”Så skall vi gå?” frågade jag sedan.

”Visst.” sade Alex som verkade lättad av att äntligen komma iväg.

Vi gick ut genom portarna och tog en taxi till en fest som ordnades hos Alexs kusin Katie. Taxin stannade utanför ett enormt vitt hus med svarta portar och en lång grusväg som ledde upp till huset. Enorma träd som var vackert klippta stod som stolpar utanför huset.

”Bor hon här?” frågade jag Alex.

Han nickade till svar.

Taxin stannade och vi klev ut, betalade och gick sedan in genom portarna och vidare inn genom de enorma dörrarna till huset. Musiken var nästan öronbedövande och jag stegande in, vi fick en varsin välkomst drink. Då mötte en flicka i svart hår, precis som Alex upp oss. Det var så blankt och vackert ut.

”Hej, jag är Katie.” log flickan.

”Hej, jag heter Pixie.” log jag.

”O-M-G du ser precis ut som...”

”Savannah Courtney, jag vet.” mumlade jag.

”...nej, du ser precis ut som Pixie Charlotte den där underbara sångerskan, modellen och skådespelerskan från Grönland!” utbrast hon.

Jag spärrade upp ögonen. Hon var den första som såg mig som Pixie Charlotte och inte som Savannah Courtneys dubbelgångare.

”Ja, det är jag.” svarade jag.

”O-M-G. Du är min idol!” utbrast hon igen.

”Tack så hemskt mycket.” log jag.

Hon stod och föreläste ett tag till. Innan slutligen Alex sade att det fick vara nog. Det var bara han och Diana och jag som stod kvar och lyssnade på Katie de andra hade gått för att hämta drinkar eller umgås med andra.

Jag gick runt och dansade lite tillsammans med Alex och Stephen med även några danser tillsammans med Diana, Cynthia och Madison.

När det blivit ganska sent, klockan var runt två på natten så var de flesta i något hörn och sov eller så satt de vid baren och drack ännu mer. Bland andra så satt Isaac där. Jag hade bett honom att komma och dansa med mig några danser men han hade alltid tackat nej men var ändå tacksam för att jag frågat, jag var faktiskt den enda.

”Hur är det?” frågade jag och gick och satte mig på stolen bredvid Isaac.

”Hej.” log han men han var nog lite för full för att unna urskilja varifrån ljudet kom egentligen.

”Hur mycket har du druckit?” frågade jag.

Isaac hade nötbruna ögon, precis som Justin. Men Isaac hade mörkare brun till hårfärg än vad Justin hade. Isaac var rätt muskulös också så han var riktigt snygg så det var svårt att förstå att han var oskuld och inte fick ett ligg.

”Mycket.” svarade han. Hans ögon var nästan stängda och han kunde knappt hålla sig kvar på stolen längre.

”En till öl tack.” sade Isaac till bartendern.

”Nehe du.” sade jag snabbt.

Isaac tittade skamset på mig fastän han knappt visste att jag var där.

”Varför har du druckit så här mycket?” frågade jag och ställde mig upp från stolen som jag satt på för att hjälpa bort Isaac.

”Hon vill inte ligga med mig, ingen vill.” sluddrade han.

”Handlar detta om Ashley?” frågade jag.

”Mhm.”

”Hör du, du måste bara vänta på den rätta, du vet aldrig vem det kan vara förrän det känns rätt.” sade jag.

”Men Ash..Ash...Ashlllll, Ashley är så snygg och jag älskar henne.” sluddrade han fram.

”Älskar du henne?” frågade jag.

”Aa, hon är så het.” mumlade han.

”Älskar du henne för hennes utseende?” frågade jag med ena ögonbrynet höjt.

”Mhm.” sade han igen.

Jag suckade han var väldigt packad.

”Vill du ligga med mig?” sluddrade han.

”Ämm.. Njaa.” började jag.

”Där ser du, ingen vill ju ligga med mig.” mumlade han. ”Och du är ju för fan het.” mumlade han.

”Hördu du måste vila, kom igen nu.” sade jag och hjälpte upp honom. Han stapplade framåt försiktigt då min telefon ringde. Jag fumlade fram den ur fickan och i rutan så stod det 'Justin'.

”Hallå?” svarade jag.

”Pixie, jag behöver dig nu.” mumlade Justin från andra änden.

”Vad är det, har det hänt något?” frågade jag oroligt.

”Snälla Pixie, kom.” bad han.

”Jag kommer.” svarade jag och lade på.

”Snälla ligg med mig.” sluddrade Isaac.

”Inte idag.” svarade jag.

”Så då kommer du det, någongång att ligga med mig?” vinglade han.

”God natt.” sade jag och lade ned Isaac på soffan.

Jag rusade iväg och mötte upp Diana. Hon var den enda som visste att jag hjälpte Justin.

”Justin behöver mig, jag måste gå nu.” sade jag.

”Har det hänt något?” frågade hon.

”Jag vet inte, ringer sedan.” sade jag innan jag sprang ut genom portarna och tog en taxi till Justins hem.

___________________________________________________________________________________________________

Vad tror ni det är med Justin?

Kommentera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards