Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Episode 43: Memories and what else?

Av Noveller om Justin Bieber - 6 december 2013 11:54

Detta har hänt:

"Så bra, kom nu!” sade jag bestämt och drog med mig honom till hans sovrum. Jag hade städat upp där också så att alla droger, alkohol, tobak allting var bort städat.

”Så nu klär du på dig.” sade jag och stängde dörren efter mig och låste dörren utifrån så han blev inlåst i sitt eget sovrum.

”Vad fan gör du?” krek Justin innifrån.

”Fattar du inte?! Du skall på avvänjning. Det här är en del av det! Nu är du inlåst!” Kommer och ser till dig tre gånger om dagen. Ibland mer. Du måste komma över den svåra tröskeln så kommer allting att bli lättare med tiden.” sade jag.

Han suckade och satte sig trött ned på sängkanten. Mer såg jag inte innan jag lämnade hans hus och tog en taxi till modellmottagningen.

____________________________________________________________________________________________________

 


En vecka senare efter att jag låst in honom kom jag som vanligt dit för att titta till honom. De senaste dagarna när jag varit dit hade han varit som värst. Han hade luggit i sin säng svettande och hamnade hela tiden göra något för att minska på begäret av droger. Då hade jag inte kunnat göra mycket. Han hade en toalett intill sitt sovrum så han kunde gå på toa när han ville. Före jag hade låst in honom hade jag gått genom varje litet vrå i hela sovrummet och toaletten för att kolla att han inte gömt droger någonstans. Det brukade vara väldigt vanligt för drogmissbrukare, exempelvis jag hade gjort det. Han hade kräkts ett viss antal gånger och hade haft hög feber, det var verkligen jobbigt att se honom så.

Jag låste upp dörren till hans hus och klev in. Sedan gick jag direkt till hans sovrum och låste upp dörren. Innan jag hann öppna dörren helt hörde jag honom hulka inifrån. Han grät. Det hade han inte gjort tidigare. Jag öppnade dörren och klev in och stängde den efter mig och gick försiktigt fram till hans säng där han låg med ryggen mot mig. Hn snörvlade till och tystnade.

”Justin, är du okej?” frågade jag.

”Mm.” mumlade han.

Jag satte mig ned på sängen intill honom och lade handen på honom.

Han var svettig och våt. Senaste gången han tvättat sig var för tre dagar sedan för det fanns ingen dusch i toaletten så jag hamnade alltid följa honom till närmaste badrum och idag tänkte jag låta honom det.

”Vad tänker du på?” undrade jag.

”Savannah.” svarade han tyst.

”Berätta för mig om ert bästa minne tillsammans.” sade jag.

”Varför?”

”Terapi, Justin.”

Han suckade men satte sig upp och torkade bort en tår från sin kind. Han mötte inte min blick.

”Vad skall jag berätta?” frågade Justin.

”Om ert bästa minne tillsammans.” svarade jag igen.

”Men vårt bästa minne var i Paris då vi hade sex första gången tillsammans.” sade han medan han såg ner på täcket.

”Men då berättar du om det.” sade jag.

”Vi hade just fått reda på att Savannah skulle dö så hon gjorde upp en lista med 100 things to do before I die. Bl.a Att resa hem till Paris och kyssa den hon älskar i toppen av Eiffeltornet. Det blev mig hon kysste. Det var en romantisk kyss. Kvällen innan hade vi haft vårt första sex. Det var ett hett och bra sex...” mumlade han innan han tystnade och svalde. ”Hon...” Då bröt han ihop han började gråta så ljudligt, precis som ett litet barn, han var så sårbar just nu. Jag drog honom närmare mig och drog in honom i min famn.

”Justin, det är inte lätt att missta någon, det vet jag. Jag har gjort det oändliga gånger. Men man kommer över det, tro det eller ej. Man gör det för att man vet att det är bäst för en själv eller för att man vet att man måste göra det innan man går så långt att man går in i väggen. Jag hade mina barn att ta hand om så jag visste att jag måste skärpa till mig. Du har din karriär din familj och vänner som älskar och stöttar dig. Det är inte lätt jag vet men du måste välja om du är redo nu eller om du vill fortsätta i samma banor och sluta med din talang och lämna dina fans. Det är bara du som kan bestämma det!”

Han låg tyst i min famn och tycktes lyssna till mina andetag.

”Men om det är försent då?”

”Det är aldrig försent. Även fast det känns så, så är det inte det man måste bara jobba mera och aldrig ge upp!”

Då mötte han min blick och log.

”Tack.” sade han.

”Ingen fara, det är ju mitt jobb att få dig att må bättre.” log jag tillbaks.

Han log svagt och lade armarna om mig.

Jag kramade honom tillbaks.

”Vet du, du borde gå och ta en dusch och fräscha upp dig lite sade jag efter en stund.”

Han mötte min blick med ett leende.

”Tro mig, jag vet jag hatar det där att man svettas jätte mycket tack vare drogerna när man ska avvänjas från dem.” svarade han.

”Ja.” sade jag.

Han steg upp från sängen tog en handduk och väntade på att jag skulle följa honom till badrummet.

Vid den här situationen måste han ha dörren olåst till badrummet så jag kunde kolla upp honom att ha inte tog några droger eller något annat. Hade nog tömt allt som jag hittat men vet själv att jag hade gömställen för mina droger som inte andra skulle hitta.Så ja, jag hade sett honom naken ett antal gånger. Plus att det hade inte varit första gången jag hade sett honom naken när han hade duschat nu utan jag hade sett honom naken en gång tidigare när han var yngre. Något som han själv inte visste om. Bara jag, Ethan och min moster visste om det. Så inte ens Tiffany visste om det.

Jag satt på pallen inne i badrummet och läste en mode tidning medan han stod och duschade.

Jag måste erkänna att hans kropp var extremt mycket mer muskulös nu än då och att han var mycket snyggare nu.

”Usch vilken ful klänning.” mumlade jag innan jag bytte blad i tidningen.

”Kan du ge mig schampon?” frågade Justin.

”Visst.” sade jag. Jag hade köpt nytt schampoo åt honom också samt tvål för jag litade inte på det gamla.

Jag sträckte mig efter schampon och gav den åt honom.

”Så när kommer nästa steg? Med mediciner och sådant?” frågade han medan han gned in schampon i sitt hår.

”Nästa vecka.” svarade jag och mötte hans blick.

”Vad kommer det till att gå ut på?” frågade han.

”Du skall träffa gamla vänner och sådant samt familj.” svarade jag.

”Okej.” mumlade han till svar. ”Jag har jätte sjukt i mina axlar.” mumlade Justin.

”Okej, men tvätta dig först så kan jag massera dem sedan.” svarade jag och fortsatte at bläddra i modetidningen.


Justin Bieber's perspektiv:

Jag njöt när hon drog händerna övermina axlar och samtidigt tryckte till ordentligt. Hon visste exakt hur hon skulle göra. Jag satt bara i en handduk runt midjan och med bar överkropp när hon masserade mig. Det var någonting med henne som fick mig att känna mig så trygg med henne. Jag hade visat mig naken för henne ungefär tre gånger och hon brydde sig inte. Hon var som en flickvän man haft i flera år. En som inte bara är ute efter sex och tillgivenhet. Eller någon som vill ha en autograf eller ett foto. Jag älskade mina fans men jag vet inte ibland blev trycket för mycket men det var något med Pixie som fick mig att vara lugn och känna mig trygg.

Femton minuer senare slutade hon.

”Har du sett mina senaste bilder från min photoshoot?” frågade hon entusiastiskt.

Hon hade fått modelljobbet och hade jobbat för USAs största modellfirma. Var jätte stolt över henne. Hon hade ju bara haft ett litet modelljobb hemma i Grönland i jämfört med detta.

”Nej.” svarade jag och log.

”Vill du se dem?” frågade hon.

”Visst.” svarade jag.

Hon drog ut några foton ur sin handväska och visade dem för mig. Ett foto där hon satt i underkläder fick mig att stirra på fotot hur länge som helst.

 

Hon var så otroligt snygg och sexig på det fotot, mycket mer än vad Savannah hade varit... Nu erkände jag det igen. Jag hatade att erkänna det för mig själv men det var så. Hon var snyggare och sexigare än Savannah fastän de såg likdanna ut men hennes kropp var snyggare och sexigare och såvides hennes ansikte också. Justin! Skärp dig nu tänkte jag strängt till mig själv.

”Wow.” sade jag och betracktade bilderna. ”De är jätte snygga och sexiga.” fortsatte jag.

Hon skrattade till.

”Tack gillar de själv också. Det här jobbet är en sådan stor utmaning i jämfört med det hemma i Grönland.” sade hon och log.

Jag kunde inte sluta stirra på bilden då hon var i underkläder hon var så het på den bilden att den fick mig nästan att bli... kåt. Det underliga med hela situationen är att jag tyckte att jag sett henne i denna kropp en gång förut. Men det måste ju vara omöjligt?

 __________________________________________________________________________________________________

Vad tror ni kommer hända nu? Kommer Justin få reda på att de träffats förut? Vad kommer hända nu när Justin känner sig trygg och tycker att Pixie är snygg och sexig? Få reda på det framöver!

Kommentera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards