Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 1 december 2013

Episode 42: Education and locked up

Av Noveller om Justin Bieber - 1 december 2013 15:08

Detta har hänt:

Plötsligt hände det mest oväntade av allt Justin slängde armarna om mig och drog in mig i en stor kram. Han verkade själv chockad för han ryggade bakåt. ”Förlåt.” sade han snabbt.

”Nej, det är okej.” log jag.

”Vet du... Jag litar på dig med det du säger och gör jag vill att du blir min avvänjare. Jag vill göra det för mig själv, mina beliebers, dig och Savannah.” sa Justin innan han hann ångra sig.

Jag log.

”Okej, vi fick en dålig start. Men trevligt att träffas, jag är Pixie Charlotte, din privata avvänjare.” log jag.

Han log för första gången.

”Trevligt att träffas, jag är Justin Bieber.” log han.

_____________________________________________________________________________________________________

 

 

”Tracy Mellark.” sade läraren när hon ropade upp namn för att kolla att alla var på plats.

”Ja.” svarade en tjej längst bak i hörnet med glasögon och kort page frisyr.

”Pixie Charlotte.” sade läraren Mrs. Janice.

”Ja.” svarade jag.

Bredvid mig satt en kille med svart hår som var kort klippt på sidorna och längre framtill med en blond slinga mitt till, lite skäggstubb och mörka ögon, han var riktigt snygg.

”Alex Turner.” sade läraren.

”Ja.” svarade killen bredvid mig.

”Då var det alla. Till att börja med så skall vi göra upp en planering över hur engelskans plan skall se ut för det kommande året.” sade Mrs Janice och vände sig mot krittavlan.


Två timmar senare var den första skoldagen över och jag gick tillsammans med Alex genom korridoren.

”Så, du är den berömda Pixie Charlotte?” frågade Alex.

”Vad menar du med det?”

”Jag menar att ända sedan du kom hit har det stått stora rubriker om dig överallt.”

”Positiva eller negativa?” undrade jag.

”Har du inte lagt märke till det själv?”

”Har nog inte velat det.”

”Alla undrar varför du är så lik Savannah Courtney och varför du mitt i allt dampar ned i USA i New York. Folk har sett ditt modelljobb. De tycker det är fantastiskt.” sade han.

”Och hur vet du det?” frågade jag.

”För min far är ägare av en modellkompanje, största i USA.” sade Alex.

”Skryter du?” frågade jag med ett leende.

”Nej men han bad mig att tala med dig. Jag har också sett bilderna. De är makalösa!” sade han med ett leende.

”Näe.” log jag generat. ”Så hur är det med dig? Är du också modell där eller för du ser stilig ut du med.” log jag.

Han kvävde ett skratt.

”Jaa.” log han.

”Så vill du följa med till mottagningen senare och träffa min far?” frågade Alex.

”Hmm. Okej, visst, behöver lite extra pengar.” log jag.

”Okej, hämtar dig vid sju?”

”Ja.” sade jag när han lämnade mig vid mitt rum där Diana satt på sin säng med en av sina skolböcker i knäet och försökte lösa uppgifter.

”Då ses vi då.” log Alex.

Diana tittade upp ur matematik boken och kikade ut genom dörrspringan innan den åkte fast.

”Har du redan någon på kroken?” log Diana som verkade tycka att matematiken var hopplös.

”Nej, det var bara en Alex som frågade om ett modelljobb till mig. De hade sett bilder av de som är tagna i Grönland på mitt modell jobb där.” svarade jag.

”Aa Alex Turner, hans pappa som äger den största modellkampanjen i USA?” frågade hon.

Jag nickade.

”Wow, det är stort.” log hon.

”Ja.” log jag och tog handväskan från border och tittade genom den och drog åt mig mina solglasögon från sängen och stoppade på mig dem.

”Vart ska du?” fråga Diana sedan. ”Du hinner bara komma in genom dörren så skall du iväg igen, önskar att jag var så populär.” sade Diana.

”Förlåt, det är bara det att jag lovat en annan person att träffas.”

”Jaja.” log hon.

Jag öppnade dörren och gick min väg och tog en taxi till Justins hem.


När jag öppnade dörren låg han på soffan med några burkar med öl på bordet bredvid sig och han låg där och sov. Jag suckade och städade upp allting.

”Justin...” väste jag. ”Varför gör du så här?”

Han skakade på huvudet och lyfte huvudet försiktigt från soffkanten och tittade yrvaket upp och såg på mig.

”Pixie...” sade han hest.

”Justin, gå och tvätta av dig. När du gjort det går du och lägger dig i sovrummet.” sade jag.

Han reste sig och var bara klädd i kalsonger jag unde inte undgå att tjuvtirra på hans perfekta muskulösa mage. Då plötsligt blev vi i en sådan situation då båda går åt samma håll samtidigt, han lade märke till att jag såg på hans mage.

”Gillar du det du ser?” sade han med hes sexig morgonröst.

Jag tog ett snabbt steg åt sidan så han kunde gå förbi mig. Han gick med raska steg in i badrummet.

Jag städade upp resten och såg till att allt var rent och snyggt. 15 minuter senare dök han upp från badrummet med en handduk över höften och vatten droppar som droppade ned från håret ned i ansiktet, på ryggen över magen... PIXIE! VAKNA!!! tänkte jag tyst för mig själv och skakade på huvudet.

”Så bra, kom nu!” sade jag bestämt och drog med mig honom till hans sovrum. Jag hade städat upp där också så att alla droger, alkohol, tobak allting var bort städat.

”Så nu klär du på dig.” sade jag och stängde dörren efter mig och låste dörren utifrån så han blev inlåst i sitt eget sovrum.

”Vad fan gör du?” krek Justin innifrån.

”Fattar du inte?! Du skall på avvänjning. Det här är en del av det! Nu är du inlåst!” Kommer och ser till dig tre gånger om dagen. Ibland mer. Du måste komma över den svåra tröskeln så kommer allting att bli lättare med tiden.” sade jag.

Han suckade och satte sig trött ned på sängkanten. Mer såg jag inte innan jag lämnade hans hus och tog en taxi till modellmottagningen.

__________________________________________________________________________________________________

Kort och dåligt mellan kapitel men jag har planer så håll ögonen uppe! :)

Kommentera.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards