Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2013

Episode 38: Revenge

Av Noveller om Justin Bieber - 12 oktober 2013 12:22

Detta har hänt:

 Jag andades djupa andetag. Sedan tog jag några hastiga steg framåt ned på knä intill Ross som låg där hjälplös och tuggade fragga medan det började rinna blod från en av hans näsborrar.

”Vi behöver ambulans!” skrek jag.

”Ge mig pistolen.” sa vakten och jag räckte honom pistolen.

Max gick fram till Laurent, Tiffany och Adison och berätatde vad som hänt.

”Den jäveln!” morrade Tiffany mellan tänderna.

Två minuter senare var ambulansmän samt polismän runt omring oss. Ambulansmännen tog fram en bår och lyfte upp Ross på den. När jag frågade vad som kan ha hänt med Ross så svarade de att det antagligen berodde på överdos av någonting och att det påvärkat honom och att han därför fick en epilepsi attack. Ambulansen åkte iväg och sedan ville polisen förhöra mig.

 _____________________________________________________________________________________________________

 


Pixie Charlotte's perspektiv:

Jag sprang. Jag kunde inte sluta springa han var efter mig. Jag fortsatte springa med benen blev bara mjukare och mjukare. Snart vek de sig under mig. Jag föll och föll och det slog någonting väldigt hårt mot mitt huvud och allt svartnade framför mig och snart var allting bara borta, svart.

Jag vaknade av att Tiffany ruskade om mig.

”Pixie, vakna.” sade hon.

Jag ryckte till och vackade bakåt. Jag andades hårt och började gråta.

Hon tryckte in mig i en stor kram.

”Det är okej.” mumlade hon.

När kramen avslutats så höll hon mig framför sig.

”Allt är bra nu.” tröstade hon.


4 dagar tidigare:

Efter överfallet som Ross gjort på mig den där morgonen efter festen och fått den där epilepsi attacken så hade han åkt in på sjukhuset men hade skrivits ut redan samma eftermiddag så nu var han på fri fot igen. Han var arg och hämndlysten efter att det inte fungerat så bra tidigare.

Vi hade åkt hem tillbaks och Mandy och Louis var på dagis så jag var ensam hemma tills sex på kvällen. Då skulle jag hämta dem. Jag satt med en kopp hett té i handen och såg på tv när det plötsligt knackade på dörren.

Jag gick och öppnade och utanför stod Adison.

Hon steg in och satte sig ned i soffan och lutade sig bakåt. Jag gick in i köket för att sätta på en kopp té till, till Adison då någon smällde upp sina händer för min mun och drog mig bakåt. Jag viftade med händerna för att försöka få ett stadigt grepp om någonting så jag kunde dra mig undan men det gick inte. Personen drog en längre och längre baklänges. Jag kunde inte skrika personen höll hårt för min mun. Jag snubblade över någonting och snart trycktes jag in i någonting som jag tror var en bil.

Adison's perspektiv:

”Pixie?” ”Hallå?” ”Pixie var är du?” ”PIXIE!!” Var är hon? Jag letade runt i köket dit hon gått och sedan i resten av huset men hon var försvunnen. Jag rev fram telefonen ur fickan slog Pixies nummer men telefonen låg på köksbordet och ringde. Jag började andas hårt. Jag stängde av och ringde Tiffany som svarade efter andra signalen.

”Hej, Adison. Vad händer?” frågade hon glatt.

”Pixie är försvunnen! Jag dök upp i hennes hem och då var hon här och så gick hon till köket för att laga té och när jag inte hört något av henne på fem minuter gick jag dit för jag hörde några underliga ljud därifrån några minuter tidigare och när jag kom till köket så var hon försvunnen! Jag sökte runt i hela huset men jag hittade inte henne och jag ringde henne men hennes telefon ligger på köksbordet!” orden hastades ut ur munnen.

”Okej ta det lugnt. Har du kollat överallt också utanför?” frågade hon.

”Jooooo.”

”Jag kommer över. Är där om tio minuter. Fortsätt leta!” uppmanade hon mig och lade på.


Pixie Charlotte's perspektiv:

Personen lade på en ögonbindel så jag inte kunde se någonting.

Vem är du? Vad vill du mig?” viskade jag.

Då hörde jag personen dra av en tejp bit och lägga det över mina läppar så jag inte kunde tala. Sedan skuffade personen mig framåt så jag stötte emot en vägg. Jag försökte göra trevande försök till att skrika men tejpet gjorde det inte mycket bättre.

Hej, Pixie, trevligt att träffas igen från vårt tidigare lilla möte idag morse, du kom undan då, det skall du inte göra denna gång.” viskade han. Det var Ross. Jag hörde det så tydligt. Jag svalde hårt och mumlade ljudligt genom tejpen.

Då tog han tag i mina armar och skuffade mig framför sig mot något som jag sedan stötte emot. Han buffade mig framåt och jag snubblade över det. Det var en säng. Han tryckte ned mig så jag låg på rygg på madrassen innan han band bast mina armar på varsin sida av sängen. Sedan särade han mina ben och knöt fast dem också på varsin sida av sängen. Jag svalde hårt och kände tårar välla upp. Sedan hörde jag hur han reste på sig, hörde hur han tog upp bältet rev av sig sina jeans, slängde dem ner på golvet. Sedan kände jag hur han började dra ned mina byxor. Det knöts sig i magen och jag försökte vrida på mig men det gick inte. Han höll mig i ett fast grepp och jag var fast bunden. Han drog av mig byxorna och slängde ned dem på golvet. Jag gnydde så högt jag kunde mn han brydde sig inte. Tårarna rann längs mina kinder. Han rev av sina kalsonger och sedan mina trosor. Så kände jag hur han tryckte upp två fingrar i min vagina.

Minns du hur du brukade njuta av det här?” viskade Ross. Jag darrade. Det var sant, jag brukade njuta av det men inte nu, men han visste hur han skulle göra för att få mig att njuta av det. Snart drog han ut fingren igen innan jag kände hur han tryckte sig in i mig. Jag svalde. Han lät sin hand gå in under min skjorta och knäppa upp min bh och sedan kupade han sina händer över mina bröst, han tryckte på dem medan han började kyssa mig längs min hals. Han tryckte in den allt hårdare och hårdare. Jag kunde knappt undgå att tycka att det var skönt för han visste hur han skulle göra det för att få mig att tycka att det var skönt.

Han upprepade samma sak om och om igen. I någon timme höll han på. Tills jag hörde och kände hur han drog sig ur mig och hur han flåsande steg upp ur sängen. Jag hörde han ta upp någonting innan han smällde till mig hårt. Det gjorde så fruktansvärt ont. Han slog mig ett tiotal gånger innan jag hörde honom dra upp en kniv han drog den försiktigt längs mitt ben innan han stack in den på olika ställen på min kropp. Bindeln hade kommit lite löst till under hans våldtäckt och jag kunde skymta honom genom den att han fortfarande var naken. Så snart han tyckte att han sårat mig tillräckligt så gick han in i mig igen. Jag kände hur han exploderades inom mig. Jag ville inte att detta skulle hända, jag ville inte bli gravid igen. Han utnyttjade mig sexuellt massor av gånger, oberäknerliga. Jag hörde att det gurglade till i hans hals och hur han njöt att varje sekund av sexet. Jag som låg där hjälplös och bara ville därifrån men han lät mig inte. Inte ens när jag behövde på toaletten. Eller ja, han lät mig gå på toaletten, men inte ensam. Medan jag satt där och uträttade mina behov så stod han där och stirrade på mig helatiden och han klädde aldrig på sig och han klädde aldrig på mig eller lät mig aldrig klä på mig själv heller. Jag hade visat mig naken för Ross oberäknerliga gånger men det här var verkligen tortyr. Han knullade mig nästan hela dagarna och slog mig, knivhögg mig. Han misshandlade mig fysiskt, psykiskt och sexuellt.

När jag trodde det hade gått en vecka sedan jag försvunnit och om några sökte efter mig och hur det var med Mandy och Louis så kom han in i rummet igen, naken, och berättade att det hade gått två dagar sedan jag försvunnit och den tredje dagen hade just börjat. Jag fick ingen mat, bara slag, knivhuggningar, blod, smuts, och sex.

Var är alla? Ska ingen hitta mig snart? Snart skall jag ju sitta på ett flyg till USA. Under alla dessa trankar kände jag hur han gick in i mig igen...

__________________________________________________________________________________________________

Det var det, mycket snusk och jag är alltid lika rädd att publicera dessa kapitel men nästa så är bättre tro mig, sista mellan kapitlet innan det bättre så håll ut och hoppas det duger, vet inte om jag är så nöjd med det men aja, här har ni det! #novell #justinbieber #ayearwithoutrain #selenagomez #justindrewbnoveller

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards