Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

Episode 35: Party of the Year

Av Noveller om Justin Bieber - 18 augusti 2013 19:12

Detta har hänt:

”Men vi ses om en vecka.” sade jag.

”Jo, ses.” sade hon och samtalet var avslutat.

Då dök Ross upp i dörröppningen.

”Tja.” sade han och lutade sig framåt och kysste mig.

”Hej.” log jag efter kyssen.

”Kom, du får hjälpa mig att välja vad jag skall ha på mig ikväll. Något riktigt sexigt.” log jag och blinkade till Ross.

Ross log och följde efter mig in i sovrummet för att kolla på kläder.

Det skulle bli en intressant kväll.

_____________________________________________________________________________________________________

 


Stacey Donald's perspektiv:

Jag gick in till Justin igen och satte mig på pallen intill hans säng igen. Han hade slumrat in men skakade yrt på huvudet när stolsbenet skrapade till i golvet.

”Vart var du?” frågade Justin och betracktade mig.

”Jag ringde ett samtal.” svarade jag enkelt.

”Så, när kommer hon som ska ta hand om mig?” frågade Justin sedan.

”Om en vecka. Du får stå ut med mig tills dess.” log jag med ett svagt leende.

Han skrattade hest.

”Jaa, det kommer bli en utmaning.” log han.

Jag buffade lätt till honom i sidan och skrattade.

”Men lova mig, att du kommer ta hjälpen du får av din handledare och avvänjare på högsta allvar och blir ren?” frågade jag tyst.

Han nickade.

”Ja, jag lovar. För dig.” sa han.

Då skakade jag på huvudet.

”Du ska inte göra det för mig, du skall göra det för din egen skull och tänk på att Savannah skulle aldrig velat att du skulle må så här illa efter hennes död. Du måste vara stark! Så att Savannah kan vara stolt över dig från ovan.” svarade jag.

Justin såg ut att tänka en stund över saken men sedan sa han.

”Visst.” han log ett av sina charmiga leenden och så kramade han om min hand. ”Jag hoppas att hon är så bra som du säger.” sade han sedan.

”Hon är bäst.” sade jag övertygande fastän jag visste att Justin kommer att hata mig när han ser hur hon ser ut. Savannahs dubbelgångare, jo morjens.

Justin nickade kort.


Pixie Charlotte's perspektiv:

”Gillar du den här då?” frågade jag.

”Den är perfekt.” sade han.

”De har du sagt om de fem senaste jag prövat.” svarade jag.

”Därför att varje har varit bra.” log Ross tillbaka.

Jag skrattade. ”Men jag tar den här.” sade jag sedan.

”Den blir perfekt.” svarade Ross.

Det blev en kjol med en bh-liknande övredel.

”Jag skall snabbt åka hem för att klä om mig. Kommer efter dig sedan, se till att vara klar då.” log Ross i dörröppningen innan han gav mig en snabb kyss och lämnade huset.

Jag var klädd i en enkel klädsel med mina festkläder i min väska, inklusive alkohol.

En timme senare ringde det på dörren och utanför stod Ross. Det blev en hastig kyss och sedan gick vi tillsammans ut i bilen. Där satt redan Laurent och Adison.

”Tja.” hälsade Laurent och gav en hastig kram.

”Hej.” mumlade jag till svar.

”Hej.” sade Adison och kramade om mig.

”Hej.” svarade jag.

Jag satte mig fram i passagerarsätet bredvid Ross som körde bilen och i baksätet satt Laurent och Adison. Nu skulle vi bara hämta Tiffany till och sedan skulle vi till tågstationen.

Tio minuter senare stannade vi utanför Tiffanys hus. Ross tutade två gånger och Tiffany hörde honom och klev ut ur huset. Hin kom fram till bilen lastade i alkohol i bakluckan och klev sedan in i baksätet tillsammans med Laurent och Adison. Laurent satt i mitten. Laurent lutade sig framåt och kysste Tiffany passionerat.

”Äh, ni kan väll iallafall vänta till festen va?” retades Ross.

”Äh, håll käften. Själv skall du säkert knulla Pixie några gånger i natt va?” retades Laurent tillbaks.

Jag kände hur jag blev röd i ansiktet. Men försökte dölja det.

”Ja, men hon är ändå ett bra knull.” retades Ross och böjde sig framåt och kysste mig och våra tungor möttes.

”Oh, god.” sade Laurent äcklat.

Ross skrattade efter att han avslutat kyssen. Det var nämligen så att Tiffany och Ross en gång för ungefär två år sedan haft ett förhållande som nog bara räckt i några veckor men iallafall och Ross ville alltid påminna Tiffany om det för Tiffany hade förlorat oskulden till Ross så de hade haft ett riktigt klumpigt sex. Så därför retades Ross gång på gång om den saken.

Hon som tagit Ross oskuld hade han aldrig berättat. Inte för att hon aldrig frågat heller.

”Nå, det är en bit kvar till tågstationen, kan vi inte berätta sanningar för varandra?” frågade Tiffany glatt efter en stund av tystnad.

”Ja, varför inte?” sade Adison sedan.

”Jag börjar.” sade Ross kort. ”Adison.” började han, alltså hade han valt Adison att säga en sanning, han måste bara ställa frågan först. ”Är du fortfarande oskuld?”

Adison vred på sig och tittade sedan på mig, det var bara jag som visste om den saken. Jag skakade svagt på huvudet åt henne och Adison sade. ”Jo.” Adison var egentligen inte oskuld, men hon ville ha sin oskuld tillbaks, men hon kunde inte göra någonting åt det längre. Hon hade blivit utpressad till att ha sex. Alltså på sätt och vis våldtagen. Men det var bara jag som visste om det. Adison var ett år yngre än oss, betyder alltså att hon var sjutton, medan vi var arton.

”Tiffany.” började Adison. ”Var har det underligaste stället varit där du har haft sex?” frågade Adison.

Tiffany funderade en stund och så sa hon, ” Öh, under grannens uteplats...” mumlade Tiffany.

”Va?” sade alla och skrattade.

”Yep, var full och jaa... Pixie.” sade hon för att byta ämne. ”Hur var ditt första ligg?” frågade hon.

Det var verkligen lågt av henne att fråga det, jag var tretton när den fasansfulla katastrofen inträffade. Hon visste hur det kändes. Hur kunde hon ens förmå att fråga en sådan fråga?

”Okej, vi båda två var unga, tretton, oskuld, fulla, så det var väll så bra det kunde bli för två stycken fulla trettonåringar som båda var oskuld, antar jag.” avslutade jag och såg på Tiffany. Tiffany sjönk ihop en bit och sedan sa ingen något på resten av vägen till tågstation.

Vi fixade tågbiljetter åt oss och sedan satte vi oss på tåget mot staden där festen skulle hållas. På tåget gick jag in på toaletten och bytte om till min klädsel jag skulle ha på mig. En kort kjol och en bh liknande övredel. Jag sminkade mig och fixade håret. När jag kom ut därifrån betracktade alla mig med stora ögon.

”Wow. Gud du är snygg Pixie!” utbrast Adison när hon såg mig.

”Tack så du med!” log jag åt henne som hade en kort silver glittrig klänning på sig.


Snart var tåget framme och vi tog en taxi till festen. När vi anlände var det knappt något folk överhuvudtaget på festen. Men så småningom började det droppa in folk hur mycket som helst.

Jag skulle just ta ett glas bål när jag såg Ross stod med sitt ölglas borta vid ett bord vinglande och flirtade med en tjej med långt blont hår och oerhört snygg kropp.

Jag var snabbt framme och gick emellan.

”Ursäkta bruden, han här är min.” sade jag.

Hon tittade en aning argt på mig men gick sedan därifrån.

”Hej, snygging.” mumlade Ross och kom närmare mig och började grovhångla.

Det slutade med att vi hamnade upp i ett av sovrummen. Klädde av varandra och så gick han in i mig. Femton minuter senare avslutades sexet.

Ross var snabbare på klädd och fixad igen och lämnade rummet tidigare än jag.

Så när jag var klar och skulle söka upp honom var han försvunnen...

___________________________________________________________________________________________________

K O M M E N T E R A ! ! !

#justindrewbnoveller #justinbieber #selenagomez #ayearwithoutrain #novell

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards