Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 21 april 2014

Episode 53: Let's go to the beach

Av Noveller om Justin Bieber - 21 april 2014 09:47

VARNING! BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE   LÄSA DETTA! LÄSES PÅ EGEN RISK!!!

Detta har hänt:

Jag smekte honom och kysste honom över hans överkropp och då gjorde han sitt första riktiga steg. Han knäppte upp min bh. Den föll ned till golvet och jag gav honom en knuff ned i sängen bakom honom. Han föll ned och jag kröp upp på honom efter. Jag började kyssa honom intensivt och jag kunde känna något hårt mot mitt lår. Jag drog av honom kalsongerna och sedan mina trosor och så kysstes vi igen. Han tog tag i mig och vände på sig så jag kom under istället. Han flåsade nervöst när han särade mina ben och tryckte sig in i mig. Jag gav ifrån mig en lätt njutning fastän jag kunde känna hans nervösa andning i hela rummet. Han stod stilla ett tag flåsande. Som om han inte visste vad han skulle göra. Då tog jag tag i hans händer och flätade dem samman med mina och lät honom komma rätt. Han tryckte den först långsammare och sedan snabbare och snabbare...

_____________________________________________________________________________________________________

 

 

Jag fick inte sömn. Jag låg precis intill Isaac och han låg med ryggen åt och verkades sova men jag var inte säker.

”Isaac? Är du vaken?” viskade jag.

”Mm.” mumlade han tillbaka och vände sig om och det såg ut som om han inte heller sovit något hittills.

”Är du okej?” frågade jag eftersom han verkade lite nedstämd.

”Ja.” svarade han kort.

”Gillade du det?” frågade jag.

Han nickade

”Vi glömde kondom.” mumlade han.

”Ingen fara. Jag äter p-piller.” svarade jag.


Saken är den att jag inte njutigt av det något destu mer. Han hade varit hård och fått in den okej men sedan tyckte jag att det inte var bra överhuvudtaget. Han hade försökt för mycket. Han kom i väldigt tidigt skede och jag fick aldrig någon orgasm, inte riktigt vad jag önskat mig, men han hade varit oskuld så det var väl därför.

Efter att han hade kommit så hade han stelnat till och bara lagt ned sig bredvid mig tyst och inte sagt eller gjort något mer.


”Vill du pröva igen?” frågade jag.

Han nickade.

”Okej, kondom?” frågade jag.

Han sträckte sig efter en vid nattduksbordet bredvid honom och lade på den. Jag började kyssa honom över hela överkroppen och han kysste mig lite längs halsen och munnen men inte mer än så.

Han vände oss igen så att jag kom under och han över och han särade mina ben, lika nervöst den här gången. Sedan tryckte han in den, löst sedan hårdare och hårdare, men det kändes inte bra, det var inte skönt, inte ett dugg faktiskt. Han tyckte tydligen däremot att det var mycket skönare och flåsade högljudt innan jag kände hur han stelnade till, han hade kommit, igen. Han drog långsamt ut den och lade sig flåsande bredvid mig.

”Vad tyckte du?” frågade han med ett leende.

Jag visste inte alls vad jag skulle svara.

”Alltså... Det var okej.” mumlade jag och försökte låta övertygande.

Han nickade leende och jag vände honom ryggen.

Det hade varit hemskt, mitt hemskaste sex någonsin och då hade jag blivit våldtagen ungefär över tvåhundra gånger, tack vare Ross.

Jag låg vaken ända tills klockan blev sex på morgonen. Då rusade jag pp ur sängen drog på mig klänningen, tog skorna i handen och tassade ut genom dörren och tog hissen till rätt våning och vidare in i mitt och Dianas rum.

Hon vaknade när jag öppnade dörren.

”Kommer du nu först?” frågade hon yrvaket.

Jag nickade.

”Wow.” sade hon tyst.

”Va?”

”Du har tagit den, du har tagit Isaacs oskuld.” utbrast hon.

”Sch! Ja, och vi låg två gånger och det var fruktansvärt!”

”Han var oskuld, vad trodde du?” frågade hon.

”Det gjorde ont, det skall det inte göra fastän han var oskuld.” sade jag.

”Sant.” sade hon.

”Han kom två gånger och jag var inte ens i närheten av att få orgasm.” sade jag.

”Wow, så dåligt?” frågade Diana.

Jag nickade och lade på pyjamasen och kröp ned i min säng.

”Du måste vara ärlig med honom, du kan säkert lära honom.” sade hon.

”Ha sex?!” jag skrattade. ”Det är inte riktigt något man kan lära någon.” sade jag.

”Nej, men så att han kommer in på rätt spår sedan klarar han nog av det själv.” log hon.

”Okej.”


När jag vaknade igen, så slog klockan elva på förmiddagen.

Då stod Diana och fixade håret.

”Vart skall du?” frågade jag.

”Ingenstans, jag bara kände för att fixa håret.” log hon. ”Förrästen så kom Isaac förbi och gav dig dom här.” sade hon och visade på blombuketten som hon hade satt i en vas med vatten.

Jag suckade.

”Jag måste berätta sanningen va?” frågade jag.

Hon nickade.

”Ja.” sade jag tyst och klev upp ur sängen.

Jag tog på mig ett par jeans och en munkjacka, stoppade upp håret i knut och gick osminkad till Isaacs rum. Jag knackade på och han öppnade.

”Hej!” sade han glatt.

”Hej.” sade jag.

”Har det hänt något?” frågade han.

”Jag behöver prata med dig.” sade jag och så gick vi in i hans och hans rumskompis rum som sovit någon annanstans inatt men som nu var där.

”Hej, Pixie.” hälsade han.

”Hej, Josh.” svarade jag.

”Jag går ut.” sade Josh och tog sin telefon och gick ut genom dörren.

”Så vad är det?” frågade han.

”Sanningen är den att... Sexet var fruktansvärt. Båda gångerna.” sade jag.

Han blev röd om kinderna och visste inte vad han skulle säga eller göra.

”Förlåt, jag bara...”

”Nej, det är bra... Bra att du säger sanningen.” mumlade han.

Jag hade verkligen satt honom i en pinsam situation nu.

”Men... tror du att du skulle kunna lära mig?” mumlade han och blev knallröd om kinderna.

”Jag kan inte lära dig men jag kan vänja dig.” log jag.

”Verkligen? Hur?”

”Vi har sex så mycket som vi bara hinner.” log jag.

Han log stort.

”Så när börjar vi?” frågade han.

”Vad sägs om nu?” frågade jag.

Han log stort.


En timme senare var jag tillbaks uppe i mitt och Dianas rum.

”Så hur tog han det?” frågade hon. ”SERIÖST?! Är det sant?! Tränar du honom?!”

”Jag tränar inte honom jag vänjer honom.” sade jag.

”Samma sak.” sade hon.

Jag skrattade tyst och tog en dusch innan jag och Diana skulle åka till stranden tillsammans med Stacey och Justin.


Jag hade fått en alldeles ny bikini från mitt modell jobb. Den var svart, vit spräcklig. När vi kommit till stranden tog jag av mig de vita shortsen, den turkosa navelskjortan och koftan som jag hade ovanpå min bikini.

”Wow, jag älskar din bikini!” utbrast Stacey som hade på sig en gul.

”Din är också snygg!” svarade jag glatt.

Vi hade hyrt en lägenhet vid stranden att sova i över en natt och den hade en balkong som vätte ut mot havet.

Jag, Stacey och Diana skrattade och hade kul men Justin höll till inne i lägenheten.

”Varför kommer inte Justin ut?” frågade jag av Stacey medan jag lutade mot räcket.

”Jag vet inte han har varit några gånger ut och se i dörröppningen men han har inte kommit längre än det.” skrattade Stacey.


Justin Bieber's perspektiv:


Jag gick för säkert den miljonte gången ett varv till dörröppningen till balkongen och kikade ut på tjejerna.

Pixie stod lutande mot räcket bakom henne och tittade ut över havet medan hon talade med Stacey och vinden blåste i hennes hår som hon hade nersläppt.

 

Jag hade aldrig sett henne i bikini förut, bara på bilder men det var absolut bättre att se i verkligheten. Hon var så sexig. Justin! Skärp dig! Det är Pixie för tusan! Försökte jag intala mig själv.

”Justin vad står du där för? Kom ut istället!” uppmanade Pixie mig.

Jag ville gå ut med dem men något annat ville något helt annat och jag kände hur den hårdnade. Jag stelnade till, vad skulle jag göra? Jag kunde inte låta varken Pixie eller någon annan se detta.

”Kommer! Skall bara gå på toaletten först!” ropade jag och vände mig raskt om och sprang till toaletten. Jag låste om mig och satte mig ned på toalett stolen.

Jag satt där en stund innan jag hörde Pixies röst, då hårdnade den igen.

Herregud.

”Justin är du okej?” frågade hon.

”Ja.” svarade jag.

”Säkert?”

”Ja.”

”Får jag komma in?” frågade hon.

”Nej.” svarade jag tyst.

”Testa att onanera, det borde gå över då.” sade hon innan jag hörde att hennes steg styrde mot balkongen igen. Hur kunde hon veta att? Jag försökte att inte bry mig och jag följde hennes råd.

Jag gick ut på balkongen med de andra och då satt hon ned på en solstol. Hon mötte min blick och jag gick runt de andra och satte mig ned bredvid henne.

”Tack.” mumlade jag.

”Ingen orsak.” log hon och gav mig en lätt puss på kinden och tog sedan en klunk av drinken hon hade i glaset.

__________________________________________________________________________________________________

Orsaken till att det blivit mycket intimt och sex nu är för att det är i den delen av novellen nu. Pixie är otrogen mot Isaac med Alex och ligger med Isaac och samtidigt hjälper Justin. Det håller på att gå över nu, möjligtvis något kapitel till med det! Därför skriver jag alltid i början av kapitlet i vilken ålder som det rekommenderas att läsa detta, är man yngre, då är det på egen risk så är det bara!!! Så inget skit för detta tack! Jag har varnat, sedan väljer ni själv!!!

Kommentera.

#justinbieber #selenagomez #novell #aywr #ayearwithoutrain #justindrewbnoveller 

 
 
Ingen bild

Anna

21 april 2014 10:17

Hej! Du skriver så braaa! Jag tycker inte att de har någon skillnad ifall det är mer sex ibland de e ba roligt o läsa o spännande nu dedä me att hon e otrogen mot Isaac. Det är sjukt bra! När ska hon bli tsm me Justin?
Skit bra! Forsätt skriva!

Noveller om Justin Bieber

21 april 2014 10:38

Tack så hemskt mycket, det värmer verkligen!
Det är rätt många kapitel kvar tills Pixie och Justin blir officiella, om jag räknade rätt så är det ungefär 17 st. Men det händer mycket nu så det kommer knappt att märkas!
Tack för att du gillar det jag skriver det uppskattas verkligen! :)

 
Dmc

Dmc

21 april 2014 18:18

Hej bra blogg

http://Sweetpinkcottoncandy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jessica

21 april 2014 20:17

Sjukt bra! Hur gammal är du? :)

Noveller om Justin Bieber

21 april 2014 20:33

Tack! 15, fyller 16 om ett par månader. :)

 
Biebzters

Biebzters

30 april 2014 19:06

Länkbyte? :)
Kan du maila mig isf? :)
biebzstoryy@hotmail.se

http://biebzters.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Ovido - Quiz & Flashcards