Justin Bieber Noveller

Direktlänk till inlägg 23 februari 2014

Episode 50: The truth is out

Av Noveller om Justin Bieber - 23 februari 2014 11:51

Detta har hänt:

”Okej, men följer du med tillbaka efter skolan?” frågade han.

”Ja visst.” svarade jag.

Efter skoldagen åkte jag med Alex till sjukhuset för att titta till Diana då jag mötte Justin som satt i väntrummet och hade väntat på oss hela dagen.

”Hur mår hon?” frågade jag.

”Ingen skillnad.” svarade han kort.

Alex gick och hämtade kaffe åt oss undertiden jag satte mig ned bredvid Justin.

”Vad var det du ville säga tidigare som var så viktigt?” frågade han.

”Öh... Okej, så här är det, du kommer att hata mig för detta men...”

____________________________________________________________________________________________________

 


”Öh...Okej, så här är det, du kommer att hata mig för detta men...” började jag.

Han höjde ögonbrynen.

”Kaffe?” frågade Alex och räckte mig och Justin en varsin mugg.

”Avbröt jag något?” frågade han sedan.

”Ja.” svarade Justin kort.

”Jag går och titta till Diana.” sade han och gick mot hennes sjukhusrum.

Jag tog ett djupt andetag, greppade hans händer och så fortsatte jag.

”Jag berättade ju tidigare att min vän från Grönland var pappa till min dotter Mandy...”

”Ja?”

”Det är inte riktigt sant... Ethan är inte Mandys pappa, det är någon annan...”

”Varför skulle jag bli arg för det?” frågade han.

”För hennes pappa är... Du.” sade jag tyst.

”Va?” nästan viskade han. ”Du skämtar, det är inte sant, du ljuger bara.”

”Önskar att det vore så.” svarade jag.

”Hur kan du?!” skrek han och grabbade tag om sin jacka och gick med raska och bestämda steg mot utgången.

”Justin! Låt mig förklara!” skrek jag och började springa ifatt honom.

Han avfärdade mig med en handgäst och hoppade in i en taxi och åkte iväg.

Jag tog ett djupt andetag och torkade tårarna som envist hade börjat rinnat längs mina kinder.

Jag gick in på toaletten och tvättade bort mitt nerkladdade smink och väntade att det värsta av mina svullna ögon skulle lägga sig sedan gick jag ut och gick till Dianas rum.

”Någon skillnad?” frågade jag när jag kommit in i rummet. Alex satt på en stol vid hennes säng.

Han skakade på huvudet.

”Var är hennes föräldrar?” frågade jag.

”Jag vet inte.” svarade han kort. ”Vad handlade det där med Justin om?”

”Han fick reda på att han är pappa till ett av mina barn.” sade jag lågt.

”Va?!” sade han hest.

Jag nickade kort och satte mig ned på en stol bredvid honom.

”Hur är det möjligt?” frågade han.

”För fem år sedan var jag på en resa med min pappa till New York för att titta på de ställen som han och mamma träffades på och så vidare. Jag var en stor missbrukare då och var på en fest på kvällen. Justin var också där för Scooter hade dagarna före funnit Justin på YouTube och flugit honom till Atlanta och sedan på genom resa i New York. Han var på samma fest med någon vän, blev full, ingen aning hur, och vi fann varandra, började kyssas, hamnade i säng med varandra och jag vaknade nästa morgon naken bredvid honom. Jag försvann därifrån innan han vaknade och hörde aldrig av mig igen till honom, jag blev gravid och jag hade ett minne av att killen som var pappa till mitt barn hette Justin Bieber så när Justin blev känd kollade jag upp och DNA:t matchade med honom och det gjorde det.” sade jag utmattat.

Alex närmade sig mig och gav mig en kram. Inte riktigt vad jag hade väntat mig.

”Allt kommer bli okej.” viskade han och höll om mig hårt.

Innan jag visste ordet av förenades våra läppar i en kyss. Det var länge sedan jag kysst någon som det hade känts så är fantastiskt.

”Varför?” viskade jag.

Han slickade sina läppar, tog ett djupt andetag och sade.

”När vi talade här om dagen om vilken typ av tjej jag gillar, personen jag gillar är du.” sade han.

”Men... Jag dejtar Isaac.” mumlade jag bara några centimeter från Alex läppar.

”Och jag dejtar Stacey men det hindrar oss inte att kyssa varandra eller...?” mumlade han tillbaka och bet sig i läppen.

”Jag antar det.” mumlade jag och böjde mig framåt och våra läppar återförenades i en kyss som snabbt övergick till hångel.



Justin Bieber's perspektiv:


Jag smällde fast dörren och satte mig ned med en duns i soffan lade huvudet i händerna och började gråta. Jag tog upp en vas och kastade den i väggen i ilska och tog upp mobilen och slog Staceys nummer.

”Stacey.” svarade hon.

”Stacey, är det sant? Sant att jag är pappa till Pixies barn?” hulkade jag fram.

”Ja.” mumlade hon.

”Du visste det och du berättade det inte för mig!” skrek jag.

”Jag är ledsen! Det är bara det att Pixie ville berätta det själv. Lät du henne berätta hela historien?” frågade hon.

”Nej.” svarade jag kort.

”Justin! Hur många gånger måste jag säga det? Du måste låta henne tala till punkt.” svarade hon lugnt.

”Förlåt, jag fick liksom just reda på att jag är pappa till ett barn! Jag behöver bevis på det! Det var därför ni tog mig till sjukhuset. Ni tog DNA test! Är det sant?!”

”Ja. Du kan få se det själv.” sade hon.

Tio minuter senare var hon där och gav mig DNA testet.

”Jag kan inte förstå det. Hur kan jag vara pappa? Jag är arton.” sade jag oförstående.

”Det är Pixie med och hon är tvåbarnsmamma. Tänk på det. Hon behöver dig, hon har varit där för dig, nu är det din tur att hjälpa henne så kan ni stötta varandra så kan du träffa din dotter sedan.” sade Stacey.

Jag tittade ned i golvet ett par minuter innan jag fick ögonkontakt med Stacey igen.

”Okej.” sade jag.


Pixie Charlotte's perspektiv:


Vi satte oss ned vi ett av de runda borden som fanns där i caféet med en varsin bakelse och en kopp kaffe framför oss och samtalade med varandra.

”Den smakar sjukhus.” skrattade jag.

”Visst, gör den.” skrattade han. ”Oj, du har fått lite tårta i mungipan.” log han och torkade bort det med sin tumme.

Jag log och böjde mig framåt och kysste honom.

Då ringde telefonen. 'Isaac.'

”Jag måste ta det här.” sade jag och svarade. ”Hallå?”

”Hej, jag undrar ifall du skulle vilja gå ut på fredag?” frågade han.

”Ja, visst.” svarade jag.

”Bra, ses imorgon.” sade han innan han lade på.

Jag suckade och gick tillbaka till Alex.

”Hur skall det här fungera Alex? Jag vill inte såra Isaac.” sade jag.

”Vi får lov att hålla detta bara mellan oss två. Okej?”

”Visst.”

Då såg jag Justin komma runt hörnet.

”Pixie, får jag prata med dig?”

Jag flackade lite med blicken mellan Justin och Alex innan jag svarade.

”Visst.”

__________________________________________________________________________________________________

Pixie är ingen ängel hon heller. Vad tycker ni? Vad tror ni att kommer hända?

Kommentera.

#justinbieber #selenagomez #novell #justindrewbnoveller #ayearwithoutrain

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Noveller om Justin Bieber - 12 februari 2016 13:41


Detta har hänt: Efter ett tag hade vi startat ett skumbad i badrummet och vi båda klev i. Jag satte sig bakom och Pixie i min famn. Jag lade in den bakifrån och juckade henne mjukt i badet.   Efter ett bra tag var vi tillbaka i sängen igen och ...


BARN UNDER 11/12 ÅR REKOMMENDERAS ATT INTE LÄSA DETTA!LÄSES PÅ EGEN RISK! Detta har hänt:  Tre timmar senare lämnade vi festen. Jag följde Alyssa till hennes hotellrum. ”Hade du kul ikväll?” frågade hon. ”Ja, det hade jag, d...


  Detta har hänt:  Bredvid Simon satt en kille med blont hår-rakat på sidorna och i bakhuvudet hade han samlat allt hår i en knut, glasögon, rätt muskulös, gröna ögon, solblekta jeans och en spänd svart trekvartärmad skjorta så att musklerna syntes...


Detta har hänt: ”Hej, Savannah, jag vet att denna diskussion går mellan två kvinnor som båda älskar Justin. Men jag vill bara säga att jag är så tacksam att du fanns i Justins liv. Du fick honom att må bra och det är det som räknas! Tack så m...

Av Noveller om Justin Bieber - 8 november 2014 19:27

Detta har hänt:  Någon timme senare tog han ett bad och jag bäddade klart på soffan i hotellrummet som han kunde sova på än att han skulle gå tillbaka och hamna dela rum med någon av idioterna som gjort detta till honom. När han kom ut ur badrumm...

Presentation


Välkommen till en novellblogg som skrivs av Emilia Holmberg besök min blogg- http://emiliaholmberg.for.me
Här kommer allting handla om Justin Bieber och noveller om honom så hoppas ni kommer gilla det!
ENJOY!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Dessa noveller skrivs av:

     http://emiliaholmberg.for.me

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Översätt mina noveller till ditt språk!

Muspekare.

Justin Bieber - Believe

Skapa flashcards